GAP???

AC,OC-gdzie najkorzystniej, gdzie najtaniej. Wymiana doświadczeń.
Oferty ubezpieczycieli.
BERTA+
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2012, 23:14
Czym jeżdzę: KIA sportage,1.6GDIwersjaL
Lokalizacja: Ruda Śląska

GAP???

Postautor: BERTA+ » 03 cze 2012, 23:04

Witam moze powiecie mi czy jesli mam ubezpieczenie na moja kie w pzu od niecałych 3 miesiecy moge dokupić sobie tem GAP,czy moge to np zrobic za niecały rok kiedy bede znów opłacał ac i oc?Bo w tej kwesti jestem zielony,przypominam sobie tylko ze cos w temacie bylo kiedy podpisywałem polise ale niezwruciłem uwagi .....bo KIA juz czekała by nia wyjechać :oczko: .Licze na pomoc.Pozdrawiam BERTA+

Awatar użytkownika
cisco
Nasz Człowiek
Posty: 805
Rejestracja: 27 paź 2011, 00:11
Czym jeżdzę: Sorento XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD Black Pearl
Lokalizacja: okolice Warszawy

Re: GAP???

Postautor: cisco » 04 cze 2012, 00:15

Na wykupienie GAP masz 90 dni od daty zakupu pojazdu ;)
SORENTO XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD, SunRoof, Black Pearl

BERTA+
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2012, 23:14
Czym jeżdzę: KIA sportage,1.6GDIwersjaL
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: GAP???

Postautor: BERTA+ » 05 cze 2012, 00:05

dzieki za odpowiedz,czyli zostało mało czasu...........

Awatar użytkownika
kasia_mm
MODERATOR
Posty: 1542
Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
Lokalizacja: Warszawa

Re: GAP???

Postautor: kasia_mm » 05 cze 2012, 08:15

Berta radzę Ci - bo warto mieć GAP - znaleźć poł dnia i załatwić go sobie... 90 dni od daty wystawienia f-ry za samochód masz na to faktycznie - a często od wystawienia f-ry do odbioru mija kilka dni i o nich się zapomina co de facto wyłazi właśnie w przypadku załatwiania GAP... mi raz zwinęli auto - nie miałam GAP i nie chcę Ci mówic ile w plecy bylismy... :(

andonikos
Nowy
Posty: 24
Rejestracja: 04 sty 2012, 09:21
Czym jeżdzę: SPORTAGE 1,6 GDI L Techno Orange + CP1
Lokalizacja: Cieszyn

Re: GAP???

Postautor: andonikos » 25 cze 2012, 08:55