Strona 3 z 4

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 25 kwie 2012, 08:53
autor: johnny11
mariuszeks - zgadza się. ale mogliby wtedy np. wydrukować sobie kalendarz z terminami z systemu.

dyskusja trochę zbiegła z tematu. nie uważam, że to jakaś wielka skaza tego salonu/serwisu, że nie posiadają zasilania awaryjnego. nie uważam też, że zrobili coś bardzo złego obsługując klienta w sposób opisany przez ITI (norma w dzisiejszych czasach). ale i tak ja do tego salonu/serwisu już bym nie wrócił.

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 25 kwie 2012, 23:40
autor: ITI
excile pisze:chłopie z UPSa to co najwyżej możesz sobie komputer podtrzymać na kilka - kilkanaście no kilkadziesiąt minut. Agregat prądotwórczy w warsztacie to nie ma sensu ekonomicznego bo po pierwsze jak często zdarzają się takie awarie a po drugie nawet jeśli to jakie maja straty? Nie opłaca się Demonizujesz



znam sklepy spożywcze, które mają agregaty...
agregat kosztuje parę tyś. na mojej skromnej osobie mogli zarobić jakieś 700 zeta... + przyszłe przeglądy, których już tam nie zrobię...

jedyne co mnie tak naprawdę wkurzyło to czas oczekiwania na kolejny wolny termin - 2 tyg.

sam prowadzę firmę, i jeśli tylko zdarzy się coś co może popsuć relację z moimi klientami ( awaria sprzętu, spóźniony transport), moi ludzie pracują nadgodziny aby tylko klient był zadowolony...

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 09 cze 2012, 20:25
autor: trener
Stało się tak chwaliłem ten salon, że musiał to być piękny sen. Cały czas podtrzymuje opinię, że obsługa klienta podczas zakupu samochodu (pan B. Wacławik) - perfekt. Problem zaczął się przy pierwszym przeglądzie. Ponieważ nie lubię przepłacać (czyt. jestem sknerą) dzwoniłem do kilku salonów aby wybrać najlepszą ofertę. Do zrobienia był przegląd po roku od zakupu (przy stanie licznika 19500km) i przegląd powłoki lakierniczej i tak: w Radlinie 750zł, w Łaziskach 420 zł, EuroKas 650zł. Wszystko z ich częściami i olejem. Ponieważ chciałem dalej kontynuować znajomość z salonem, w którym kupiłem auto skontaktowałem się z p. B. Wacławikiem z pytaniem, czy nie dałoby się zrobić tego przeglądu w cenie z Łazisk. Pan Błażej jak zwykle uczynny i kompetentny popytał a następnie przekazał moje zapytanie do kierownika serwisu. Niestety nikt pomimo moich kolejnych maili nie skontaktował się już ze mną. postanowiłem zadzwonić i jakież było moje zdziwienie gdy z pracownikiem serwisu (który konsultował się podobno z kierownikiem) ustaliłem telefonicznie następujące warunki: w cenie 238 zł miałem mieć przegląd samochodu, przegląd lakieru, wymianę filtrów powietrza i oleju, wymianę oleju (olej miałem przywieźć sobie sam bo nie zgadzałem się na lotos a tylko taki tam leją), a także za ewentualną dopłatą wymianę filtru kabinowego gdyby był zabrudzony. Dodatkowo umówiłem się telefonicznie na wymianę przedniego grilla, z którego łuszczy się farba. Grill ten miał już czekać na stanie serwisu. Oczywiście zanotowałem sobie nazwisko osoby, z którą rozmawiałem. W dniu przeglądu facet z serwisu poinformował mnie, że pełny serwis jest w cenie około 700 zł, a oni mogą mi jedynie zrobić częściowy przegląd, który nie wszystkich czynności. Dodatkowo stwierdził, że nie jest możliwe zrobienie umówionych telefonicznie czynności pomimo, że w komputerze miał wpisaną czarno na białym cenę, którą ustaliłem przez telefon [angry] . Na dodatek grilla, który miał być wymieniony nie było w salonie. Obok siedział facet (też z serwisu który jakby nigdy nic nie wiedział o całej sytuacji). Dopiero gdy wymieniłem nazwisko osoby z którą rozmawiałem telefonicznie okazało się, że to ten facet, który siedzi obok. I co? Facet zaczął się wypierać, zmyślać jakieś historie, które mnie wyprowadziły z równowagi [zlolta] . Dopiero gdy o mało nie zrobiłem "sceny" w salonie pan raczył sobie przypomnieć, że faktycznie taka rozmowa miała miejsce i ustalona była taka cena. Mimo to koleś, z którym rozmawiałem od początku stwierdził, że i tak nie zrobi mi tego przeglądu w tej cenie bo jest to niemożliwe [zly2] [zly1] . Na to ja, że chcę rozmawiać z kierownikiem salonu. Po kilku chwilach spotkałem się z kierownikiem salonu i dopiero on bezproblemowo stwierdził, że jeżeli taka cena była ustalona to w tej cenie ma zostać wykonana. Tamten pracownik dostał ochrzan. Przegląd został wykonany w cenie 196 zł, ale nie wymienili filtra powietrza (stwierdzili, że jest ok). Ale miał być wymieniony. oczywiście stwierdzili, że filtr kabinowy też jest ok. Na zleceniu napisano też (nie z mojej prośby), aby samochód umyć z zewnątrz i w środku - nawet go nie ruszyli. Po wszystkim kierownik salonu przyszedł mnie zapytać czy jestem zadowolony czy nie i przeprosił mnie za zaistniałą sytuację. Niestety moje odczucia związane z tym salonem są obecnie mocno rozdwojone. Nie piszę tego aby oczerniać ten salon, tylko dlatego aby każdy mógł uniknąć błędów związanych z umawianiem się na przeglądy. Następnym razem będę wszystko umawiał za pomocą e-maili, które w razie konieczności przedstawię. Na koniec sorry, że taką długą rozprawkę sobie urządziłem. Pozdrawiam. [papa]

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 09 cze 2012, 23:11
autor: Zibi70
Odważny kolega.
Ja bym pierdyknął drzwiami i poszedł. :baba: Po takiej awanturze można przypuszczać, że pracownicy raczej nie będą się szczególnie przykładali do roboty a przy odrobinie pecha coś zmajstrują na złość - wolałbym pojechać gdzie indziej.
BTW - ciekawa rozpiętość cenowa. Zapewne składniki ceny w poszczególnych serwisach zależą od wilgotności powietrza, dnia cyklu księżycowego oraz prostości kapciów kierownika. :hmm:

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 09 cze 2012, 23:45
autor: aBARTh
To fakt, każde ustalenia trzeba mieć na piśmie, bo jak mawiał za swojego życia mój ojciec: "na gębe.. to dobry jest krem".

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 23 cze 2012, 09:50
autor: blazejwaclawik
Takie rzeczy raz na kilkadziesiąt przypadków się zdarzają w wielu dziedzinach życia.

Dlatego prowadzimy wzmożoną kontrolę nad tym.

Po każdej wizycie na serwisie odpowiedni dział wykonuje telefon do klienta zadając mu kilka pytań dotyczących obsługi serwisowej,

Dzięki temu na bieżąco poprawiamy jakość obsługi posprzedażnej.

P.S. Dostaliśmy ZŁOTĄ FELGĘ, więc tak źle z Nami nie jest :)

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 23 cze 2012, 14:03
autor: kasia_mm
a ja się zastanawiam po co robiłeś przegląd po roku nie mając wyjeżdzonych kilometrów do tegoż obowiązkowego przeglądu? :0

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 27 cze 2012, 09:22
autor: Astromatrix
blazejwaclawik pisze:Takie rzeczy raz na kilkadziesiąt przypadków się zdarzają w wielu dziedzinach życia.
P.S. Dostaliśmy ZŁOTĄ FELGĘ, więc tak źle z Nami nie jest :)

Wasz serwis jest najlepszy w okolicy, ale jednak nieco podupadł po ostatnich zmianach kadrowych.
Osoby, które tam są teraz w moim odczuciu prezentują niższy poziom niż poprzednicy.
Np. w tym roku udało mi się usłyszeć od jednego z panów, gdy zgłosiłem pewną, powtarzającą się któryś raz, usterkę w ramach gwarancji, że "ten samochód tak ma, i oczywiście może mi wymienić tę część jak bardzo chcę, ale to na pewno się powtórzy". Przyznam, że ręce mi wtedy opadły, bo takich rzeczy w Euro-Kasie nie spodziewałem się usłyszeć. Innym razem zostałem zdezinformowany, co do czasu trwania czynności serwisowej - jeden z panów upierał się, że zajmie to 2 godziny, zajęło pół (co wiedziałem, bo wcześniej zdarzyło mi się już być w tej samej sprawie). Zdarzyło mi się też dwukrotnie, że podczas przeglądu mechanicy rozlali trochę oleju także na osłonę silnika. Efekt był taki, że musiałem tracić czas na ponowny dojazd, na czyszczenie i przejrzenie czy to tylko rozlany olej czy nieszczelność.
Podsumowując Złota Felga to duże wyróżnienie, ale nie ma co popadać w samozachwyt.
Prawdziwym wyzwaniem niech będzie dla Was utrzymanie właściwego poziomu obsługi, czego Wam i sobie życzę.

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 31 paź 2012, 15:11
autor: blazejwaclawik
Od niedawna pracę rozpoczęła jako doradca serwisowy koleżanka z bliźniaczego salonu VOLVO.
W związku z tym standardy obsługi z marki Premium pojawią się i u Nas. Ceny - jeszcze nie :)

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 31 paź 2012, 15:32
autor: gryson
Ceny pewnie tylko do czasu ;) Chyba, że chińskie obecnie volvo schodząc z jakością zejdzie też z cenami ;)

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 06 mar 2013, 10:08
autor: dziadek_78
Witam,
w sobotę 2 marca odebrałem swojego SPORTAGE.
Samochód kupiłem w EURO-KAS Katowice, współpraca z Panem Rafałem od samego początku przebiegała bardzo dobrze. Jazda testowa, późniejszy kontakt z Panem Rafałem, wybór modelu oraz dobór wyposażenia, wszystkie sprawy formalne - bez zarzutu.
Sam odbiór samochodu - brak uwag.
Nie spodziewałem się tak profesjonalnej obsługi w salonie KIA. Jestem pozytywnie zaskoczony.
Pozdrawiam
Tomek

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 23 mar 2013, 00:37
autor: aBARTh
Bo zarówno Rafał jak i Błażej to odpowiednie osoby na odpowiednim miejscu. Jak kupować to tylko u któregoś z nich !!

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 23 mar 2013, 19:19
autor: mike
aBARTh pisze:Bo zarówno Rafał jak i Błażej to odpowiednie osoby na odpowiednim miejscu. Jak kupować to tylko u któregoś z nich !!

Mam tą samą odległość Euro Kas - Katowice lub Filipowicz Kraków , gdzieś na pewno trafię - chodzi o nowe auto i oczywiście porady jaką wersję wybrać

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 18 kwie 2013, 13:29
autor: blazejwaclawik
no i Panie Michale jednak Nas Pan wybrał - gratulujemy :)

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 18 kwie 2013, 19:01
autor: mike
blazejwaclawik pisze:no i Panie Michale jednak Nas Pan wybrał - gratulujemy :)

Zdecydowanie tak mimo że Środula 2x bliżej , zobaczymy się po 6 maja - pozdrawiam ;)

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 26 kwie 2013, 18:15
autor: dimitri
Autko odebrane 12.04.2013 w salonie EURO-KAS w Katowicach. Podziękowania dla pana Błażeja Wacławika za wyśmienitą obsługę :bigok:. Osobą zainteresowanym kupnem samochodu marki KIA polecam wyłącznie ten salon oraz sprzedawcę pana Błażeja.
Miły, profesjonalny, konkretny, nie czaruje. Jeszcze raz bardzo polecam salon EURO-KAS Katowcie naprawdę WARTO :winner:

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 26 kwie 2013, 18:17
autor: puder12
Cóżeś ty tam dostał że tak im kadzisz. [hihihi]
Ja polecam HADM w Starogardzie Gdańskim. Najlepszy salon na pomorzu.

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 26 kwie 2013, 21:13
autor: mike
dimitri pisze:Autko odebrane 12.04.2013 w salonie EURO-KAS w Katowicach. Podziękowania dla pana Błażeja Wacławika za wyśmienitą obsługę :bigok:. Osobą zainteresowanym kupnem samochodu marki KIA polecam wyłącznie ten salon oraz sprzedawcę pana Błażeja.
Miły, profesjonalny, konkretny, nie czaruje. Jeszcze raz bardzo polecam salon EURO-KAS Katowcie naprawdę WARTO :winner:

A jest tam jeszcze ktoś inny ? bo ja tylko p.Błażeja widziałem [zlosnik2]

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 20 lip 2013, 19:55
autor: kustosz12
Witam
Jestem kolejnym szczęśliwcem który kupował w Euro-Kas Katowice u p.Błażeja jak najbardziej polecam ten salon przy którym inne salony marki Kia wypadają naprawdę blado [zlolta]
Pozdrawiam pracowników tego salonu i szanownych forumowiczów.

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 20 lip 2013, 20:04
autor: mike
Ja nie dopisałem ale również mamy KS od p.Błażeja , ogólnie w salonie miła atmosfera , nie ma tej sztywności jak w innych [hihihi] warto było :mrgreen:

Re: EURO KAS - KATOWICE

: 30 sie 2013, 21:47
autor: Edgar
To i Ja wraz z małżonką dopisujemy się do zadowolonych (upss, co Ja mówię) do Bardzo Zadowolonych klientów Euro-Kas-u.
Dziękujemy Panu Rafałowi Z. za mile spędzony czas w połączeniu z profesjonalizmem obsługi.
Naprawdę wszystkim polecam... [zlosnikok]