silnik 2.0 CVVT
silnik 2.0 CVVT
Witam! Jestem posiadaczem Kia S 2.0 CVVT AWD. Czy ktoś wie co zrobić ztym silnikiem aby lepiej startował Kilka razy przy próbie szybkiego właczenia się do ruchu o włos uniknąłem stłuczki Po prostu auto dławi się po wrzuceniu 2-go biegu przy 2000-3000 obr. Czy to wina silnika czy skrzyni biegów Pzdr
- cisco
- Nasz Człowiek
- Posty: 805
- Rejestracja: 27 paź 2011, 00:11
- Czym jeżdzę: Sorento XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD Black Pearl
- Lokalizacja: okolice Warszawy
Re: silnik 2.0 CVVT
witaj,
trzeba go wyżej kręcić do 4000 obr min, zobacz przy jakich obrotach ma max moment obrotowy.
są to silniki wysokoobrotowe.
pozdrawiam.
trzeba go wyżej kręcić do 4000 obr min, zobacz przy jakich obrotach ma max moment obrotowy.
są to silniki wysokoobrotowe.
pozdrawiam.
SORENTO XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD, SunRoof, Black Pearl
-
- Uzależniony
- Posty: 169
- Rejestracja: 02 lut 2011, 00:10
- Czym jeżdzę: 1.7 crdi orange Horst
- Lokalizacja: Wrocław
Re: silnik 2.0 CVVT
Cisco, z całym szacunkiem, ale 4000 tys. obrotów to sporo na jedynce (aby przerzucić na dwójkę). Ten silnik ma moc 163 KM i powinien już sobie radzić z 2.000 - 3.000 jak pisze kolega. Tym bardziej, że ma skrzynię ręczną. Coś jest na rzeczy, tym bardziej, że w mojej starej lagunie (110 KM) silnik nie dławił się, był mułowaty ale na 2 dosyć żwawo przyspieszał, a tutaj mamy 50 kucyków różnicy..
Techno Orange 1.7 crdi
Re: silnik 2.0 CVVT
Może kolega jeździł wcześniej dieslem? Wtedy rzeczywiście można mieć odczucia, że przy 2000 obr/min silnik się dławi
W przeciwnym wypadku warto zajrzeć do serwisu, aby się utwierdzić albo rozwiać wątpliwości.
W przeciwnym wypadku warto zajrzeć do serwisu, aby się utwierdzić albo rozwiać wątpliwości.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------kijaSPORTAŻ------
- kasia_mm
- MODERATOR
- Posty: 1542
- Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
- Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
- Lokalizacja: Warszawa
Re: silnik 2.0 CVVT
poszukajcie dobrze na forum - kwestia dławienia się i braku "ciągu" na dwójce już była szeroko omawiana - z tego co pamiętam pomagało wgranie softu nowego?
Re: silnik 2.0 CVVT
Dziękuję bardzo. Znalazłem rzeczywiście na forum temat dotyczący mojego problemu. Za tydzień jadę "dręczyć" serwis. Nigdy nie jeździłem turbodieslem ( tzn go nie posiadałem) Pzdr
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 lut 2012, 13:52
- Czym jeżdzę: Kia Sportage
2.0 DOHC XL Navi+ Skóra - Lokalizacja: 3miasto
Re: silnik 2.0 CVVT
Zaraz, zaraz, dynamiczny start i zmiana biegu przy 2-3 tys? Say what?
- kolorowy87
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 kwie 2012, 17:04
- Czym jeżdzę: 2.0 CRDI 184 km XL+4WD+ATE+LST+SRK+NVN+SRN+APS
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: silnik 2.0 CVVT
witaj. mam diesle 2.0 180 km w automacie i zauwazylem ze zmiana biegu z 1na 2 oddbywa sie miedzy 3000-3500tys obrotow.wydaje mi sie ze zaden diesel ani benzyniak nie lubi zmiany biegow na niskich obrotach.oprocz kia posiadam f.focusa diesla manual i nigdy nie zmieniam biegu ponizej 2500 obrotow
- michal55yh
- MODERATOR
- Posty: 887
- Rejestracja: 17 mar 2012, 18:19
- Czym jeżdzę: 1.6 MHEV GT-Line
- Lokalizacja: Lubań
Re: silnik 2.0 CVVT
Jak na tą chwilę mam jeszcze Mercedesa W210 2.7CDI w automacie. Gdy jeżdżę spokojnie skrzynia zmienia biegi przy niecałych 2tys obrotów. Gdy dynamiczniej wciskam gaz (i oczywiście głębiej) biegi zmieniają się ok 3tys obrotów a jeśli chcę przycisnąć i mocno wcisnę pedał przyśpieszenia to ciągnie do czerwonego pola. Także jak ja jeżdżę teraz Kią to także zmieniam biegi coś ok 2tys obrotów. Mam wtedy moment do przyśpieszenia a i spalanie jest mniejsze, aniżeli bym ciągnął ją do wyższych obrotów. Oczywiście, jeśli potrzebuję szybciej przyśpieszyć, to ją ciągnę wyżej.
Kia Sportage 1.6 MHEV DCT FWD GT-Line
Skradziona Kia Stinger GT-Line
EX Kia Optima 1.7 CRDI AT XL
EX Kia cee'd 1.4 CRDI M
EX KS 1.7 CRDI M
Skradziona Kia Stinger GT-Line
EX Kia Optima 1.7 CRDI AT XL
EX Kia cee'd 1.4 CRDI M
EX KS 1.7 CRDI M
-
- Bywalec
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 kwie 2012, 14:36
- Czym jeżdzę: L 2.0 DOHC A/T
- Lokalizacja: Warszawa
Re: silnik 2.0 CVVT
michal55yh pisze:Jak na tą chwilę mam jeszcze Mercedesa W210 2.7CDI w automacie. Gdy jeżdżę spokojnie skrzynia zmienia biegi przy niecałych 2tys obrotów. Gdy dynamiczniej wciskam gaz (i oczywiście głębiej) biegi zmieniają się ok 3tys obrotów a jeśli chcę przycisnąć i mocno wcisnę pedał przyśpieszenia to ciągnie do czerwonego pola. Także jak ja jeżdżę teraz Kią to także zmieniam biegi coś ok 2tys obrotów. Mam wtedy moment do przyśpieszenia a i spalanie jest mniejsze, aniżeli bym ciągnął ją do wyższych obrotów. Oczywiście, jeśli potrzebuję szybciej przyśpieszyć, to ją ciągnę wyżej.
Wszystko fajnie, tylko że temat dotyczy silnika benzynowego. Wg mnie zmiana biegów w benzynie to minimum 3000 - 3500 obr/min.
W dieslu oczywiście mniej (2000 obr/min jest ok do ekonomicznej jazdy, jednak nie jest to optymalna wartość dla silnika).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika