Miał ktoś z Was jazdę próbną nowym Sportage:
- GT line (1.6 turbo)
- zwykłym z silnikiem 1.6 GDI
?
Jakie zauważyliście różnice, nie licząć większej elastyczności wersji z turbo... ?
Sportage GTLine, a opcja bez GTLine
Re: Sportage GTLine, a opcja bez GTLine
Ale co masz na myśli? różnica w osiągach jest znaczna, 1.6 GDI to muł, 1.6 t całkiem przyjemnie się zbiera.
Re: Sportage GTLine, a opcja bez GTLine
ok, elastycznosc wiadome, silnik wolnossacy bez turbo wymaga redukcji na 3 i wtedy przyspiesznie 80-120 bedzie zblizone...
ale inne rzeczy, jak:
- komfort,
- uklad kierowniczy,
- jakosc wnetrza (turbo jest sprzedawane z wersja gt, ale chyba wykonczenia wnetrza jest zblizone jak np. w M dla 1.6) ?
...
ale inne rzeczy, jak:
- komfort,
- uklad kierowniczy,
- jakosc wnetrza (turbo jest sprzedawane z wersja gt, ale chyba wykonczenia wnetrza jest zblizone jak np. w M dla 1.6) ?
...
-
- Bywalec
- Posty: 112
- Rejestracja: 01 gru 2010, 12:05
- Czym jeżdzę: pro cee'd + sportage business line AWD DCT7
Re: Sportage GTLine, a opcja bez GTLine
Możliwe, że zbliżone ale do przyspieszenia na 5 biegu w 1.6 turbo. GT line jest ciut lepiej wykończony wewnątrz niż wersja L, ale poza fotelami w pełni skórzanymi, reszta to stylistyka. Jesli dopłacać to według mnie warto ale tylko ze względu na silnik.
Re: Sportage GTLine, a opcja bez GTLine
jeździłem dziś Sportage 1.6 GDI
Wnioski:
- kolor planet blue (za darmo) prezentuje sie najladniej
- wyprzedzanie tylko na 3 biegu
- aby sprawnie sie poruszac na autostradzie, przyspieszamy 80-140 na 3 biegu i od razu wrzucamy 6 bieg
- komfort jazdy ok (ale za krotko jechalem by cos wiecej powiedziec, w weekend sprobuje jeszcze raz)
- wyciszenie, na moje oko niezbyt dobre, ale mzoe to byl szum powietrza albo opony... ciezko powiedziec
Zastanawiam sie za jakas alternatywa do 80 tys., macie pomysly ? glownie zalezy mi na lepszym silniku
Wnioski:
- kolor planet blue (za darmo) prezentuje sie najladniej
- wyprzedzanie tylko na 3 biegu
- aby sprawnie sie poruszac na autostradzie, przyspieszamy 80-140 na 3 biegu i od razu wrzucamy 6 bieg
- komfort jazdy ok (ale za krotko jechalem by cos wiecej powiedziec, w weekend sprobuje jeszcze raz)
- wyciszenie, na moje oko niezbyt dobre, ale mzoe to byl szum powietrza albo opony... ciezko powiedziec
Zastanawiam sie za jakas alternatywa do 80 tys., macie pomysly ? glownie zalezy mi na lepszym silniku
- Kwarcu
- Nasz Człowiek
- Posty: 747
- Rejestracja: 11 sie 2010, 14:23
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE FL 1.6 GDI LIMITOWANA XL
- Lokalizacja: GOTENHAFEN :)
Re: Sportage GTLine, a opcja bez GTLine
Ale jakieś konkrety? Oczekujesz auta tego samego segmentu w tych "piniondzach", czy może być równie dobrze auto segmentu A z silnikiem typu urwanie dupska po wciśnięciu gazu?
Re: Sportage GTLine, a opcja bez GTLine
no raczej auto klasy C, niekoniecznie suv (ale najlepiej tak by bylo - ale to chyba nierealne). Ewentualnie hatchback.
Re: Sportage GTLine, a opcja bez GTLine
jednak przejechałem się jeszcze raz.
nie jest to wyścigówka, ale jednak biorę Sportage
nie jest to wyścigówka, ale jednak biorę Sportage
Re: Sportage GTLine, a opcja bez GTLine
Dużo lepiej sprawuje się Sportage z mocniejszym silnikiem 2.0. Przy 184 KM można już trochę posmigać choć wyścigówka to nie jest.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot]