1. DEFINICJE
1) Administrator - osoba zarządzająca forum.
2) Moderator - osoba powołana przez Administratora w celu pomocy przy pilnowaniu porządku i
przestrzegania regulaminu forum.
3) Użytkownik - osoba zarejestrowana na forum.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1) Regulamin nie ogranicza swobody w korzystaniu z forum, ani dostępu do forum komukolwiek.
Regulamin jest zbiorem zasad, których przestrzeganie pozwoli wykorzystać narzędzie jakim jest
forum w sposób optymalny dla forumowiczów.
2) Każdy ma prawo do wyrażenia opinii na temat regulaminu, do zaproponowania usunięcia lub
dodania dowolnego paragrafu. Można to zrobić publicznie na forum „Administracja forum” lub
przesłać prywatną wiadomość do administratora lub moderatora.
3) Każdy, kto korzysta z forum, jest zobowiązany do przestrzegania niniejszego regulaminu.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności w sytuacji jego łamania.
4) Regulamin obowiązuje każdego w momencie rejestracji i logowania do forum.
5) Z regulaminem należy się zapoznać przy rejestracji na forum. Pamiętaj, że dokonując rejestracji
automatycznie zgadzasz się na przestrzeganie regulaminu w takiej formie i treści. Jeśli się nie
zgadzasz z którymkolwiek punktem regulaminu forum, nie loguj się i nie zakładaj konta.
3. CEL FORUM
1) Forum mojasportage.pl służy przede wszystkim zdobywaniu wiedzy na tematy związane z
samochodami marki KIA, w szczególności modelem SPORTAGE oraz tematami związanymi z
motoryzacją.
2) Forum umożliwia uzyskiwanie pomocy przy rozwiązywaniu napotkanych problemów, wymianę
opinii i doświadczeń. Funkcjonowanie forum opiera się na wzajemnej pomocy wszystkich
zarejestrowanych użytkowników forum.
3) Forum umożliwia zamieszczanie ogłoszeń dotyczących kupna, sprzedaży lub zamiany. Jedynym
wymogiem jest zamieszczanie ogłoszenia w specjalnie do tego celu stworzonym forum GIEŁDA w
odpowiednim dziale i przestrzeganie zasad na nim obowiązujących.
4. ZASADY NA FORUM
1) Korzystanie z forum jest bezpłatne.
2) Aby mieć możliwość wypowiedzi na forum i pełny dostęp do działów, należy się zarejestrować.
Goście, tj niezarejestrowani użytkownicy nie mogą przeglądać całego forum a tylko niewielką jego
część i nie mają uprawnień do zamieszczania postów.
3) Treści publikowane na forum muszą być zgodne z polskim prawem.
4) Zabrania się umieszczania linków w każdej formie:
- do cracków,
- nielegalnych kopii zapisów chronionych prawami autorskimi w tym zdjęć i grafik bez zgody autora,
- nielegalnego oprogramowania,
- stron pornograficznych / erotycznych /nawołujących do antysemityzmu, rasizmu.
5) Zabrania się publikacji postów z prośbą:
- o cracki,
- nielegalne kopie zapisów chronionych prawami autorskimi,
- nielegalne oprogramowanie.
6) Zabrania się zamieszczania na forum treści i materiałów wulgarnych, pornograficznych,
nieetycznych, obrażających uczucia religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe. Dotyczy to
wszystkich treści publikowanych na forum przez użytkownika - w wiadomościach, pseudonimie,
podpisie, emblemacie.
7) Administrator i moderatorzy podejmują działania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych
za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości.
Należy więc zdawać sobie sprawę, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie
jego autora, a nie administratorów czy moderatorów.
8) Każdy użytkownik forum musi okazywać w dyskusji szacunek innym forumowiczom. Dotyczy to
również pisania poprawną polszczyzną bez błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i
gramatycznych jak i prywatnych wiadomości.
9) Przy zamieszczaniu jakichkolwiek materiałów na forum, należy pamiętać o przestrzeganiu praw
autorskich.
10) Zabrania się kategorycznie publikowania cudzych danych osobowych.
11) Na forum zabrania się reklamowania czegokolwiek w jawny sposób tworząc w tym celu odrębne
tematy lub wysyłając posty. Dotyczy to w szczególności treści komercyjnych i nachalnego
promowania treści o charakterze reklamowym. Adresy do stron WWW można umieszczać w
podpisie, nie mogą one prowadzić do stron e-commerce zachęcających lub umożliwiających
dokonanie zakupów. Nie zabrania się podawania adresów WWW do stron w tematach do tego
przeznaczonych.
12) Wobec zasad obowiązujących na forum, wszyscy użytkownicy są równi. Do przestrzegania
regulaminu zobowiązani są wszyscy użytkownicy forum.
13) Notoryczne łamanie i nie przestrzeganie postanowień regulaminu może się spotkać z
ostrzeżeniem udzielanym przez administratora lub moderatora forum, a w konsekwencji przez
wielokrotne naruszanie regulaminu możliwość wypowiedzi może zostać zablokowana użytkownikowi.
W przypadkach szczególnych użytkownik może zostać zbanowany.
14) Cytowanie - jak sama nazwa wskazuje, to wycinek części wypowiedzi innego Użytkownika do
której chcemy się odnieść w naszym poście. Zabronione jest cytowanie całości wypowiedzi
poprzedzającej własny post oraz nieskracanie cytatów do niezbędnego minimum. Cytat to dodatkowy
wpis w bazie danych i zmniejsza jej pojemność podobnie jak przestrzeni na serwerze.
Nieprzestrzeganie tej zasady będzie nagradzane ostrzeżeniem.
5. KARY NA FORUM
1) W przypadku drobnych odstępstw od zasad regulaminu forum, stosowane będzie upomnienie,
wraz ze wskazaniem punktu w regulaminie, który został naruszony.
2) Posty, których treść jest wynikiem nieznajomości obowiązujących zasad na forum , będą
blokowane lub usuwane.
3) Posty rażąco naruszające regulamin będą bezpowrotnie usuwane z forum.
4) Osobom stale i celowo łamiącym regulamin, administrator bądź moderator postara się
uniemożliwić korzystanie z forum.
5) Ostrzeżenie może zostać udzielone:
- za jawne nabijanie postów,
- za obrażanie innych użytkowników forum,
- za używanie niecenzuralnych słów,
- za niepotrzebne cytowanie i nieskracanie cytatów,
- za jawną wrogość, lub pisanie w sposób zachęcający do konfliktów, lub lekceważący innych,
- za niedostosowywanie się do poleceń moderatorów/administratora,
- za zakładanie dwóch takich samych tematów w innych działach,
- za notoryczne nieprzestrzeganie reguł odnośnie nazewnictwa tematów.
6) W przypadku permanentnego naruszania postanowień regulaminu użytkownik dostaje bana.
7) Administrator/moderatorzy mogą przyznawać ostrzeżenia w każdym przypadku, jeśli zachowanie
użytkownika będzie tego wymagało, niezależnie od zapisów w regulaminie.
6. ROZSTRZYGANIE SPORÓW
1) W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, można je wyrażać publicznie na forum „Administracja
forum”, bądź przez wysyłanie prywatnej wiadomości do moderatorów lub administratora.
2) Jeżeli nie zgadzasz się z decyzjami i działaniami podejmowanymi przez moderatorów lub
administratora forum, skontaktuj się bezpośrednio z osobą, co do której działań masz zastrzeżenia.
3) Używanie forum „Administracja forum” do rozstrzygania sporów między użytkownikami jest
niedopuszczalne.
7. REJESTRACJA NA FORUM
1) Rejestracja jest dobrowolna. Daje ona jednak szereg przywilejów.
2) Jedna osoba ma prawo do założenia jednego konta i jest zobowiązana to korzystania wyłącznie z
niego.
3) Podczas rejestracji jedynymi wymaganymi danymi są: adres e-mail , pseudonim (nick), oraz hasło.
Pozostałe dane użytkownik podaje dobrowolnie i na własne ryzyko. Wpisanie miasta w profilu
użytkownika umożliwi lepszą komunikacje mimo, że nie jest to obowiązkowe.
4) Jeżeli decydujesz się na publikowanie swoich danych, takich jak nazwisko, numer telefonu, czy
adres, to powinieneś być świadomy wynikających z tego niebezpieczeństw.
5) Rejestracja jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na otrzymywanie wiadomości e-mail,
niezbędnych do informowania użytkowników o zmianach w funkcjonowaniu forum. Wiadomości do
wszystkich użytkowników forum równocześnie wysyłać może wyłącznie administrator.
8. ZASADY DOTYCZĄCE NICK’U ORAZ PODPISU
1) Maksymalna długość podpisu to 255 znaków.
2) Warto pamiętać, że przy domyślnych ustawieniach, podpis pojawia się pod każdym wysłanym
postem. Dobierając treść podpisu należy wziąć to pod uwagę.
3) Należy unikać przesadnego formatowania tekstu w podpisach.
4) Nick oraz podpis (sygnatura) nie może w swej treści zawierać wulgaryzmów, słów uznanych za
obraźliwe, obelżywe oraz kojarzących się z takowymi. Zasada ta dotyczy również słów w innym języku
niż polski oraz rozdzielonych różnymi znakami - np. "F_U_C_K___U".
9. REKLAMA NA FORUM
1) Administracja forum dopuszcza reklamę na forum tylko i wyłącznie za zgodą administratora.
2) Reklama może być umieszczona tylko i wyłącznie w formie tekstowej, linku pozycjonującego w
stopce lub w przeznaczonych do tego forach. Nie ma możliwości zamieszczania szalejących okien i
skaczących banerów ponieważ forum jest dla Forumowiczów i reklama nie może utrudniać
korzystania z forum.
3) Nie reklamujemy stron pornograficznych / erotycznych /nawołujących do antysemityzmu, rasizmu,
które zawierają treści i materiały wulgarne, nieetyczne, obrażające uczucia religijne lub uznawane
powszechnie za obraźliwe.
4) Reklama komercyjna na forum jest odpłatna.
Regulamin forum www.mojasportage.pl
- gasewo
- MODERATOR
- Posty: 644
- Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
- Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
- Gadu Gadu: 2115437
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Regulamin forum www.mojasportage.pl
Drodzy forumowicze
Proszę o zapoznanie się z nowymi zapisami w regulaminie dot. nie używania słów obraźliwych w pseudonimach, avatarach i podpisach.
Proszę o zapoznanie się z nowymi zapisami w regulaminie dot. nie używania słów obraźliwych w pseudonimach, avatarach i podpisach.
Between two evils, I always pick the one I never tried before
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika