Jestem właśnie po wymianie emblematu. Przede wszystkim bardzo dziękuje tym, którzy "dołożyli palca" aby w ogóle uwzględniono wymianę w ramach gwarancji. Co do jakości wykonania usługi przez K&K Wojtanowicz w Wejherowie, to jakaś katastrofa. Nie wiem czy Pan mechanik jest mało doświadczony, czy miał gorszy dzień, ale to co zobaczyłem po wymianie to jakaś kpina.( zdjęcia znaczka po wymianie w załączniku). Na początku, Pan mechanik tak ciągnął i odginał stary emblemat , że podgiął blachę pod znaczkiem od lewej strony , co spowodowało , że gdy przykleił nowy emblemat to lewa strona odstaje. Poza tym ,po zdjęciu starego znaczka , niestety porysował lakier pod znaczkiem, gdzie ok nie mam pretensji bo tego nie widać , ale mógł chociaż podmalować , aby blacha nie rdzewiała. Także po takiej usłudze przyjechałem do garażu, zdjąłem znaczek i zrobiłem po swojemu , tak jak powinno być.
Jeżeli chodzi o usługę ( może jestem za bardzo czepialski i za dużo wymagam ) na chwilę obecną nie polecam serwisu K&K Wojtanowicz w Wejherowie,przynajmniej jeżeli chodzi o wymianę emblematu, a że idą święta to nie będę się mocno denerwował. Pozdrawiam.