Nowy Qashqai

O wszystkim i o niczym. Wydarzenia z kraju i ze świata. Komentarze i opinie na tematy, które nie są związane z forum.
marcinK
Nasz Człowiek
Posty: 877
Rejestracja: 29 lis 2011, 09:37
Czym jeżdzę: Kadjar Runmageddon TCe 130 Energy
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Qashqai

Postautor: marcinK » 13 gru 2013, 15:34

A to nie wiedziałem, że 1,6 nie wolno kręcić powyżej 2 tys. Teraz się nie dziwię, że widzisz kolosalną różnicę. [zdziwko]
Odebrana po 178 dniach:)

Awatar użytkownika
puder12
MODERATOR
Posty: 2195
Rejestracja: 16 mar 2012, 11:03
Czym jeżdzę: 1.7 CRDI XL
Lokalizacja: 3miasto

Re: Nowy Qashqai

Postautor: puder12 » 13 gru 2013, 18:53

Szanowni forumowicze. Oddaliliście się sporo od tematu. [zlolta]

Awatar użytkownika
diselboy
Kia Masta
Posty: 1753
Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Nowy Qashqai

Postautor: diselboy » 14 gru 2013, 22:43

http://moto.onet.pl/aktualnosci/nowy-ni ... 2014/46bl7
[papa][/quote]

jest już kopia Sportka w wykonaniu Jeep'a.
będzie i u Nissana :hehe2:
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T :kierownik: "Śmigamy po okolicach Roztocza"

kjs62
Nasz Człowiek
Posty: 491
Rejestracja: 04 paź 2013, 10:40
Czym jeżdzę: Sportage CRDi 150 KM

Re: Nowy Qashqai

Postautor: kjs62 » 31 gru 2013, 15:35

marcinK pisze:A to nie wiedziałem, że 1,6 nie wolno kręcić powyżej 2 tys. Teraz się nie dziwię, że widzisz kolosalną różnicę. [zdziwko]


A owszem wolno no ale nie każdy lubi...
Tu gdzie mój turbo diesel ma już moc maksymalną to benzynowy wolnossak dopiero wchodzi na maksymalny moment obrotowy a do maksymalnej mocy daleko daleko..
Przy jeździe autostradowej na najwyższym biegu pod wzniesienie na prędkości np 180 km/h brak odpowiedniego momentu objawi się "zdychaniem" wozidła zwłaszcza kiedy będziesz jechał załadowany.
Silniki wolnossące czy to diesla czy benzynowe są dziś przeżytkami i do ciężkich aut nie powinny być montowane.
Turbo daje lepszą charakterystykę pracy silnik ciągnie od dołu ma lepszy uciąg (np ważny jeżeli jedzie się z przyczepą) no a w jeździe terenowej kręcenie na obroty nie pomaga bo pojawi się zbyt duży moment na kołach i zrywa się przyczepność.
W takich warunkach lepiej się operuje niskoobrotowym silnikiem.


Wróć do „HYDE PARK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap