Osłona chłodnicy - siatka
- Zibi70
- Expert
- Posty: 980
- Rejestracja: 08 maja 2012, 13:58
- Czym jeżdzę: Sportage 1.6 GDI XL SLS
- Lokalizacja: Warszawa / Tarnowskie Góry (ale słoikiem nie jestem) ;-)
Osłona chłodnicy - siatka
Odgrażałem się jakiś czas temu, że zrobię sobie grilla i… pojechałem na działkę i korzystając z przerwy między jedną a drugą burzą zgrillowałem sobie siatkę.
Po drodze zrobiłem kilka fotek – może się komuś przydadzą.
A teraz od początku. Nasze Sportki mają piękny grill tyle tylko, że z bardzo dużymi prześwitami co sprawia, że wszystko co fruwa lub leci (kamyki, liście, śmieci) i znajdzie się na drodze naszej maszyny ląduje na chłodnicy. Skutki są znane – gadaliśmy o tym tutaj:
http://mojasportage.pl/viewtopic.php?f=16&t=1550&hilit=siatka
Dla przypomnienia – to wygląda tak:
Jest już kilku pasażerów mimo, że samochód jeszcze lata nie widział
Arsenał na start – siatka tuningowa aluminiowa 40x100 cm z oczkiem trapezowym 5x9 mm – malowana proszkowo na czarno (niemalowana szybko przestaje dobrze wyglądać). Kawałek stalowej prowadnicy z pióra wycieraczki – można z tego zrobić bardzo przydatny haczyk do przytrzymywania siatki w trudno dostępnych miejscach (zwłaszcza dolna i środkowa szczelina), szczypce boczne – im mniejsze tym lepiej, małe kombinerki, śrubokręty + z głowicą magnetyczną (bardzo się przydaje przy odkręcaniu górnego plastiku grilla – zwłaszcza do odkręcenia dwóch śrubek na krańcach – schowanych pod górną płaszczyzną tej pokrywy (trzeba ją delikatnie odgiąć i je wykręcić), klucz 10”, miarki, paski zaciskowe (nie wszystko widać)
Zaczynamy od wymierzenia jakiej wielkości kawałków siatki potrzebujemy – nie podam wszystkich wymiarów, bo jak komuś coś nie wyjdzie to będzie na mnie U MNIE – na dolną szczelinę ucinałem pasek o szerokości 7 cm, na środkową 5 cm.
Cięcie takiej siateczki nie jest szczególnie trudne ale warto ciąć ją z głową – tak żeby nie pogiąć. Warto używać małych cęgów bocznych i ciąć skosami – technika „na nożyczki” nie wychodzi. Uważamy bo zostają dosyć ostre krawędzie – łatwo się skaleczyć albo porysować lakier.
Przykład cięć – tak jak czerwone linie
Aby założyć siatki można oczywiście zdjąć zderzak i wtedy być może jest łatwiej – o ile ma się do tego warunki, bo zdjęty element łatwo porysować. Ja się zdecydowałem na wariant „laryngologiczny” czyli bez zdejmowania. Wszędzie można się dobrać od góry, tyle, że aby wprowadzić pasek siatki na sam dół i środkową szczelinę – warto przeciąć je na pół. Obie połówki bez kłopotu można dać na zakładkę za środkowym „szczebelkiem” obu szczelin i spiąć paskami – nikt nawet nie zobaczy że coś było łączone.
Wprowadzanie mniejszych kawałków jest łatwe – wystarczy trafić w szczelinę pomiędzy zderzakiem a wzmocnieniem. Trochę sobie trzeba pomóc haczykiem i śrubokrętami ale to naprawdę nie jest wielki problem. Problemem mogą być natomiast takie małe wypustki na górnej krawędzi dolnej szczeliny – nie wiem po co one są ale musiałem przez nie trochę naciąć siatkę na krawędzi aby ładnie przylegała.
Teraz do szczęścia potrzebne są paski zaciskowe - warto mieć ich więcej i część z nich najpierw zaciągnąć lekko – tylko złapać by nam się siatka nie obsuwała a po jej dokładnym dopasowaniu pozaciągać nowe = dopasowane paseczki.
Zakładanie pasków wymaga odrobiny wprawy. Chodzi o to by zaciągać je wybierając oczka tak by paski możliwie najbardziej opinały szczebelki (nie odstawały). W przypadku dolnej i środkowej szczeliny zatrzaski pasków raczej będą od przodu trudno wprowadzać je od strony silnika – bardzo mało miejsca i byłoby to możliwe tylko po omacku – ale wtedy nie trafi się we właściwe oczka. Na dole zresztą i tak właściwie nie widać pasków więc nie ma się co napinać. Trzeba się jednak nauczyć zaginać paski tak by po wprowadzeniu i lekkim cofnięciu można było uchwycić przewleczoną na drugą stronę końcówkę – ja zaginam cieńszy koniec paska w dwóch miejscach tak, że wygląda on tak:
Wystarczy zgnieść w palcach żeby był jak najbardziej płaski – wprowadzić w jedno oczko siatki, wsunąć delikatnie I kiedy przeskoczy pociągnąć celując tak by krótszy koniec wyszedł oczkiem po drugiej stronie szczebelka.
Taki jest efekt po obcięciu nadmiaru
Z samym grillem jest dużo łatwiej – jest dużo miejsca wewnątrz więc paski wprowadzałem od silnika – dzięki temu nie widać zatrzasków – są wewnątrz
Gdzie są paski?
Niestety nie podam także wymiarów siatki pod grill – ma szerokość 22 cm ale pozostałe wymiary trzeba sobie zmierzyć – najlepiej wziąć kawałek kartonu i zrobić sobie szablon żeby dobrze go dopasować do kształtu wlotu powietrza.
I to w zasadzie koniec.
Po drodze zrobiłem kilka fotek – może się komuś przydadzą.
A teraz od początku. Nasze Sportki mają piękny grill tyle tylko, że z bardzo dużymi prześwitami co sprawia, że wszystko co fruwa lub leci (kamyki, liście, śmieci) i znajdzie się na drodze naszej maszyny ląduje na chłodnicy. Skutki są znane – gadaliśmy o tym tutaj:
http://mojasportage.pl/viewtopic.php?f=16&t=1550&hilit=siatka
Dla przypomnienia – to wygląda tak:
Jest już kilku pasażerów mimo, że samochód jeszcze lata nie widział
Arsenał na start – siatka tuningowa aluminiowa 40x100 cm z oczkiem trapezowym 5x9 mm – malowana proszkowo na czarno (niemalowana szybko przestaje dobrze wyglądać). Kawałek stalowej prowadnicy z pióra wycieraczki – można z tego zrobić bardzo przydatny haczyk do przytrzymywania siatki w trudno dostępnych miejscach (zwłaszcza dolna i środkowa szczelina), szczypce boczne – im mniejsze tym lepiej, małe kombinerki, śrubokręty + z głowicą magnetyczną (bardzo się przydaje przy odkręcaniu górnego plastiku grilla – zwłaszcza do odkręcenia dwóch śrubek na krańcach – schowanych pod górną płaszczyzną tej pokrywy (trzeba ją delikatnie odgiąć i je wykręcić), klucz 10”, miarki, paski zaciskowe (nie wszystko widać)
Zaczynamy od wymierzenia jakiej wielkości kawałków siatki potrzebujemy – nie podam wszystkich wymiarów, bo jak komuś coś nie wyjdzie to będzie na mnie U MNIE – na dolną szczelinę ucinałem pasek o szerokości 7 cm, na środkową 5 cm.
Cięcie takiej siateczki nie jest szczególnie trudne ale warto ciąć ją z głową – tak żeby nie pogiąć. Warto używać małych cęgów bocznych i ciąć skosami – technika „na nożyczki” nie wychodzi. Uważamy bo zostają dosyć ostre krawędzie – łatwo się skaleczyć albo porysować lakier.
Przykład cięć – tak jak czerwone linie
Aby założyć siatki można oczywiście zdjąć zderzak i wtedy być może jest łatwiej – o ile ma się do tego warunki, bo zdjęty element łatwo porysować. Ja się zdecydowałem na wariant „laryngologiczny” czyli bez zdejmowania. Wszędzie można się dobrać od góry, tyle, że aby wprowadzić pasek siatki na sam dół i środkową szczelinę – warto przeciąć je na pół. Obie połówki bez kłopotu można dać na zakładkę za środkowym „szczebelkiem” obu szczelin i spiąć paskami – nikt nawet nie zobaczy że coś było łączone.
Wprowadzanie mniejszych kawałków jest łatwe – wystarczy trafić w szczelinę pomiędzy zderzakiem a wzmocnieniem. Trochę sobie trzeba pomóc haczykiem i śrubokrętami ale to naprawdę nie jest wielki problem. Problemem mogą być natomiast takie małe wypustki na górnej krawędzi dolnej szczeliny – nie wiem po co one są ale musiałem przez nie trochę naciąć siatkę na krawędzi aby ładnie przylegała.
Teraz do szczęścia potrzebne są paski zaciskowe - warto mieć ich więcej i część z nich najpierw zaciągnąć lekko – tylko złapać by nam się siatka nie obsuwała a po jej dokładnym dopasowaniu pozaciągać nowe = dopasowane paseczki.
Zakładanie pasków wymaga odrobiny wprawy. Chodzi o to by zaciągać je wybierając oczka tak by paski możliwie najbardziej opinały szczebelki (nie odstawały). W przypadku dolnej i środkowej szczeliny zatrzaski pasków raczej będą od przodu trudno wprowadzać je od strony silnika – bardzo mało miejsca i byłoby to możliwe tylko po omacku – ale wtedy nie trafi się we właściwe oczka. Na dole zresztą i tak właściwie nie widać pasków więc nie ma się co napinać. Trzeba się jednak nauczyć zaginać paski tak by po wprowadzeniu i lekkim cofnięciu można było uchwycić przewleczoną na drugą stronę końcówkę – ja zaginam cieńszy koniec paska w dwóch miejscach tak, że wygląda on tak:
Wystarczy zgnieść w palcach żeby był jak najbardziej płaski – wprowadzić w jedno oczko siatki, wsunąć delikatnie I kiedy przeskoczy pociągnąć celując tak by krótszy koniec wyszedł oczkiem po drugiej stronie szczebelka.
Taki jest efekt po obcięciu nadmiaru
Z samym grillem jest dużo łatwiej – jest dużo miejsca wewnątrz więc paski wprowadzałem od silnika – dzięki temu nie widać zatrzasków – są wewnątrz
Gdzie są paski?
Niestety nie podam także wymiarów siatki pod grill – ma szerokość 22 cm ale pozostałe wymiary trzeba sobie zmierzyć – najlepiej wziąć kawałek kartonu i zrobić sobie szablon żeby dobrze go dopasować do kształtu wlotu powietrza.
I to w zasadzie koniec.
Kiedyś miałem ładny podpis, ale dawno mnie nie było i se poszedł... pojechał.
- michal55yh
- MODERATOR
- Posty: 887
- Rejestracja: 17 mar 2012, 18:19
- Czym jeżdzę: 1.6 MHEV GT-Line
- Lokalizacja: Lubań
Re: Osłona chłodnicy - siatka
Wreszcie ktoś się za to wziął i zrobił relację w odpowiednim dziale. Gratuluję efektu!
Kia Sportage 1.6 MHEV DCT FWD GT-Line
Skradziona Kia Stinger GT-Line
EX Kia Optima 1.7 CRDI AT XL
EX Kia cee'd 1.4 CRDI M
EX KS 1.7 CRDI M
Skradziona Kia Stinger GT-Line
EX Kia Optima 1.7 CRDI AT XL
EX Kia cee'd 1.4 CRDI M
EX KS 1.7 CRDI M
Re: Osłona chłodnicy - siatka
Zibi, czyżby na zdjęciu nr 4 nad śrubą widać było już ślady rdzy? Oby nie - muszę sprawdzić u siebie.
- cisco
- Nasz Człowiek
- Posty: 805
- Rejestracja: 27 paź 2011, 00:11
- Czym jeżdzę: Sorento XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD Black Pearl
- Lokalizacja: okolice Warszawy
Re: Osłona chłodnicy - siatka
Zibi,
rewelacja, efekt super .
Powiedz ile Ci to zajęło czasu ?
rewelacja, efekt super .
Powiedz ile Ci to zajęło czasu ?
SORENTO XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD, SunRoof, Black Pearl
- skubczyk
- Bywalec
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 lis 2012, 14:05
- Czym jeżdzę: KS 2.0 DOHC XL Black Pearl
- Lokalizacja: Brzeg Dolny, Lubiąż
Re: Osłona chłodnicy - siatka
.....i może jeszcze co to za siatka? ogrodzeniowa? Osłonka super sprawa, wygląda tak jakby była montowana orginalnie super...
Kia Sportage 2.0 DOHC, 6AT-2WD, Automat, 122 KW (163KM), XL + SLS, Black Pearl
...The Power to Surprise...
...The Power to Surprise...
- Zibi70
- Expert
- Posty: 980
- Rejestracja: 08 maja 2012, 13:58
- Czym jeżdzę: Sportage 1.6 GDI XL SLS
- Lokalizacja: Warszawa / Tarnowskie Góry (ale słoikiem nie jestem) ;-)
Re: Osłona chłodnicy - siatka
@ fosek - to co widać to rdzawy zaciek wywołany przez śrubkę, która widać na tym zdjęciu:
Niestety śruby uzywane w KIA nie są ocynkowane - gdyby były pewnie nie byłoby takiego efektu - obawiam się, że gwint tej śruby długo nie pożyje.
@ cisco - Bawiłem się z tym prawie cztery godziny - ale nie spieszyłem się, żeby czegoś nie porysować i nie pociachać sobie łapek
@ skubczyk - To siatka tuningowa - używana w motoryzacji - w dużym wyborze do nabycia na znanym portalu aukcyjnym - są różne wielkości, modele i rozmiary oczek.
Zapomniałem o jednej rzeczy - w środkowej szczelinie na krańcach nie ma do czego przypiąć siatki - trzeba zrobić otworek w zderzaku. Wywierciłem je bez kłopotu - plastik jest miękki - trzeba tylko uważać, żeby sobie nie zarysować przodu zderzaka bo jest mało miejsca na głowicę wiertarki - wierciłem pod skosem:
Niestety śruby uzywane w KIA nie są ocynkowane - gdyby były pewnie nie byłoby takiego efektu - obawiam się, że gwint tej śruby długo nie pożyje.
@ cisco - Bawiłem się z tym prawie cztery godziny - ale nie spieszyłem się, żeby czegoś nie porysować i nie pociachać sobie łapek
@ skubczyk - To siatka tuningowa - używana w motoryzacji - w dużym wyborze do nabycia na znanym portalu aukcyjnym - są różne wielkości, modele i rozmiary oczek.
Zapomniałem o jednej rzeczy - w środkowej szczelinie na krańcach nie ma do czego przypiąć siatki - trzeba zrobić otworek w zderzaku. Wywierciłem je bez kłopotu - plastik jest miękki - trzeba tylko uważać, żeby sobie nie zarysować przodu zderzaka bo jest mało miejsca na głowicę wiertarki - wierciłem pod skosem:
Kiedyś miałem ładny podpis, ale dawno mnie nie było i se poszedł... pojechał.
-
- Profesor od "silnikuf"
- Posty: 1312
- Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
- Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
- Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar
Re: Osłona chłodnicy - siatka
Mimo sceptycyzmu do tego pomysłu, muszę przyznać że wykonanie i wygląd na prawdę jest OK
pozdrawiam
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
- bercik201
- Bywalec
- Posty: 97
- Rejestracja: 12 gru 2010, 13:51
- Czym jeżdzę: Sportage L 1.6GDI. Orange, RSW, CP1, SRN
- Gadu Gadu: 4474870
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Osłona chłodnicy - siatka
ja u siebie odkręciłem grilla i na spokojnie dopasowałem siatkę do wymiaru wlotów. Z odkręceniem było troszkę problemu bo dwie śruby są w dość ciasnym miejscu, ale wizyta w Casto i zakup kluczyka kątowego na "bity" za coś około 16zł załatwił sprawę.
U mnie cała twórczość zajęła mi jakieś 2,5h wliczając w to odkręcenie i przykręcenie grilla, docięcie i umocowanie siatki no i malowanie siatki bo jak szukałem w danym momencie była tylko srebrna. Jak tylko wrócę do domu postaram się wrzucić fote.
Pozdrawiam
U mnie cała twórczość zajęła mi jakieś 2,5h wliczając w to odkręcenie i przykręcenie grilla, docięcie i umocowanie siatki no i malowanie siatki bo jak szukałem w danym momencie była tylko srebrna. Jak tylko wrócę do domu postaram się wrzucić fote.
Pozdrawiam
I siódmego dnia ...... stworzono Sportage
- tabazagt
- Detektyw Inwektyw
- Posty: 614
- Rejestracja: 31 gru 2012, 14:07
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE XL 1.6GDI
- Gadu Gadu: 3960879
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Osłona chłodnicy - siatka
Bercik
Opisz procedurę wymontowania grilla.
Opisz procedurę wymontowania grilla.
- yanekoktagon
- Bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 22 lis 2011, 22:47
- Czym jeżdzę: Sportage 1.6 GDI M
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Osłona chłodnicy - siatka
ja również założyłem taka siatkę, zderzaka nie sciągałem bo mam orurowanie przednie i w moim wypadku jest nieco wiecej roboty, efekt wizualny bardzo dobry do tego ochrona przed kamykami mogącymi uszkodzić chłodnice, dzieki za poradnik:)
-
- Uzależniony
- Posty: 210
- Rejestracja: 15 sty 2011, 21:04
- Czym jeżdzę: Sportage '07 4x4 2.0 CRDI
CX-7 '08 4x4 2.3 DISI - Lokalizacja: pomorskie
Re: Osłona chłodnicy - siatka
Polecam dołożenie tej siatki każdemu bo otwory w grilu (szczególnie w dolnym) są za duże i przy niefarcie duży kamień może uszkodzić chłodnicę od klimy. Sam tego doświadczyłem, kamień uszkodził mi chłodnicę i kosztowało mnie to w ASO kilka stówek.
Siatka za 25-30 zł wystarczy na dolny i górny, w Sportage 2004-2010 nie trzeba nic demontować aby tą siatkę od wewnątrz dołożyć. Ja odrazu kupiłem dwie i zamontowałem do drugiego auta również
Jeszcze raz polecam - zróbcie to nie tylko dla efektu optycznego ale przede wszystkim dla osłony chłodnicy
Siatka za 25-30 zł wystarczy na dolny i górny, w Sportage 2004-2010 nie trzeba nic demontować aby tą siatkę od wewnątrz dołożyć. Ja odrazu kupiłem dwie i zamontowałem do drugiego auta również
Jeszcze raz polecam - zróbcie to nie tylko dla efektu optycznego ale przede wszystkim dla osłony chłodnicy
-
- Uzależniony
- Posty: 173
- Rejestracja: 13 cze 2013, 20:19
- Czym jeżdzę: 1.6 GDI L
- Gadu Gadu: 6858024
Re: Osłona chłodnicy - siatka
Bardzo fajny pomysł z tą siatką na pewno skorzystam
- bercik201
- Bywalec
- Posty: 97
- Rejestracja: 12 gru 2010, 13:51
- Czym jeżdzę: Sportage L 1.6GDI. Orange, RSW, CP1, SRN
- Gadu Gadu: 4474870
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Osłona chłodnicy - siatka
W weekend zrobię kilka fotek z umiejscowieniem śrubek i w ogóle. Na razie zabezpieczyłem tylko górną część chłodnicy. Troszkę mało czasu popołudniami ale kto wie. Może w ten weekend się za to wezmę
Zenek jakbyś chciał to służę pomocą w odkręceniu tej atrapy.
Zenek jakbyś chciał to służę pomocą w odkręceniu tej atrapy.
I siódmego dnia ...... stworzono Sportage
- yanekoktagon
- Bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 22 lis 2011, 22:47
- Czym jeżdzę: Sportage 1.6 GDI M
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Osłona chłodnicy - siatka
równierz to zrobiłem, efekt bardzo fajny, roboty na około 2 godziny na wszystkie otwory, ja robiłem to bez demontażu zderzaka, jedynie górna osłona od strony silnika, siatka o najmniejszych oczkach, jest naprawdę fajny efekt wizualny i większy spokój w trasie....bardzo dziekuję za "manual", jesli ktos w wawie lub okolicach będzie potrzebowac pomocy, chętnie służę swoimi dłońmi
-
- Uzależniony
- Posty: 173
- Rejestracja: 13 cze 2013, 20:19
- Czym jeżdzę: 1.6 GDI L
- Gadu Gadu: 6858024
Re: Osłona chłodnicy - siatka
Bercik ty juz tak nie sluz ta pomoca bo cie zona wkreci w nastepny numer wykorzysta cie do woskowania dwoch pomaranczy hehe
-
- Uzależniony
- Posty: 173
- Rejestracja: 13 cze 2013, 20:19
- Czym jeżdzę: 1.6 GDI L
- Gadu Gadu: 6858024
Re: Osłona chłodnicy - siatka
moja zona hehe
- bercik201
- Bywalec
- Posty: 97
- Rejestracja: 12 gru 2010, 13:51
- Czym jeżdzę: Sportage L 1.6GDI. Orange, RSW, CP1, SRN
- Gadu Gadu: 4474870
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Osłona chłodnicy - siatka
Postaram się zrobić jutro kilka zdjęć co i gdzie trzeba odkręcić żeby zdjąć grill.
Zenku, jutro będę swoją pomarańczę dopieszczał na myjni. Pomóc, podpowiedzieć zawszę mogę ale nie wyręczę
Zenku, jutro będę swoją pomarańczę dopieszczał na myjni. Pomóc, podpowiedzieć zawszę mogę ale nie wyręczę
I siódmego dnia ...... stworzono Sportage
- Zibi70
- Expert
- Posty: 980
- Rejestracja: 08 maja 2012, 13:58
- Czym jeżdzę: Sportage 1.6 GDI XL SLS
- Lokalizacja: Warszawa / Tarnowskie Góry (ale słoikiem nie jestem) ;-)
Re: Osłona chłodnicy - siatka
A tymczasem...
Mały przegląd siateczki po wyjeździe do Chorwacji i częściowo powrocie - zdjęcia zrobione na postoju w Czechach - na szybko na stacji benzynowej. Trochę tego towarzystwa się po drodze zebrało
A takiego bombowca zdjęliśmy spod wycieraczki - kuper mu urwało ale przód się zachował.
Mały przegląd siateczki po wyjeździe do Chorwacji i częściowo powrocie - zdjęcia zrobione na postoju w Czechach - na szybko na stacji benzynowej. Trochę tego towarzystwa się po drodze zebrało
A takiego bombowca zdjęliśmy spod wycieraczki - kuper mu urwało ale przód się zachował.
Kiedyś miałem ładny podpis, ale dawno mnie nie było i se poszedł... pojechał.
- puder12
- MODERATOR
- Posty: 2195
- Rejestracja: 16 mar 2012, 11:03
- Czym jeżdzę: 1.7 CRDI XL
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Osłona chłodnicy - siatka
I już wiadomo dlaczego ekolodzy tępią samochody - zbyt dużo ofiar wiąże się z ich użytkowaniem.
-
- Uzależniony
- Posty: 173
- Rejestracja: 13 cze 2013, 20:19
- Czym jeżdzę: 1.6 GDI L
- Gadu Gadu: 6858024
Re: Osłona chłodnicy - siatka
No ladnie ladnie jednak oslona naszych chlodnic jest bardzo przydatna, ja narazie mam zalozona na glownym grillu niedlugo pomysle nad zamontowaniem reszty
- tabazagt
- Detektyw Inwektyw
- Posty: 614
- Rejestracja: 31 gru 2012, 14:07
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE XL 1.6GDI
- Gadu Gadu: 3960879
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Osłona chłodnicy - siatka
u mnie wyszło tak
Wróć do „ZRÓB TO SAM- BĄDŹ JAK ADAM SŁODOWY”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika