W skrzyni ja już chyba gdzieś na forum wrzucałem - korek spustowy jest na dole skrzyni biegów (i ciężko go pomylić, poza tym odkręcasz i zaczyna się lać olej), a wlewowy jest na skrzyni patrząc od przodu auta (wkręcony w taką czarną blachę przykręconą do skrzyni, która wygląda jak zaślepka). Lejesz aż się nie zacznie ulewać i tyle.
A w reduktorze jest śrubka imbusowa (10mm) - znajdziesz ją patrząc "od przodu" auta. Poniżej jest korek spustowy - też nie da się pomylić .
Olej syntetyczny zamiast 75W90??
-
- Uzależniony
- Posty: 269
- Rejestracja: 20 paź 2013, 23:07
- Czym jeżdzę: Sportage II 2.0 16V 4WD 2006 + LPG
Re: Olej syntetyczny zamiast 75W90??
W przypadku 4WD też 2 l wystarczy ?
-
- Uzależniony
- Posty: 269
- Rejestracja: 20 paź 2013, 23:07
- Czym jeżdzę: Sportage II 2.0 16V 4WD 2006 + LPG
Re: Olej syntetyczny zamiast 75W90??
Skrzynia biegów z 4WD jest prawie taka sama, więc wystarczy.
W reduktorze (tzn. skrzynce rozdzielczej 4WD) jest oddzielny olej - ja tam leję 80W90, jeśli dobrze pamiętam to niecały litr wchodzi.
Jak nie masz pewności to w instrukcji obsługi akurat te informacje są dość dobrze opisane (jako jedne z niewielu chyba jeśli chodzi o bardziej techniczne rzeczy)
W reduktorze (tzn. skrzynce rozdzielczej 4WD) jest oddzielny olej - ja tam leję 80W90, jeśli dobrze pamiętam to niecały litr wchodzi.
Jak nie masz pewności to w instrukcji obsługi akurat te informacje są dość dobrze opisane (jako jedne z niewielu chyba jeśli chodzi o bardziej techniczne rzeczy)
Re: Olej syntetyczny zamiast 75W90??
Dzięki za info. Ciekawe czy Szwedzi opisali to tak że zrozumieniem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika