wycieraczka, swiece zarowe, 4WD - Sportage 2006 rok 2.0CRDI

Wszystko o elektryce i elektronice w KIA Sportage II.
tototo30
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 sty 2014, 13:38
Czym jeżdzę: KIA Sportage 4WD 2.0 CRDI 140 kM

wycieraczka, swiece zarowe, 4WD - Sportage 2006 rok 2.0CRDI

Postautor: tototo30 » 27 sty 2014, 14:06

Witam.
Zakupiłem autko.
1. Nie działa tylna wycieraczka (spryskiwacz oki pryska), słychać z tyły jak przy właczeniu cyka przekaźnik jakiś ale się nie rusza.
Miał ktoś podobny problem? Sadzę, ża jakby był bezpiecznik to by nic nawet nie cykało.

2. Kto wie jaki jest dostęp do świec żarowych w tym autku ?

3. Jak jeździć tym autkiem w sensie kiedy działaja napedy, jak używać LOCK, jak działa ESP w tym modelu ?

deggial
Nowy
Posty: 10
Rejestracja: 29 cze 2013, 10:16
Czym jeżdzę: Kia SportageTour 4WD 2.0 LPG

Re: wycieraczka, swiece zarowe, 4WD - Sportage 2006 rok 2.0C

Postautor: deggial » 07 mar 2014, 22:30

Witam.
Zakupiłem autko.
1. Nie działa tylna wycieraczka (spryskiwacz oki pryska), słychać z tyły jak przy właczeniu cyka przekaźnik jakiś ale się nie rusza.
Miał ktoś podobny problem? Sadzę, ża jakby był bezpiecznik to by nic nawet nie cykało.

2. Kto wie jaki jest dostęp do świec żarowych w tym autku ?

3. Jak jeździć tym autkiem w sensie kiedy działaja napedy, jak używać LOCK, jak działa ESP w tym modelu ?


1. Prawdopodobnie coś z silnikiem, trzeba by się do niego dokopać i sprawdzić.

2. Nie wiem mam benzynę.

3. Przy normalnej jeździe napęd na tył dołącza się przy poślizgu kół przednich (utrata przyczepności). LOCK używa się tylko w sytuacjach skrajnych, nie wolno używać przy normalnej jeździe na suchej przyczepnej nawierzchni (można uszkodzić napęd). Powyżej 40 km/h napęd rozłącza się automatycznie. ESP działa jak ASR i ESP, mi się jeszcze nie zdarzyło żeby zadziałało jak klasyczne ESP, jak ASR wiele razy.

mlody_dd3
Nowy
Posty: 13
Rejestracja: 24 sie 2014, 07:53
Czym jeżdzę: kia sportage

Re: wycieraczka, swiece zarowe, 4WD - Sportage 2006 rok 2.0C

Postautor: mlody_dd3 » 12 lis 2014, 23:07

1-zatarty w tulejce silniczek i zawieszone szczotki , trzeba zdjąć plastikową obudowę silniczka od środka -rozdzielić ją na połowe - zaczepy trochę denerwujące , zdjąć wycieraczkę i wyjąć do środka ten jej wałek . lepiej nie odkręcać nakrętki na szybie bo się urwie


Wróć do „ELEKTRYKA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap