Strona 1 z 1

tylni most wyje

: 19 cze 2014, 21:05
autor: panrozmus
witam map problem z mostem w moim aucie 2.0 dohc z 97 r wymieniłem lozysko wraz z uszczelniaczem i po przejechaniu 1 km zaczol wyc most. jeden z mechanikow twierdzi ze tryby wytarly sie pod innym kontem na starym lozysku i dlatego na nowym wyje. znowu inni twierdza ze zamocno scisniete lozysko, ale ono tam pasowało lekko i nie bylo zadnycz podkladek dystansowych wiec nie wiem juz jakl to teraz ugrysc. aktualnie zamontowałem stare i jest cisza z tym ze napewno wywali mi uszczelniacz i znowu wycieknie olej. poprosze o jakas porade fachowca, wymienic most, jak twierdzi moj mechanik...

Re: tylni most wyje

: 20 cze 2014, 11:47
autor: ZygJe
Nie mam wiedzy szczegółowej nt. Twojego modelu. Jednak z doświadczenia uważam, że wadliwe (głośne) może być samo nowe łożysko (mało prawdopodobne ale możliwe) lub faktycznie po montażu nowego łożyska zmienia się wzajemne położenie współpracujących zębów (wystarczy na prawdę minimalne przesunięcie) i stąd hałas. IMO bardziej prawdopodobna jest druga przyczyna.

Re: tylni most wyje

: 20 cze 2014, 22:29
autor: panrozmus
dzieki za pomoc .teraz pojawia sie pytanie, czy da sie ten kont regulowac podkładkami dystansowymi, czy odrazu szukac mostu i nie zawracac sobie glowy. moze jest jakis prosty sposob na remont mostu.

Re: tylni most wyje

: 21 cze 2014, 07:25
autor: ZygJe
Nie wiem czy i jak reguluje się luz międzyzębny i osiowy w Twoim samochodzie. Musisz znaleźć warsztat który to ogarnia. Kiedyś np był tylko jeden warsztat w Polsce który potrafił wyregulować wyjące mosty w Polonezach i 125p.......

Re: tylni most wyje

: 01 lip 2014, 22:19
autor: panrozmus
problem zostal rozwiazany. nabyłem komplet lozysk, tuleje dystansowa i uszczelniacz w serwisie kia zaprowadziłem auto do fachowca, ten rozebrał most wymienił komplet łozysk na wałku atakujacym i nic juz nie wyje.

Re: tylni most wyje

: 08 sty 2016, 16:58
autor: pawel77
Witam, nie wiem czy jeszcze tutaj zaglądasz, jeżeli tak to mam pytanie odnośnie tego łożyska. Mianowicie dlaczego było wymieniane, czy miałeś wyczuwalny luz gdy obracałeś wałem?