Wysprzęglik
-
- Nowy
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 maja 2012, 20:17
- Czym jeżdzę: 2007R. 2.0 CRDI FREEDOM 4WD 140KM
Wysprzęglik
Witam,czeka mnie wymiana wysprzęglika,objawy to lużny pedał sprzęgła i wyciek płynu DOT-4 spod sprzęgła.Pytanie jak się do niego dobrać? wiem że jest w obudowie sprzęgła ale jak skrzynie wywalić czy z silnikiem też trzeba wyjechać...wymieniał to ktoś to ustrojstwo! Jaki ewentualny może być koszt? I czy przy okazji sprzęgło nie będzie do wymiany mam najechane 108000km .Jeszcze jedno pytanko ile u was wtrzymało sprzęgło i dwumasa
-
- Uzależniony
- Posty: 210
- Rejestracja: 15 sty 2011, 21:04
- Czym jeżdzę: Sportage '07 4x4 2.0 CRDI
CX-7 '08 4x4 2.3 DISI - Lokalizacja: pomorskie
Re: Wysprzęglik
Witam,
prawie dwa lata temu wymieniałem dwumasę (po ok 120tys) bo posypała się a mechanicy co to robili zasugerowali aby przy okazji wymienić sprzęgło i wysprzeglik. Zdecydowałem się na to aby zrobić wszystko za jednym razem bo dostanie się do tych elementów jest pracochłonne (a dla mnie jako klienta kosztowne).
Z tego co orientuję się (bo odwiedziłem warsztat podczas pracy) trzeba zdemontować wał, reduktor, skrzynie biegów i dopiero można zabrać sie za wymianę dwumasu, sprzęgła i wysprzeglika.
Cały koszt wymiany tych trzech elementów wraz z robocizną wyniósł ok 3700zł z czego robocizna to chyba było 800zł (nie było to ASO)
prawie dwa lata temu wymieniałem dwumasę (po ok 120tys) bo posypała się a mechanicy co to robili zasugerowali aby przy okazji wymienić sprzęgło i wysprzeglik. Zdecydowałem się na to aby zrobić wszystko za jednym razem bo dostanie się do tych elementów jest pracochłonne (a dla mnie jako klienta kosztowne).
Z tego co orientuję się (bo odwiedziłem warsztat podczas pracy) trzeba zdemontować wał, reduktor, skrzynie biegów i dopiero można zabrać sie za wymianę dwumasu, sprzęgła i wysprzeglika.
Cały koszt wymiany tych trzech elementów wraz z robocizną wyniósł ok 3700zł z czego robocizna to chyba było 800zł (nie było to ASO)
-
- Nowy
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 maja 2012, 20:17
- Czym jeżdzę: 2007R. 2.0 CRDI FREEDOM 4WD 140KM
Re: Wysprzęglik
Dziękuje za odpowiedz tomgrze,trochę mi to rozjaśniło sytuację roboczo-finansową a pamiętasz może jakiej firmy sprzęgło? kompletne i nowe rozumiem zakładali.
-
- Uzależniony
- Posty: 210
- Rejestracja: 15 sty 2011, 21:04
- Czym jeżdzę: Sportage '07 4x4 2.0 CRDI
CX-7 '08 4x4 2.3 DISI - Lokalizacja: pomorskie
Re: Wysprzęglik
Sprzęgło kompletne (tarcza i docisk) i wysprzęglik na pewno LUK (bo mam jeszcze pudełka w garażu) natomiast co do koła dwumasowego nie jestem pewien ale wydaje mi się że to też był LUK
-
- Nowy
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 maja 2012, 20:17
- Czym jeżdzę: 2007R. 2.0 CRDI FREEDOM 4WD 140KM
Re: Wysprzęglik
LUK tak myślałem.Z tego co opisałeś to do skrzyni się dobrali bez opuszczania silnika prawda?
-
- Uzależniony
- Posty: 210
- Rejestracja: 15 sty 2011, 21:04
- Czym jeżdzę: Sportage '07 4x4 2.0 CRDI
CX-7 '08 4x4 2.3 DISI - Lokalizacja: pomorskie
Re: Wysprzęglik
Dokładnie Ci nie powiem bo nie znam się na tym ale gdy odwiedziłem warsztat w trakcie roboty to silnik był podwieszony do belki ( o zgrozo , mało nie zemdlałem jak to zobaczyłem ). Wtedy aby uspokoić się spytałem mechaników czy będą umieli to złożyć tak byłem zszokowany. Ale takie są uroki auta 4x4. pamiętam jak mi sprzęgło wymieniali w nissan primera wszystko trwało 2-3 godziny a nie jak w tym przypadku 2 dni
-
- Nowy
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 maja 2012, 20:17
- Czym jeżdzę: 2007R. 2.0 CRDI FREEDOM 4WD 140KM
Re: Wysprzęglik
Zgadza się,ja też odwiedziłem warsztat i zobaczyłem swoją kiję rozebraną widok niesamowity wyglądała jak po dzwonie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika