Witam,
czy to norma, że sprzęgło w KIA-nce się tak zachowuje?
Puszczam sprzęgło do końca, cały napęd pracuje prawidłowo, ale pedał sprzęgła zatrzymuje się jakieś 3-4cm przed końcem drogi do ostatecznego położenia, a następnie "skacze" sobie do pozycji końcowego spoczynku.
Kijanki tak po prostu mają czy o co kaman??
ew. jeszcze jedno pytanie - czy wasze kijanki (2.0 petrol) też są takie powolne jak ślimaki?? 3-4-5 bieg pedał w podłodze, a tam nic. Zauważyłem nawet, że po redukcji z 5 na 4 i tak by było ciężko coś sensownie wyprzedzać.
Kiedyś przez miesiąc latałem RAV4 z 2000roku też miała silnik 2.0 ale tam nie trzeba było redukować by na prawdę miło się wyprzedzało.
"obdija" sprzęgło 2.0 petrol SPORTAGE II
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 sty 2015, 20:37
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE II 2.0 petrol
- Lokalizacja: Nottingham
"obdija" sprzęgło 2.0 petrol SPORTAGE II
---------------------------------
--------------------------------------------------
Kia Sportage II 2.0 petrol, 4x4 - Nottingham
---------------------------------
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
Kia Sportage II 2.0 petrol, 4x4 - Nottingham
---------------------------------
--------------------------------------------------
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 sty 2015, 20:37
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE II 2.0 petrol
- Lokalizacja: Nottingham
Re: "obdija" sprzęgło 2.0 petrol SPORTAGE II
Odpowiadając na pytanie:
Dwa dni temu byłem w ASO KIA, by sprawdzić co za auto kupiłem. Sprawdzili mi faktury, potwierdzili stan licznika jak i wyjaśnili mi, że ten silnik to po prostu ślimak:)
Sprawdziłem auto na kanale, poprosiłem o pełne oględziny i jedyne do czego pracownicy KIA się przyczepili, to wyłącznie to, że wycieraczka tylnej szyby nadaje się do natychmiastowej wymiany i zaproponowali mi zakup oryginalnej za 32funty - podziękowałem. Za sprawdzenie autka, zapłaciłem za 54funty, a wycieraczkę postanowiłem kupić sam przeznaczając na ten wydatek jakieś 5razy mniejszą kwotę niż zaproponowała mi KIA:)
Reasumując - mam super auto - ślimak jest normą - sprzęgło zachowuje się prawidłowo jak na ten model samochodu
Dwa dni temu byłem w ASO KIA, by sprawdzić co za auto kupiłem. Sprawdzili mi faktury, potwierdzili stan licznika jak i wyjaśnili mi, że ten silnik to po prostu ślimak:)
Sprawdziłem auto na kanale, poprosiłem o pełne oględziny i jedyne do czego pracownicy KIA się przyczepili, to wyłącznie to, że wycieraczka tylnej szyby nadaje się do natychmiastowej wymiany i zaproponowali mi zakup oryginalnej za 32funty - podziękowałem. Za sprawdzenie autka, zapłaciłem za 54funty, a wycieraczkę postanowiłem kupić sam przeznaczając na ten wydatek jakieś 5razy mniejszą kwotę niż zaproponowała mi KIA:)
Reasumując - mam super auto - ślimak jest normą - sprzęgło zachowuje się prawidłowo jak na ten model samochodu
---------------------------------
--------------------------------------------------
Kia Sportage II 2.0 petrol, 4x4 - Nottingham
---------------------------------
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
Kia Sportage II 2.0 petrol, 4x4 - Nottingham
---------------------------------
--------------------------------------------------
Re: "obdija" sprzęgło 2.0 petrol SPORTAGE II
micromax pisze:czy to norma, że sprzęgło w KIA-nce się tak zachowuje?
Puszczam sprzęgło do końca, cały napęd pracuje prawidłowo, ale pedał sprzęgła zatrzymuje się jakieś 3-4cm przed końcem drogi do ostatecznego położenia, a następnie "skacze" sobie do pozycji końcowego spoczynku.
To nie jest norma, spodziewaj się awarii.
Sprzęgło ma pracować lekko i płynnie bez wibracji.
Co do "ślimaka" to kwestia względna.
Ja mam diesla 150 KM i ten ślimakiem nie jest.
Dlaczego benzyna 140 KM miałaby być?
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 sty 2015, 20:37
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE II 2.0 petrol
- Lokalizacja: Nottingham
Re: "obdija" sprzęgło 2.0 petrol SPORTAGE II
Hmmm, kompletne sprzęgło było wymienione jakieś 15tys.km temu w ASO KIA, skok pedału po prostu mnie "rozpraszał", ale samo sprzęgło chodzi bez zarzutów.
2.0 benzyna - niestety to ślimak, zaczyna żyć po przekroczeniu 4tys., a i tak lepiej nie gadać.
W końcu wcześniejsze auta miały turbinę, a tu jej nie ma - zapewne i stąd te moje rozczarowanie.
2.0 benzyna - niestety to ślimak, zaczyna żyć po przekroczeniu 4tys., a i tak lepiej nie gadać.
W końcu wcześniejsze auta miały turbinę, a tu jej nie ma - zapewne i stąd te moje rozczarowanie.
---------------------------------
--------------------------------------------------
Kia Sportage II 2.0 petrol, 4x4 - Nottingham
---------------------------------
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
Kia Sportage II 2.0 petrol, 4x4 - Nottingham
---------------------------------
--------------------------------------------------
Re: "obdija" sprzęgło 2.0 petrol SPORTAGE II
No wiem jak to jest z benzyną ale moja ciągnęła nieco lżejsze autko to i dosyć szybkie było.
Hałas jednak był spory - przy 180 już buczało mocno a teraz najwyżej szum powietrza i pomruk - turbo to turbo
Hałas jednak był spory - przy 180 już buczało mocno a teraz najwyżej szum powietrza i pomruk - turbo to turbo
Re: "obdija" sprzęgło 2.0 petrol SPORTAGE II
micromax pisze:czy to norma, że sprzęgło w KIA-nce się tak zachowuje?
Puszczam sprzęgło do końca, cały napęd pracuje prawidłowo, ale pedał sprzęgła zatrzymuje się jakieś 3-4cm przed końcem drogi do ostatecznego położenia, a następnie "skacze" sobie do pozycji końcowego spoczynku.
Witam. Odświeżam temat.
Mam również ten problem. pedał sprzęgła bardzo szybko łapie i nie do końca odskakuje chociaż jak go podniosę to utrzymuje się w górnej pozycji.
Poza tym sprzęgło działa bez zarzutu. Czy da się to jakoś wyregulować?
Re: "obdija" sprzęgło 2.0 petrol SPORTAGE II
Witam możesz ten luz wybrać poprzez zmniejszenie dystansu, zmieniając położenie mikrowyłącznika, który ma regulację nad pedałem sprzęgła.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika