Tak, tak, to nie żart. Oszczędny(?) i ekologiczny(?) GDI produkuje cząstki stałe.
Jedynie pocieszające (czego w poniższym artykule nie ma) że w przypadku silnika benzynowego spaliny w czasie normalnej pracy osiągają ponad 600st C a więc wypalanie filtra będzie się odbywać w sposób niemal ciągły.
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15108201.html#TRrelSST_NC
Będzie trzeba stosować DPF w GDI??????
-
- Profesor od "silnikuf"
- Posty: 1312
- Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
- Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
- Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar
Będzie trzeba stosować DPF w GDI??????
pozdrawiam
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
Re: Będzie trzeba stosować DPF w GDI??????
koniec diesla, wkrótce benzyny, co dalej? furmanka
Re: Będzie trzeba stosować DPF w GDI??????
Dalej to hybrydy, elektryczne i kto tam wie co jeszcze.
Niemniej sądzę, że lobby paliwowe nie dopuści do szybkiej ewolucji.
Zwróćcie uwagę że od dziesięcioleci zużycie paliw w autach stoi w miejscu.
Gdyby auta paliły mniej spadłyby wpływy do budżetu a przecież my kierowcy jesteśmy dojnymi krowami z każdym przejechanym kilometrem dajemy kasę waadzy tylko ta nie rozumie że aby jeździć to muszą być drogi.
Niemcy zrozumieli i mają drogi sprzedają dużo paliwa i mają dużo kasy poza tym Niemiec za godzinę pracy na średniej stawce kupi 5 litrów benzyny a my?
Co do cząstek stałych i innego wszelakiego syfu to na początek powinno się zafiltrować kominy domów i wielu zakładów produkcyjnych.
Swoją drogą to ciekawe, że wprowadzają takie rozwiązanie jak GDI jako bardziej efektywne i ponoć ekologiczne - pamiętam czas wprowadzenia GDi w Mitsubishi Carisma lata 97-98 ubiegłego wieku i ówczesne zachwyty a za jakiś czas ktoś twierdzi, że szkodliwe.
A tak ogólnie to tu w Europie tak się kombinuje i cuduje a w USA czy innych regionach świata mają to w d..e i kopcą ile wlezie.
Człowiek sam się unicestwia ...
Niemniej sądzę, że lobby paliwowe nie dopuści do szybkiej ewolucji.
Zwróćcie uwagę że od dziesięcioleci zużycie paliw w autach stoi w miejscu.
Gdyby auta paliły mniej spadłyby wpływy do budżetu a przecież my kierowcy jesteśmy dojnymi krowami z każdym przejechanym kilometrem dajemy kasę waadzy tylko ta nie rozumie że aby jeździć to muszą być drogi.
Niemcy zrozumieli i mają drogi sprzedają dużo paliwa i mają dużo kasy poza tym Niemiec za godzinę pracy na średniej stawce kupi 5 litrów benzyny a my?
Co do cząstek stałych i innego wszelakiego syfu to na początek powinno się zafiltrować kominy domów i wielu zakładów produkcyjnych.
Swoją drogą to ciekawe, że wprowadzają takie rozwiązanie jak GDI jako bardziej efektywne i ponoć ekologiczne - pamiętam czas wprowadzenia GDi w Mitsubishi Carisma lata 97-98 ubiegłego wieku i ówczesne zachwyty a za jakiś czas ktoś twierdzi, że szkodliwe.
A tak ogólnie to tu w Europie tak się kombinuje i cuduje a w USA czy innych regionach świata mają to w d..e i kopcą ile wlezie.
Człowiek sam się unicestwia ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika