Obroty silnika.
-
- Bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 01 lis 2016, 16:44
- Czym jeżdzę: KIA Sportage II, 2010r, 2.0 DOHC 141 KM
- Lokalizacja: Chorzów
Obroty silnika.
Siema. Mam taki problem. Dzisiaj się pojawił. Obroty silnika utrzymują mi się przy włączonej klime 1100obr/min. Jak wylacze klime rosną do ok 1300. Obojetnie czy na benzynie czy na gazie. Od czasu do czasu obroty podnoszą się same do 2000 i spadają do 900 i znów rosną do 1100,1300. Wczoraj wszystko działalo idealnie. Co się mogło zepsuć? Jakiś czujnik?
- diselboy
- Kia Masta
- Posty: 1753
- Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
- Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Obroty silnika.
krokowied na przepustnicy, przytkana jakaś dysza, tak na szybko
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T "Śmigamy po okolicach Roztocza"
-
- Bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 01 lis 2016, 16:44
- Czym jeżdzę: KIA Sportage II, 2010r, 2.0 DOHC 141 KM
- Lokalizacja: Chorzów
Re: Obroty silnika.
Ok. Ale krokowiec tak z dnia na dzień by się zepsuł? Jak podepne kompa wywali błędy?
- diselboy
- Kia Masta
- Posty: 1753
- Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
- Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Obroty silnika.
podłączyć nie zawadzi, krok to tylko silniczek elektryczny, strzelić może w każdej chwili, może być jeszcze map sensor, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, spadł wężyk od podciśnienia i łapie lewe powietrze.
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T "Śmigamy po okolicach Roztocza"
-
- Bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 01 lis 2016, 16:44
- Czym jeżdzę: KIA Sportage II, 2010r, 2.0 DOHC 141 KM
- Lokalizacja: Chorzów
Re: Obroty silnika.
Chyba znalazłem przyczyne. Do kolektora ssącego na samej górze mam przykręcone wtryskiwacze gazowe, patrze a śrubki nie ma i w kolektorze jest dziurka (taka o srednicy z 5mm). Ide poszukac jakiejś śrubki i wkręce, zobaczymy czy to było przyczyną.
-
- Bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 01 lis 2016, 16:44
- Czym jeżdzę: KIA Sportage II, 2010r, 2.0 DOHC 141 KM
- Lokalizacja: Chorzów
Re: Obroty silnika.
Problem rozwiązany. Winowajcą była ta dziurka w kolektorze ssącym.
- diselboy
- Kia Masta
- Posty: 1753
- Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
- Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Obroty silnika.
...."i łapie lewe powietrze"..... trafiony, zatopiony.
Gratulacje dla Ciebie !
Gratulacje dla Ciebie !
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T "Śmigamy po okolicach Roztocza"
-
- Bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 01 lis 2016, 16:44
- Czym jeżdzę: KIA Sportage II, 2010r, 2.0 DOHC 141 KM
- Lokalizacja: Chorzów
Re: Obroty silnika.
Dzięki, hehe. Ale nigdy bym nie przypuszczał, że taka dziureczka tyle nerwówki mnie będzie kosztować.
- diselboy
- Kia Masta
- Posty: 1753
- Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
- Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Obroty silnika.
"fi" 5mm to spora dziura, popalić dają takie mikro na pęknietym, zgiętym i przełamanym wężyku, żle ułożonej uszczelce , ciągną powietrze a ich nie widać, spada podciśnienie np. w serwo hamulca i buba.
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T "Śmigamy po okolicach Roztocza"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika