2.0cdri ucieczka płynu chłodzniczego, paruje spod maski

Baza wiedzy i opinie dotyczące silnika. Raporty awaryjności i spalania.
jsq
Bywalec
Posty: 28
Rejestracja: 16 gru 2017, 19:33
Czym jeżdzę: Sportage '06 2.0crdi

2.0cdri ucieczka płynu chłodzniczego, paruje spod maski

Postautor: jsq » 19 lut 2018, 07:50

Nie jestem zbyt pocieszony.
Dojeżdżając do pracy poczułem w kabinie zapach glikolu (och, nienawidzę tego, w starym aucie miałem z tym problemy).
Gdy zatrzymałem się, z pod maski zaczęło parować. Otworzyłem ją i ta cała para wydobywała się zza silnika od strony kabiny. Słychać było skwierczenie. Nie bardzo mogłem coś zobaczyć, bo było jeszcze ciemno i sprawę komplikowała para.
Tam, jak się domyślam, lecą wężyki do nagrzewnicy.
Mam nadzieję, że to któryś z wężyków… a nie coś poważniejszego z samym silnikiem.
Doradźcie co mógłbym tak doraźnie sprawdzić, aby wykluczyć jakąś poważniejszą usterkę.
Teraz z mechanikami u nas jak z lekarzami. Trzeba się zapisywać i 2-4 tygodnie czekać.

Z rana samochód odpalił bardzo czysto (akurat jestem po wymianie świec żarowych)
i także do końca jazdy praca silnika nie budziła zastrzeżeń.

Awatar użytkownika
listomek2014
Expert
Posty: 917
Rejestracja: 07 sty 2015, 19:50
Czym jeżdzę: KS FL 1.6 L BL
KS IV L BL 1.6 T
Toyota cross
Lokalizacja: Mrągowo

Re: 2.0cdri ucieczka płynu chłodzniczego, paruje spod maski

Postautor: listomek2014 » 19 lut 2018, 08:52

Przede wszystkim dolej płyn i jak sam napisałeś Zacznij od przewodów może gdzieś puściła opaska lub pęk przewód
W krwi benzyna zamiast Serca turbina


Wróć do „SILNIK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap