CarDroom Warszawa
- kasia_mm
- MODERATOR
- Posty: 1542
- Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
- Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
- Lokalizacja: Warszawa
CarDroom Warszawa
Pozytyw za całokształt:) serwisuję tam już prawie 4 lata, teraz od 2 lat dwa auta, KS i Ceeda i cenię ich za:
- elastyczne terminy (przegląd w sobotę mało gdzie w W-wie chcą umawiać),
- punktualność w odbiorze- nigdy nie zdarzyło się, ze auto miało być gotowe na godz X a trzeba było czekać
- możliwość dostarczenia swoich części np płynów, klocków na przegląd
- fajna obsługa, naprawdę rzeczowe chłopaki z kierownikiem włącznie
- nie ma problemu z autkiem zastępczym w razie przeglądu czy jakiejś naprawy
- rabacik też się zawsze wyszarpie
o ile pierwsze lata przygody z marką KIA jeździłam poza W-wę, teraz pozostaję wierna ASO na Wysockiego:)
- elastyczne terminy (przegląd w sobotę mało gdzie w W-wie chcą umawiać),
- punktualność w odbiorze- nigdy nie zdarzyło się, ze auto miało być gotowe na godz X a trzeba było czekać
- możliwość dostarczenia swoich części np płynów, klocków na przegląd
- fajna obsługa, naprawdę rzeczowe chłopaki z kierownikiem włącznie
- nie ma problemu z autkiem zastępczym w razie przeglądu czy jakiejś naprawy
- rabacik też się zawsze wyszarpie
o ile pierwsze lata przygody z marką KIA jeździłam poza W-wę, teraz pozostaję wierna ASO na Wysockiego:)
Re: CarDroom Warszawa
POLECAM
Pojechałem tam kierując się opinią znajomej i ... nie rozczarowałem się:
1. Miły kontakt kierownika serwisu (Pan Tomasz) - duża elastyczność terminu
2. Sympatyczne przyjęcie w serwisie (Pan Michał) - kompleksowe podejście do zagadnienia
3. Duża elastyczność w trakcie serwisowania (jestem tzw. "trudnym klientem" i na bieżąco zgłaszałem kolejne rzeczy do sprawdzenia)
4. Ceny umiarkowane a nawet dobre (jak na Warszawę) - bez naciągania na dodatkowe wymiany !
5. Możliwość uzyskania upustu (!)
Jestem 4 dni po przeglądzie i na razie bez uwag co do roboty. Dotychczasowe doświadczenia z tym serwisem - jak na początku wiadomości - POLECAM.
Ważne - nie jestem pracownikiem tego serwisu.
Minus - brak kawy z dobrego ekspresu !!!
Pojechałem tam kierując się opinią znajomej i ... nie rozczarowałem się:
1. Miły kontakt kierownika serwisu (Pan Tomasz) - duża elastyczność terminu
2. Sympatyczne przyjęcie w serwisie (Pan Michał) - kompleksowe podejście do zagadnienia
3. Duża elastyczność w trakcie serwisowania (jestem tzw. "trudnym klientem" i na bieżąco zgłaszałem kolejne rzeczy do sprawdzenia)
4. Ceny umiarkowane a nawet dobre (jak na Warszawę) - bez naciągania na dodatkowe wymiany !
5. Możliwość uzyskania upustu (!)
Jestem 4 dni po przeglądzie i na razie bez uwag co do roboty. Dotychczasowe doświadczenia z tym serwisem - jak na początku wiadomości - POLECAM.
Ważne - nie jestem pracownikiem tego serwisu.
Minus - brak kawy z dobrego ekspresu !!!
- pacior
- Nowy
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lut 2013, 21:06
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 1.6 GDI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CarDroom Warszawa
Również działanie tego ASO oceniam pozytywnie! Dla mnie najważniejsze to czas i uczciwość, a tu się nie zawiodłem.
- tabazagt
- Detektyw Inwektyw
- Posty: 614
- Rejestracja: 31 gru 2012, 14:07
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE XL 1.6GDI
- Gadu Gadu: 3960879
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CarDroom Warszawa
Pozytyw
Jestem zadowolony z obsługi, miałem przyjemność z Panem Michałem.
Przegląd lub naprawa w sobotę to żaden problem.
Pan Michał wykazał dużą wiedzę techniczną i spokój.
Jestem zadowolony z obsługi, miałem przyjemność z Panem Michałem.
Przegląd lub naprawa w sobotę to żaden problem.
Pan Michał wykazał dużą wiedzę techniczną i spokój.
-
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 22:11
- Czym jeżdzę: SPORTAGE 1.7 CRDI L
- Gadu Gadu: 4762913
Re: CarDroom Warszawa
Zdecydowanie polecam zarówno serwis mechaniczny jak i blacharski !!
- chiller
- Bywalec
- Posty: 94
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 11:54
- Czym jeżdzę: Sportage IV FL 1.6 GDI 132 KM 6 MT 2WD "M + SMART"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CarDroom Warszawa
Generalnie polecam:
- dostałem rabat 10% od łącznej kwoty robocizny i materiałów, cena finalna była taka sama jak ta ustalona na początku
- dostałem ksera wszystkich papierów diagnostycznych
- miła i przyjemna obsługa (chociaż kilka mankamentów się znajdzie - np. próbowali mnie na siłę przekonać, że wg warunków gwarancji przegląd z wymianą oleju należy wykonywać co roku, ale po negocjacjach wpisali w książce, że kolejny przegląd za 2 lata lub po 60 tys.)
- autko odstawili po przeglądzie umyte
- wymienili bez zbędnych dyskusji rdzewiejace śruby tłumika
Przyszłym klientom polecam odpowiednio przygotować się do rozmowy z serwisantem i nie dać się wpuścić w maliny i nabrać na tekst w stylu "pierwszy raz coś takiego słyszę/widzę"
- dostałem rabat 10% od łącznej kwoty robocizny i materiałów, cena finalna była taka sama jak ta ustalona na początku
- dostałem ksera wszystkich papierów diagnostycznych
- miła i przyjemna obsługa (chociaż kilka mankamentów się znajdzie - np. próbowali mnie na siłę przekonać, że wg warunków gwarancji przegląd z wymianą oleju należy wykonywać co roku, ale po negocjacjach wpisali w książce, że kolejny przegląd za 2 lata lub po 60 tys.)
- autko odstawili po przeglądzie umyte
- wymienili bez zbędnych dyskusji rdzewiejace śruby tłumika
Przyszłym klientom polecam odpowiednio przygotować się do rozmowy z serwisantem i nie dać się wpuścić w maliny i nabrać na tekst w stylu "pierwszy raz coś takiego słyszę/widzę"
Zapraszam serdecznie do obejrzenia mojej GALERII
- Zibi70
- Expert
- Posty: 980
- Rejestracja: 08 maja 2012, 13:58
- Czym jeżdzę: Sportage 1.6 GDI XL SLS
- Lokalizacja: Warszawa / Tarnowskie Góry (ale słoikiem nie jestem) ;-)
Re: CarDroom Warszawa
Panowie w CarDroom od dawna palą głupa z przeglądem po 12 miesiącach. Nawet jakieś papierki mi na to drukowali i usiłowali przekonywać
Kiedyś miałem ładny podpis, ale dawno mnie nie było i se poszedł... pojechał.
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 898
- Rejestracja: 05 kwie 2011, 17:56
- Czym jeżdzę: Sportek 1.6 Biała xl
- Lokalizacja: wawa
Re: CarDroom Warszawa
W ASO każdej marki walą w ciula, jedni bardziej inni mniej. Nie ma ideałów.
Zamówiona 12 marca 1.6 xl biała a odebrana 07 listopada.
- chiller
- Bywalec
- Posty: 94
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 11:54
- Czym jeżdzę: Sportage IV FL 1.6 GDI 132 KM 6 MT 2WD "M + SMART"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CarDroom Warszawa
Dzwonili do mnie w tym tygodniu z CarDroom z ankietą badającą zadowolenie z usługi. Pracę serwisu ocenilem na 10/10, natomiast obsługa klienta to w moim przypadku 5/10. 3 najważniejsze uwagi:
- kwota podana przy odbieraniu auta była o 20% wyższa od tej, którą ustaliłem przy przyjmowaniu auta (zakres wykonanych czynności się nie zmienił). Sprawa została wyjaśniona i kwota uległa obniżeniu, ale dopiero po mojej prośbie o skonsultowanie sprawy z p. Michałem, który przyjmował auto poprzedniego dnia - w pewnym momencie poczułem się jakbym był na targowisku i targował się o cenę...,
- przy oddawaniu auta zgłosiłem m.in. skrzypiące od czasu do czasu podszybie (usterka wpisana do protokolu przy przyjmowaniu auta). Przy odbiorze dowiedziałem się, że serwis ma "swoje metody" na usunięcie tej usterki (które nie wymagają demontażu podszybia) ale żadna z tych metod nie została zastosowana. Jeśli chcę, to mogę sobie przyjechać jeszcze raz - jak dla mnie brak profesjonalizmu. Auto zostawiłem na dwa dni, więc czasu mieli dosyć. Poza tym sytuacji, w której zmianie ulega zakres ustalonych czynności serwisowych (równiez poprzez ich zmniejszenie), powinni do mnie zadzwonić,
- niby błahostka, ale pozostawia niesmak - auto zostawiłem w serwisie ok. godz. 15 w czwartek, na odbiór umówiłem sie na godz. 17 w piątek. Po przekazaniu kluczyków w czw.. nikt nawet nie zaproponował mi, żeby zamówić taksowkę, że nie wspomnę już o aucie zastępczym - po prostu zostawiasz auto na drugim końcu miasta (mieszkam na Woli) i radź sobie sam.
- kwota podana przy odbieraniu auta była o 20% wyższa od tej, którą ustaliłem przy przyjmowaniu auta (zakres wykonanych czynności się nie zmienił). Sprawa została wyjaśniona i kwota uległa obniżeniu, ale dopiero po mojej prośbie o skonsultowanie sprawy z p. Michałem, który przyjmował auto poprzedniego dnia - w pewnym momencie poczułem się jakbym był na targowisku i targował się o cenę...,
- przy oddawaniu auta zgłosiłem m.in. skrzypiące od czasu do czasu podszybie (usterka wpisana do protokolu przy przyjmowaniu auta). Przy odbiorze dowiedziałem się, że serwis ma "swoje metody" na usunięcie tej usterki (które nie wymagają demontażu podszybia) ale żadna z tych metod nie została zastosowana. Jeśli chcę, to mogę sobie przyjechać jeszcze raz - jak dla mnie brak profesjonalizmu. Auto zostawiłem na dwa dni, więc czasu mieli dosyć. Poza tym sytuacji, w której zmianie ulega zakres ustalonych czynności serwisowych (równiez poprzez ich zmniejszenie), powinni do mnie zadzwonić,
- niby błahostka, ale pozostawia niesmak - auto zostawiłem w serwisie ok. godz. 15 w czwartek, na odbiór umówiłem sie na godz. 17 w piątek. Po przekazaniu kluczyków w czw.. nikt nawet nie zaproponował mi, żeby zamówić taksowkę, że nie wspomnę już o aucie zastępczym - po prostu zostawiasz auto na drugim końcu miasta (mieszkam na Woli) i radź sobie sam.
Zapraszam serdecznie do obejrzenia mojej GALERII
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 898
- Rejestracja: 05 kwie 2011, 17:56
- Czym jeżdzę: Sportek 1.6 Biała xl
- Lokalizacja: wawa
Re: CarDroom Warszawa
Chiller w którym ASO po oddaniu samochodu na przegląd gwarancyjny, zamawiają dla klienta taksówkę, lub proponują mu auto zastępcze?
Zamówiona 12 marca 1.6 xl biała a odebrana 07 listopada.
- kasia_mm
- MODERATOR
- Posty: 1542
- Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
- Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CarDroom Warszawa
hehe chyba w Bentley'u:)
- chiller
- Bywalec
- Posty: 94
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 11:54
- Czym jeżdzę: Sportage IV FL 1.6 GDI 132 KM 6 MT 2WD "M + SMART"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CarDroom Warszawa
@mint - w każdym. Takie pytanie zadała mi pani która przeprowadzała ankietę - czy serwis zaproponował zamówienie taksówki/auto zastępcze (odbiór auta został ustalony na kolejny dzień)? Taki pytanie znajduje się też na formularzu, który wypełnia serwisant przy przyjmowaniu auta. To jest normalny element procedury - taki sam, jak pytanie, czy mogą wykonać jazdę testową po wykonaniu czynności serwisowych, czy pytanie o zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Tak jak wspomnialem, niby błahostka, bo nie jest dla mnie żadnym problemem żeby samemu zamówić sobie taksówkę, ale pozostawia niesmak i przekaz w stylu "zostawileś auto, to spadaj".
Zapraszam serdecznie do obejrzenia mojej GALERII
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 898
- Rejestracja: 05 kwie 2011, 17:56
- Czym jeżdzę: Sportek 1.6 Biała xl
- Lokalizacja: wawa
Re: CarDroom Warszawa
Nigdy w żadnym ASO nie spotkałem się z pytaniem czy zamówić dla Pana taksówkę. Raz dostałem auto zastępcze, gdy wymiana pasa bezpieczeństwa kierowcy miała potrwać trzy dni Ankieta sobie, a życie sobie, taka jest rzeczywistość.
Zamówiona 12 marca 1.6 xl biała a odebrana 07 listopada.
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 877
- Rejestracja: 29 lis 2011, 09:37
- Czym jeżdzę: Kadjar Runmageddon TCe 130 Energy
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CarDroom Warszawa
To coś tam zjechali ze standardami.
W zeszłym roku byłem u nich na przeglądzie, zaproponowano mi zastępcze. Może że odbiór maiłem tego samego dnia?
W zeszłym roku byłem u nich na przeglądzie, zaproponowano mi zastępcze. Może że odbiór maiłem tego samego dnia?
Odebrana po 178 dniach:)
- chiller
- Bywalec
- Posty: 94
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 11:54
- Czym jeżdzę: Sportage IV FL 1.6 GDI 132 KM 6 MT 2WD "M + SMART"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CarDroom Warszawa
Widocznie obniżyli loty. Dziewczyna z ASO, która do mnie dzwoniła, była bardzo zdziwiona tym faktem i powiedziała, że "sobie z chłopakami porozmawia". W obecnych czasach to jest taki sam element procedury, jak pytanie o numer rejestracyjny pojazdu, serio Tu nie chodzi o ankietę, tylko o podejście do klienta.
W ASO Renault na Puławskiej, gdzie poprzednio serwisowałem Megankę, zawsze mnie o to pytali i jakoś nikt się specjalnie nie dziwił... A że wszystkim teraz zależy na dobrej opinii klientow, mogę się założyć, że kolejna osoba z Forum, która odda auto do serwisu na Wysockiego na pewno zostanie zapytana o to, czy ma jak wrócić do domu
W ASO Renault na Puławskiej, gdzie poprzednio serwisowałem Megankę, zawsze mnie o to pytali i jakoś nikt się specjalnie nie dziwił... A że wszystkim teraz zależy na dobrej opinii klientow, mogę się założyć, że kolejna osoba z Forum, która odda auto do serwisu na Wysockiego na pewno zostanie zapytana o to, czy ma jak wrócić do domu
Zapraszam serdecznie do obejrzenia mojej GALERII
- kasia_mm
- MODERATOR
- Posty: 1542
- Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
- Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CarDroom Warszawa
Ja tam serwisowałam i serwisuję Ceed'a i przez dwa i pół roku KS - może raz siedziałam i czekałam na auto, poza tym zawsze miałam do dyspozycji na pare godzin auto zastępcze
Weźcie pod uwagę kilka rzeczy - pracują tam - jak i WSZĘDZIE - ludzie a nie cyborgi, ludzie którzy mają prawo mieć kłopoty osobiste, za dużo na głowie, gorszy dzień, czy po prostu czegoś zapomnieć etc etc; nie dążmy na Boga do jakiegoś systemu mega pod linijkę - ordung według schematu, gdzie każde odstępstwo od niego to od razu afera na pół wsi.
Miałam tą "przyjemność" pracować w dwóch korpo - amerykańskiej i niemieckiej i powiem Wam, że takiego upodlenia właśnie takimi schematami i ordungami jak tam nie chcę przeżyć więcej i najgorszemu wrogowi nie życzę - dlatego NIE TŁUMACZĘ tego serwisu konkretnie ale naprawdę nie popadajmy w przesadę.....
swoją drogą jestem w 99,9% pewna, że gdyby koledze zaproponowali zamówienie taksówki to mając przy sobie komórkę i tak by sobie zamówił sam, z korporacji taksówkowej którą zna i lubi a auto zastępcze jak w każdym serwisie może być na miejscu a może gdzieś być u innego klienta - nie wymagajmy, żeby dla każdego do dyspozycji stała fura gotowa... jeśli serwis przeciętnie robi 3-4 przeglądy na raz to ile by musieli mieć tych aut do dyspozycji? dajcie na luz panowie:)
Weźcie pod uwagę kilka rzeczy - pracują tam - jak i WSZĘDZIE - ludzie a nie cyborgi, ludzie którzy mają prawo mieć kłopoty osobiste, za dużo na głowie, gorszy dzień, czy po prostu czegoś zapomnieć etc etc; nie dążmy na Boga do jakiegoś systemu mega pod linijkę - ordung według schematu, gdzie każde odstępstwo od niego to od razu afera na pół wsi.
Miałam tą "przyjemność" pracować w dwóch korpo - amerykańskiej i niemieckiej i powiem Wam, że takiego upodlenia właśnie takimi schematami i ordungami jak tam nie chcę przeżyć więcej i najgorszemu wrogowi nie życzę - dlatego NIE TŁUMACZĘ tego serwisu konkretnie ale naprawdę nie popadajmy w przesadę.....
swoją drogą jestem w 99,9% pewna, że gdyby koledze zaproponowali zamówienie taksówki to mając przy sobie komórkę i tak by sobie zamówił sam, z korporacji taksówkowej którą zna i lubi a auto zastępcze jak w każdym serwisie może być na miejscu a może gdzieś być u innego klienta - nie wymagajmy, żeby dla każdego do dyspozycji stała fura gotowa... jeśli serwis przeciętnie robi 3-4 przeglądy na raz to ile by musieli mieć tych aut do dyspozycji? dajcie na luz panowie:)
- Zibi70
- Expert
- Posty: 980
- Rejestracja: 08 maja 2012, 13:58
- Czym jeżdzę: Sportage 1.6 GDI XL SLS
- Lokalizacja: Warszawa / Tarnowskie Góry (ale słoikiem nie jestem) ;-)
Re: CarDroom Warszawa
Proponuję odpuścić sobie dalszą dyskusję nt CARDROOM w wątku Złota Felga 2012, bo eee... nie mam już tego kalendarza
Aktualne wpisy (proszę moderatora) przenieść do bardziej adekwatnego wątku, który jest tutaj: viewtopic.php?f=19&t=2471
Aktualne wpisy (proszę moderatora) przenieść do bardziej adekwatnego wątku, który jest tutaj: viewtopic.php?f=19&t=2471
Kiedyś miałem ładny podpis, ale dawno mnie nie było i se poszedł... pojechał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika