Witam
W mojej kijance jest tak że napięcie w gnieździe zapalniczki znajdującej się pod popielniczką (nie w środku) nie zanika po wyciągnięciu kluczyka (niewiem czy to standard czynie). Czy któryś z Was przerabiał lub ma pomysł gdzie się wpiąć tak by po wyłączeniu zasilania z kluczyka zanikało również napięcie w gnieździe? Jest to mi potrzebne ponieważ mam wpięty rejestrator i nie chce by chodził cały czas. Z góry dziękuje odpowiedzi/sugestie.
Gniazdo zapalniczki pod pomielniczką ciągłe zasilanie
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 lis 2019, 07:55
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 2006r. 2.0
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 lis 2019, 07:55
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 2006r. 2.0
Re: Gniazdo zapalniczki pod pomielniczką ciągłe zasilanie
Ma ktoś jakiś pomysł gdzie się podłączyć z gniazdem zapalniczki tak by po wyłączeniu stacyjki napięcie zanikało ?
-
- Uzależniony
- Posty: 269
- Rejestracja: 20 paź 2013, 23:07
- Czym jeżdzę: Sportage II 2.0 16V 4WD 2006 + LPG
Re: Gniazdo zapalniczki pod pomielniczką ciągłe zasilanie
Ja u siebie kiedyś do nawigacji się podpinałem pod gniazdo zapalniczki w popielniczce.
Re: Gniazdo zapalniczki pod pomielniczką ciągłe zasilanie
Rejestrator podpinam do rozdzielacza wpiętego w zapalniczkę w popiołce. Tylko rozdzielka musi mieć krótką wtyczkę, wtedy szufladka się domknie. A gdybym bardzo się uparł, to po prostu zasilanie dolnego gniazda przeniósł bym pod gniazdo górne. Rejestrator ma mały pobór.
Re: Gniazdo zapalniczki pod pomielniczką ciągłe zasilanie
na wiosnę będę też to zmieniał, coś mi elektryk mówił żeby pod plus ze stacyjki podpiąć.. czy jakoś tak
Re: Gniazdo zapalniczki pod pomielniczką ciągłe zasilanie
Jasne że można. Można nawet podciągnąć z bezpieczników zasilanie i pod pusty bezpiecznik sie wpiąć. Tylko to już twój wybór czy chcesz rozdzierać połowę tapicerki, czy tylko tunel i przednią konsolę.
-
- Bywalec
- Posty: 39
- Rejestracja: 28 sie 2018, 20:24
- Czym jeżdzę: 2.7 wszystkomająca :)
Re: Gniazdo zapalniczki pod pomielniczką ciągłe zasilanie
Ja tam sobie podpiąłem rejestrator pod zasilanie zapalniczki w popielniczce. Czas pracy w moim przypadku około 2,5 godziny powoli i starannie. Przewody ukryte, wygląd jak fabryczny. Takie rozwiązanie polecam, bo początkowo miałem wtyczkę w dolnym gnieździe. Niby kamerka pobiera mało prądu,ale jak zostawiłem auto na weekend to rozładowało aku. Od tamtej pory musiałem pamiętać o wyjmowaniu wtyczki po każdej trasie i włączaniu przed trasą. No i zajęte gniazdo to też wada. Więc przerobiłem i po problemie.
Re: Gniazdo zapalniczki pod pomielniczką ciągłe zasilanie
Niestety nie zawsze można podłączyć same kabelki bo rejestratory mają ładowarki obniżające napięcie, ale faktycznie gniazdo w popielniczce jest najlepszym wyjściem chociaż nie można calkiem zamknąć, to jednak nie przeszkadza za bardzo.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec
- Posty: 39
- Rejestracja: 28 sie 2018, 20:24
- Czym jeżdzę: 2.7 wszystkomająca :)
Re: Gniazdo zapalniczki pod pomielniczką ciągłe zasilanie
Ja mam rejestrator podpięty pod przewody od popielniczki ale pod deską. Trochę się trzeba pomęczyć ale brak wtyczek i kabli jest fajny. Rejestrator za lusterkiem, przewód od niego pod podsufitką, zasilanie pod deską. Nic nie widać. A to gniazdo z ciągłym zasilaniem też ma swoje zalety. Podpinam tam navi, przynajmniej mi na postojach nic nie pika i nie resetuje ustawień.
Re: Gniazdo zapalniczki pod pomielniczką ciągłe zasilanie
Jako nowy nie będę zakładał nowego tematu. U mnie występuje taki problem że w tym dolnym gnieździe pod popielniczką nie mam zasilania. Gdzie szukać przyczyny?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika