Cześć,
tak się zastanawiam i znaleźć nie mogę. Czy wie ktoś czy istnieje opcja na wyłączenie IMMO w przypadku gdy padnie antena/kluczyk/cokolwiek (posiadając PIN)? Rok temu dla pewności, żeby kluczyk nie umarł dorobiłem drugi co prawda, ale różne sytuacje mogą mieć miejsce, a przy strasznej suszy w aucie na kostce coś antena kilka razy potrafiła nie łączyć.
Sprecyzuję to "omijanie" - posiadam PIN do immo i wiele samochodów umożliwia poprzez połączenie mrugania/wciskania gazu/wciskania TRIP wpisanie tego pinu, żeby deaktywować immobiliser. Ciekawi mnie, czy jest coś takiego jest dostępne w Kijankach.
"Wpisywanie" pinu immobilisera
-
- Uzależniony
- Posty: 269
- Rejestracja: 20 paź 2013, 23:07
- Czym jeżdzę: Sportage II 2.0 16V 4WD 2006 + LPG
-
- Uzależniony
- Posty: 269
- Rejestracja: 20 paź 2013, 23:07
- Czym jeżdzę: Sportage II 2.0 16V 4WD 2006 + LPG
Re: "Wpisywanie" pinu immobilisera
Znowu "po latach", jeszcze nie sprawdzony (i mam nadzieję, że nie będzie trzeba), ale znaleziony w internecie sposób. Jedna strona naprowadzała, że pin się wklepuje stacyjką (Hyundai), a druga to był cytat z instrukcji do któregoś z samochodów Kia. Tylko jedyna różnica, że tam było, ze kontrolka się świeci w przypadku problemu, a u mnie jest odwrotnie. No i to jest jeden z dwóch przypadków, czyli "kontrolka mruga". Nie wiem co jeśli w ogóle nie mruga (przerabiałem oba przypadki, ale u mnie to kwestia styków, dzieje się sporadycznie jak jest auto rozgrzane do czerwoności - trzeba wtedy próbować kilka razy lub poruszać kostką immo).
Instrukcja:
1. Włączamy stacyjkę, ikonka immo błyska i gaśnie (w oryginale - błyska po czym się świeci)
2. Przełączamy na ACC
3. Wpisujemy pierwszą cyfrę pinu, poprzez przełączanie ACC - ON tyle razy, jaką cyfrę chcemy wbić (ACC-ON-ACC-ON-ACC dla 2, itp.)
4. Czekamy 3 sekundy, ale nie więcej niż 10 i wpisujemy kolejną cyfrę.
5. Jeśli wpisaliśmy dobry PIN mamy 10 sekund na odpalenie samochodu.
Nie testowałem, może przetestuję w wolnym czasie owijając kluczyć folią alu, ale nie chce grzebać w immo 4 dni przed dość długim wyjazdem. Jeśli ktoś by miał problem i sprawdzi/potwierdzi - niech napisze. Wolałem wrzucić, bo to zawsze jakaś możliwość. I problemem nie jest jeśli się to w Polsce stanie, ale będąc np. 2000km od domu w miejscu, gdzie może być problem z warsztatem który ogarnie immo - może pomóc.
Uwaga - immo może się blokować na godzinę jak się wpisze 3 razy zły pin (ale to już zaczerpnięte z innych samochodów).
Co do samego PINu - jak dorabiałem kluczyk gość mi wygenerował go na podstawie VIN. Po czym mi go zapisał "na przyszłość".
Instrukcja:
1. Włączamy stacyjkę, ikonka immo błyska i gaśnie (w oryginale - błyska po czym się świeci)
2. Przełączamy na ACC
3. Wpisujemy pierwszą cyfrę pinu, poprzez przełączanie ACC - ON tyle razy, jaką cyfrę chcemy wbić (ACC-ON-ACC-ON-ACC dla 2, itp.)
4. Czekamy 3 sekundy, ale nie więcej niż 10 i wpisujemy kolejną cyfrę.
5. Jeśli wpisaliśmy dobry PIN mamy 10 sekund na odpalenie samochodu.
Nie testowałem, może przetestuję w wolnym czasie owijając kluczyć folią alu, ale nie chce grzebać w immo 4 dni przed dość długim wyjazdem. Jeśli ktoś by miał problem i sprawdzi/potwierdzi - niech napisze. Wolałem wrzucić, bo to zawsze jakaś możliwość. I problemem nie jest jeśli się to w Polsce stanie, ale będąc np. 2000km od domu w miejscu, gdzie może być problem z warsztatem który ogarnie immo - może pomóc.
Uwaga - immo może się blokować na godzinę jak się wpisze 3 razy zły pin (ale to już zaczerpnięte z innych samochodów).
Co do samego PINu - jak dorabiałem kluczyk gość mi wygenerował go na podstawie VIN. Po czym mi go zapisał "na przyszłość".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika