Witam wszystkich, noszę się z zamiarem kupna auta, do tej pory w większość zwracałem uwagę na auta z silnikiem 2.0 ale mam ochotę na kolejną v6 w rodzinie a co za tym idzie auto z manualem, czego staram się unikać, jak w tym modelu ma się skrzynia automatyczna do awaryjności? Oraz jak z awaryjnością tej V-szóstki? miałem ten silnik w hyundaiu coupe, 200 tys zrobił i bez problemów ale wiadomo w sportage bardziej po tyłku dostanie. Są jakieś problemy z panewkami czy innymi poważniejszymi awariami?
PS może jest na forum osoba która robiła przekładkę z anglika w sportage II, interesuje mnie czy ściana grodziowa jest uniwersalna, przekręcana czy jedynie skazana na mozolną rzeźbę, oraz czy w tym modelu czekać by mnie mogły jakiś niespodzianki. W C5-tce robota przyjemna, praktycznie wszystko pasowało jak robiłem.
Kolejna rzecz, niby pierdoła a kosztowana a nieraz ciężka w zdobyciu, boczki drzwi czy w tym modelu można je przebudować zamieniając sam panele szyb czy jest to nierozbieralne?
2.7 i automat, awaryjność skrzyni
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 mar 2016, 14:48
- Czym jeżdzę: 2,7
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika