Gasewo,
dzieki za odpowiedz. Tak, to jest wlasnie ten egzemplarz od dealera z Olsztyna. Autko sprowadzil z USA szef salonu, troche sie pocieszyl ale natura handlowca wzieła górę. Póki co zapisują historie auta w bazie (nie wiem czy Polskiej, czy Europejskiej), ale dobijają sie do KIA globalnego z prośbą o duplikat oryginalnej ksiazki, ktora gdzieś zaginela w podróży do Polski.
Na częsci mam taki patent, że zamierzam szukac np na ebay w USA, spisac dokladny kod i poszukac u nas. Jak nie bedzie u nad, to bede sprowadzal sam z USA lub przez salon (...przez salon na pewno drozej). Jak znajde ciekawe źrodlo to dam cynk.
Zeby nie robic off topiku napisze troche o doznaniach z jazdy KS z silnikiem T-GDI. Mozna to opisac krotko: przekracza oczekiwania!
Autko z automatem, z możliwoscią przeloczenia na manualna zmiane biegow, zarówno na automacie jak i manualnie zbiera się niczym startujący samolot. Reaguje szybki i nie zauważylem dziur mocy. W pierwszym momencie jest to trochę przerażajace, ale trzeba się przyzwyczaić i wyczuć pedal gazu.
W warunkach zimowych raczej nie polecam sprawdzać pelnych możliwości. he. he
Funkcja Acive ECO, wbrew różnym opiniom, raczej przydatna do "normalnej" jazdy.
Splnie utrzymuje się w okolicach 10l/100km
Kultura pracy silnika dobra. przy normalnej jeździe cichy. przy przyspieszaniu ladnie mruczy.
Nawet przy -20 st.C odpalał z 1 razem. tu nie ma co sie dziwić, bo nowy.
Tak wiec, nie zaważając na możliwe trudnosci z czesciami, co w dobie globalizacji i internetu nie jest wiekim problemem, gorąco polecam KS z tym silnikiem.
pozrawiam,
Pawlocha
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
Silnik 2.0 Turbo GDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika