Problem - wymiana oleju
: 19 mar 2014, 09:41
Witam Kolegów,
Chce wymienić olej w silniku, lecz nie wiem jaki. Bardziej mi o to chodzi że nie wiem czy poprzedni olej który została zalana jest prawidłowy dla niej. Samochód kupiłem 3 miesiące temu od handlarza, samochód pochodzi z Niemiec. Silnik został zalany przez serwis KIA w Niemczech( Hündl & Leitner GmbH) . Olejek to - MOTUL 2100 Power Plus 10W40 Technosynthese.
Specyfikacja:
Zastosowanie: Olej silnikowy
Typ Silnika: 4-suwowy
Jakość: Technosynthese
Zakres Produktów: Samochody osobowe
Lepkość: 10W40
ACEA Standardy: ACEA A3/B4
API Standardy: API SL/CF
Dopuszczenia producentów : MB-Approval 229.1 ; PSA B71 2300 ; RENAULT RN0700 ; VW 501 01 / 505 00
Częściowo syntetyczny olej wzogacony o komponenty Technosynthese®, opracowany do slilników iskrowych zasilanych benzyną, LPG, etanolem a także do silników Diesla, doładowanych i wolnossących z wtryskiem paliwa oraz katalizatorami.
Kia ma przejechane ok 92tys km, i nie wiem czy półsyntetyk jest dla niej dobry?
Chce wymienić olej w silniku, lecz nie wiem jaki. Bardziej mi o to chodzi że nie wiem czy poprzedni olej który została zalana jest prawidłowy dla niej. Samochód kupiłem 3 miesiące temu od handlarza, samochód pochodzi z Niemiec. Silnik został zalany przez serwis KIA w Niemczech( Hündl & Leitner GmbH) . Olejek to - MOTUL 2100 Power Plus 10W40 Technosynthese.
Specyfikacja:
Zastosowanie: Olej silnikowy
Typ Silnika: 4-suwowy
Jakość: Technosynthese
Zakres Produktów: Samochody osobowe
Lepkość: 10W40
ACEA Standardy: ACEA A3/B4
API Standardy: API SL/CF
Dopuszczenia producentów : MB-Approval 229.1 ; PSA B71 2300 ; RENAULT RN0700 ; VW 501 01 / 505 00
Częściowo syntetyczny olej wzogacony o komponenty Technosynthese®, opracowany do slilników iskrowych zasilanych benzyną, LPG, etanolem a także do silników Diesla, doładowanych i wolnossących z wtryskiem paliwa oraz katalizatorami.
Kia ma przejechane ok 92tys km, i nie wiem czy półsyntetyk jest dla niej dobry?