Ku przestrodze 2.0 CRDI 2007
Ku przestrodze 2.0 CRDI 2007
Od pewnego czasu lampka ciśnienia oleju coraz później gasła po uruchomieniu silnika (ok 6 sek). Na gorącym silniku było ok. Miałem już wymienić czujnik ciśnienia oleju (kupiłem oryginał) ale, że było blisko do wymiany oleju postanowiłem zdjąć miskę oleju. Przeżyłem szok , smok pompy był totalnie zaklejony nagarem (miska czysta jak łza). Zastanawiam się jak przez tak mały prześwit mógł płynąć olej (5w30 c-3). Dlatego jeśli wam lampka ciśnienia oleju długo się pali po uruchomieniu zimnego silnika zastanówcie się nad rewizją smoka. Po wyczyszczeniu smoka lampka gaśnie na zimnym silniku na rozruszniku.
- Załączniki
-
- IMG_20210224_173639.jpg (140.2 KiB) Przejrzano 1408 razy
-
- IMG_20210224_183031.jpg (107.32 KiB) Przejrzano 1408 razy
Re: Ku przestrodze 2.0 CRDI 2007
Miałem podobnie - przyczyną była poluzowana uszczelka pod wtryskiwaczem gdzie ten koks się generował - samo czyszczenie smoka to za mało.
Tak, że kolego szukaj przyczyny bo to jest tylko skutek.
Oczywiście "specjalisata z ASO" mówił ze to czujnik oleju padł - co za banda ignorantów, dobrze, że mu nie uwierzyłem.
Tak, że kolego szukaj przyczyny bo to jest tylko skutek.
Oczywiście "specjalisata z ASO" mówił ze to czujnik oleju padł - co za banda ignorantów, dobrze, że mu nie uwierzyłem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot]