Mam następujący problem. Po przejechaniu 5 km zgasiłem auto i po 2 godzinach nie szło już odpalić. Tzn kręci, odpali i po sekundzie gaśnie.
Filmik https://youtu.be/ClQockxAjWU
Sprawdziłem.
Kostka diagnostyczna pokazuje błędy p2032 oraz p2002. Czy to może powodować problem z odpaleniem?
Bezpieczniki - ok
Pompa paliwa - ok
Filtr paliwa - ok
Odpalanie na plak - nie działa
Wykręciłem sondę lambda i czujnik spalin przy sondzie. - wydostają się tam spaliny. Z rury wydechowej nic...
Problem będzie z tak bardzo zapchanym dpf?
Jakie są objawy zepsutej anteny immobilizera? Próbowałem odpalić drugim kluczykiem i tak samo.
Odpala i gaśnie 2.0 Crdi P2002?
-
- Bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: 02 lis 2022, 21:13
- Czym jeżdzę: Kia Sportage II
- Lokalizacja: Norway
Re: Odpala i gaśnie 2.0 Crdi P2002?
Sprawdź egr czy się nie zablokowany w pozycji otwartej
przy immo błąd to powinna się zapalić jego kontrolka, tak przynajmniej jest w vagu ..
przy immo błąd to powinna się zapalić jego kontrolka, tak przynajmniej jest w vagu ..
- diselboy
- Kia Masta
- Posty: 1753
- Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
- Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Odpala i gaśnie 2.0 Crdi P2002?
spróbuj umyć dpf , wykręć czujnik (ten na samej górze) i prze otwór "wsikaj " płyn do mycia, np: od Boll'a, czy K2. Ponoć ten pierwszy jest lepszy. Może w twoim przypadku będzie trzeba ze 2 tam wsiurkać.
edyt: p2002 to zapchany DPF, ten drugi ogólny od temperatury spalin, tu więcej : https://autonevodpl.com/obd2-codes/p2032
ale myślę, że to nuż przejrzałeś.
edyt: p2002 to zapchany DPF, ten drugi ogólny od temperatury spalin, tu więcej : https://autonevodpl.com/obd2-codes/p2032
ale myślę, że to nuż przejrzałeś.
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T "Śmigamy po okolicach Roztocza"
-
- Uzależniony
- Posty: 300
- Rejestracja: 27 wrz 2022, 05:47
- Czym jeżdzę: ProCeed'08 D4EA 140KM,I30'09 D4FB 90KM,Megane 4'18 H5H 100KM
Re: Odpala i gaśnie 2.0 Crdi P2002?
P2032 TEMPERATURA SPALIN OBWÓD CZUJNIKA EGT BANK 1 CZUJNIK 2 NISKI
P2002 – sprawność filtra cząstek stałych poniżej progu (Bank 1)
Pierwszy alarm to czujnik temperatury - kable, wtyczka itp. Ten drugi - potkałem się z sytuacją że winien był czujnik różnicy ciśnien ale jeżeli u ciebie silnik gaśnie to może faktycznie masz kompletnie zakitowany wydech? Sprawdź sobie drożność rurek od czujnika do DPF - można je zdjąć z króćców czujnika i dmuchnąć. Normalnie powinny być drożne. Jeżeli wydech zakitowany to ta rurka z pomiaru za DPF powinna być drożna a ta sprzed DPF powinna stawiać duży opór. Czy dawkowanie "cudownych sprayow" na tak zapchany filtr coś daje - nie wiem.
P2002 – sprawność filtra cząstek stałych poniżej progu (Bank 1)
Pierwszy alarm to czujnik temperatury - kable, wtyczka itp. Ten drugi - potkałem się z sytuacją że winien był czujnik różnicy ciśnien ale jeżeli u ciebie silnik gaśnie to może faktycznie masz kompletnie zakitowany wydech? Sprawdź sobie drożność rurek od czujnika do DPF - można je zdjąć z króćców czujnika i dmuchnąć. Normalnie powinny być drożne. Jeżeli wydech zakitowany to ta rurka z pomiaru za DPF powinna być drożna a ta sprzed DPF powinna stawiać duży opór. Czy dawkowanie "cudownych sprayow" na tak zapchany filtr coś daje - nie wiem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika