2.0CRDI odpalanie zima przy -10’C

Baza wiedzy i opinie dotyczące silnika. Raporty awaryjności i spalania.
Awatar użytkownika
automaciek
Kia Masta
Posty: 1513
Rejestracja: 02 maja 2019, 21:50
Czym jeżdzę: KIA Rio IV XL, w drodze Sportek 1.6 T-GDI 7DCT BL+

Re: RE: Re: 2.0CRDI odpalanie zima przy -10’C

Postautor: automaciek » 20 gru 2022, 21:36

Emil13 pisze:mylisz sie sa na 11V …
vag ma 4.7- 8V

teraz nawet slychac ruznice w pracy silnika kak juz seiece przestana grzac po ok minucie od rozruchu silnik pracuje lzej- mniejszy pobor pradu/mniejsze obciarzenie alternatora..
bo swieca grzeje mimo ze spiralka na desce zgasnie…
tak ze info dla tych co grzeja swiece po dwa razy, to nie ma sensu…
Aaaa, bo ty masz II, dla mnie KIA zaczyna się na Sportku III, a tam 5V w 2.0. Korzystam z Tapatalk'a a w nim nie widać stopki, a i podforum nie jest dobrze widoczne.

Emil13
Bywalec
Posty: 28
Rejestracja: 02 lis 2022, 21:13
Czym jeżdzę: Kia Sportage II
Lokalizacja: Norway

Re: 2.0CRDI odpalanie zima przy -10’C

Postautor: Emil13 » 20 gru 2022, 23:12

Zgadza sie sportage 2, traktor do ciagania przyczepy z lodzia i w kolo komina po miescie….
w e-tronach i brak zaczepu no i baterie nie na dlugo starcza z tonowa lodzia na przyczepie, wiec za 1/2 ceny montarzu zaczepu w aso kupilem sportage 2..
a to z napieciami na odbiorniki w autach to wiem z pracy zawodowej w dafie od dawna mamy od 4 do 24V zalezy co do czego, w osobuwkach tez od 10 lat zaczeli tak robic
im wiecej ecu tym ruzne napiecia i nie ma juz prub pod akkumulator… duzo urzywam oscyloskopu i fluke …

A i w sportage 3 tez sa rozne napiecia na seiece nie koniecznie tylko 6V, zalezy od pojemnosci/roku ..

jak na fotce 1.7 crdi i swiece 11V


Wróć do „SILNIK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap