Link do ogłoszenia, zobaczcie też inne aukcje sprzedającego
http://otomoto.pl/kia-sportage-m-rabat- ... 38112.html
http://otomoto.pl/kia-sportage-l-rabat- ... 38117.html
ato główna strona dealera
http://autopunkt.otomoto.pl/index.php?sect=offer
Wyprzedaż rocznika 2010- KIA SPORTAGE ?
- Deante
- Bywalec
- Posty: 35
- Rejestracja: 19 lis 2010, 08:45
- Czym jeżdzę: Kia Ceed 1,6 DOHC Optimum
- Lokalizacja: Kielce
Wyprzedaż rocznika 2010- KIA SPORTAGE ?
w marcu 2011r. Kia Sportage XL 2.0 DOHC AWD,Black Pearl
- Baraqda
- Bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 28 paź 2010, 10:16
- Czym jeżdzę: KIA Sportage 1,6 GDI L
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wyprzedaż rocznika 2010- KIA SPORTAGE ?
ale cena wystawiona wcale nie jest promocyjna
KIA - SPORTAGE 1,6 L czarna perła
- Deante
- Bywalec
- Posty: 35
- Rejestracja: 19 lis 2010, 08:45
- Czym jeżdzę: Kia Ceed 1,6 DOHC Optimum
- Lokalizacja: Kielce
Re: Wyprzedaż rocznika 2010- KIA SPORTAGE ?
Też mnie to zastanowiło. Może rabat obowiązuje od podanej ceny. W wolnej chwili zadzwonię do dealera i sprawdzę to.
w marcu 2011r. Kia Sportage XL 2.0 DOHC AWD,Black Pearl
-
- KRZYSIU....od szufladek
- Posty: 140
- Rejestracja: 13 paź 2010, 13:31
- Czym jeżdzę: Biały prosiak 2.0CRDI
Re: Wyprzedaż rocznika 2010- KIA SPORTAGE ?
Zadzwoniłem, pani określiła profil działalności swojej firmy, jako taki sklep internetowy - szukają najlepszej oferty pod konkretne zamówienie i sprzedają,
pozdrawiam
KPK
pozdrawiam
KPK
-
- Uzależniony
- Posty: 353
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 09:12
- Czym jeżdzę: KIA Sportage 1.6 GDI/
Ceed 1.6 cdri - Lokalizacja: Borkowo/Gdańsk
Re: Wyprzedaż rocznika 2010- KIA SPORTAGE ?
a pro po dyskusji o cenach. Zobaczcie cennik Hyundaia ix35. Można go już nabyć z silnikiem 1,6. Ceny są porównywalne. Jednak Hyundai ma w tej chwili ciekawszy cennik już od drugiej wersji wyposażeniowej macie chociażby automatyczną klimę czy składane lusterka. Fakt nie ma np. tempomatu.
1.6 GDI M DarkGunMetal
pzdr
dc
pzdr
dc
-
- KRZYSIU....od szufladek
- Posty: 140
- Rejestracja: 13 paź 2010, 13:31
- Czym jeżdzę: Biały prosiak 2.0CRDI
Re: Wyprzedaż rocznika 2010- KIA SPORTAGE ?
Poprosiłem tą firmę o przedstawienie konkretnej oferty, po kilku godzinach dostałem odpowiedz, że niestety wszystkie Kia Sportage zostały wyprzedane. Można się domyślać tylko, że po prostu nie są w stanie w tym momencie sprzedać w z takim 8% rabatem,
Pozdrawiam
KPK
Pozdrawiam
KPK
-
- MODERATOR
- Posty: 501
- Rejestracja: 13 paź 2010, 13:58
- Czym jeżdzę: Sportage 2.0 crdi 184KM, AT, 4WD
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wyprzedaż rocznika 2010- KIA SPORTAGE ?
Panowie, zamieszczanie lipnych ogłoszeń z superofertami, to jeden ze sposobów na tanią reklamę ... trochę teorii:
"Koszt pozyskania klienta w klasycznym modelu, czyli kampanie medialne, targi i wystawy, czy sponsoring jest drogi. Dużo tańszy i bardziej efektywny jest model wykorzystujący Internet i dotarcie do klienta z informacją o produkcie, w momencie kiedy klient sam zaczyna szukać informacji o sposobie zaspokojenia konkretnej potrzeby.
Podstawowym kosztem kampanii sprzedażowej, rozważanym przez firmy, jest koszt pozyskania nowego klienta. Przy rosnącej konkurencji, koszty pozyskania klientów, szczególnie na rynku produktów i usług [...], stają się coraz wyższe. Klasyczny proces pozyskania obejmuje działania sprzedażowe, których efektem jest generowanie lead’ów oddawanych do obsługi działowi sprzedaży."
W ten sposób zdobywają adresy e-mail, telefony lub inne dane Klientów, które później z pewnością wykorzystają. Druga korzyść to kampania wizerunkowo-informacyjna - efekt osiągnięty bo naszym forum pojawił się wątek o nich wraz z linkami To zdecydowanie prostsze i tańsze niż konstruowanie kreatywnych i "zaraźliwych" wirali itp ...
"Koszt pozyskania klienta w klasycznym modelu, czyli kampanie medialne, targi i wystawy, czy sponsoring jest drogi. Dużo tańszy i bardziej efektywny jest model wykorzystujący Internet i dotarcie do klienta z informacją o produkcie, w momencie kiedy klient sam zaczyna szukać informacji o sposobie zaspokojenia konkretnej potrzeby.
Podstawowym kosztem kampanii sprzedażowej, rozważanym przez firmy, jest koszt pozyskania nowego klienta. Przy rosnącej konkurencji, koszty pozyskania klientów, szczególnie na rynku produktów i usług [...], stają się coraz wyższe. Klasyczny proces pozyskania obejmuje działania sprzedażowe, których efektem jest generowanie lead’ów oddawanych do obsługi działowi sprzedaży."
W ten sposób zdobywają adresy e-mail, telefony lub inne dane Klientów, które później z pewnością wykorzystają. Druga korzyść to kampania wizerunkowo-informacyjna - efekt osiągnięty bo naszym forum pojawił się wątek o nich wraz z linkami To zdecydowanie prostsze i tańsze niż konstruowanie kreatywnych i "zaraźliwych" wirali itp ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika