Tak więc kolejny pomysł na ożywienie wyświetlania parktronika można wykluczyć
Zrobiłem ładną przejściówkę do poliftowego BCM'a, stabilizator z zewnętrznym zasilaniem czujników cofania, zdobyłem komplet 6-cio pinowych czujników z polifta razem z wiązką... i jedyny efekt jaki uzyskałem jest taki, że zobaczyłem jak mój licznik wyświetla poprawnie wskazania:
Po chwilowej euforii związanej z tym, że podstawowe rzeczy, które sprawdziłem po podmianie BCM'a jak światła, kierunkowskazy, wycieraczki no i oczywiście wyświetlanie parktronika działają bez zarzutu przyszło bolesne rozczarowanie przy próbie uruchomienia silnika. Po przekręceniu kluczyka auto umarło - zgasło totalnie wszystko i to aż tak, że trzeba było kleme odpinać żeby przywrócić je do życia. Wniosek - wiesza się je#%*ny CAN
.
Próbowałem podpiąć jeszcze dwa BCM'y na raz, ale wtedy CAN dostawał juz totalnej głupawki...
Wniosek - jedyny znany mi sposób na wyświetlanie wskazań parktronika to dołożenie modułu SPAS z dedykowanymi do niego czujnikami na przód i tył