WITAM,
Na warsztat nie wolno wchodzić, jest szyba ale auto ustawią w takim miejscu co by go nie było widać. Owszem olej i filtry wymienili tylko na fakturze jest koszt ROBOCIZNA 184zł.. Jak zapytałem co to za ROBOCIZNA, skoro wszystkie filtry są ich i nie wliczają robocizny. Kierownik serwisu oświadczył - Przegląd jest płatny! Mieli tego pecha, że ja patrzyłem i widziałem jak nic nie robili przy moim aucie, oprócz niezbędnego minimum (olej i filtry) potem auto stało.
A on mi tu wymienia co zostało zrobione. Powiedział, że źle widzę
Mieli jeszcze wyregulować światła i ustawić wycieraczkę i.... NIE zrobili. Na drugi dzień przyjechałem i reklamacją bo mi szyby zaczęły parować, Znowu pojechali autem gdzieś do tyłu, po 10 min wyjechali i powiedzieli, że zrobione. ZNOWU NIE BYŁO!!!
Tak oto zrezygnowałem z serwisowania mojego Auta u SOLEYa.
Po roku filtry kupiłem sobie w sklepie i wymieniłem i... okazało się, że filtr kabinowy był nieoryginalny co mogło być prawdopodobnie przyczyną parowania szyb. Filtr oleju i olej wymieniłem w HYUNDAI.
Ktoś mi powie, że straciłem gwarancje! i ma racje. Ale po co mi gwarancja skoro wczoraj byłem w tym nieszczęsnym serwisie i wciskali mi "kit" i chcieli naciągnąć na 1500zł. A więc, zaświecił mi się CHECK zrobili mi jakąś diagnozę za 120zł i powiedzieli, że urwałem czujnik temperatury spalin. Pan kierownik Serwisu Lepiej wiedział ode mnie gdzie ja jeżdżę autem, że go urwałem i oczywiście uszkodzenie mechaniczne nie podlega gwarancji!!! Ja na to, co to za auto terenowe skoro idzie w nim urwać czujnik, a po drugie ja nim tylko po asfalcie jeżdżę. URWAŁEM i JUŻ odparł.
Wróciłem do domu zajrzałem pod auto i znalazłem ten czujnik, (jest od strony pasażera) osłonięty i kabelek przymocowany do tej osłony. Niestety kabelek jest fabrycznie za długi i ocierał o tę osłonę, aż się przetarł i zrobił zwarcie. Przewody zaizolowałem na nowo, usztywniłem przewód aby już się nie ocierał i JEST OK!!! i 1500zł w kieszeni!!!!
PS. polecam brać od serwisu diagnozę na papierze! Ja tak zrobiłem, choć nie chcieli dać "bo oni dokumentację trzymają u siebie". Ale skoro na fakturze jest USŁUGA DIAGNOZA czyli za nią zapłaciłem i musieli mi dać. Mam więc czarno na białym jak naciągają.
Serwis SOLEY Radlin
Re: Serwis SOLEY Radlin
Witamy w świecie serwisów autoryzowanych KIA-tych gorszych bo są i lepsze.
Co do stosowania zamienników:
Oczywiście każdy ASO KIA zobowiązany jest do stosowania części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub posiadających stosowne certyfikaty jakości. Przy czym zastosowanie części nieoryginalnych może nastąpić wyłącznie za zgodą i na życzenie klienta.
Niniejsza wiadomość została przesłana w imieniu KIA Motors Polska Sp. z o.o.
Powyższe to oficjalna odpowiedz KMP.
Co do stosowania zamienników:
Oczywiście każdy ASO KIA zobowiązany jest do stosowania części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub posiadających stosowne certyfikaty jakości. Przy czym zastosowanie części nieoryginalnych może nastąpić wyłącznie za zgodą i na życzenie klienta.
Niniejsza wiadomość została przesłana w imieniu KIA Motors Polska Sp. z o.o.
Powyższe to oficjalna odpowiedz KMP.
Re: Serwis SOLEY Radlin
Widać, że są serwisy lepsze i gorsze. ja trafiłem na ten ....gorszy.
Mnie nikt nie pytał czy można zastosować zamiennik. Tak jak w opisie, okazało się to dopiero po roku.
Mnie nikt nie pytał czy można zastosować zamiennik. Tak jak w opisie, okazało się to dopiero po roku.
Re: Serwis SOLEY Radlin
Nie rozumie kilku kwestii, z jednej strony piszesz że ustawili auto tak że go nie widać z drugiej że widziałeś iż przy nim nie robią? Rozumie że nie wyregulowanie świateł i wycieraczek jest niedotrzymaniem zgłoszonych usterek jednak czemu po wyjechaniu z serwisu się nie upomniałeś? Też mi kiedyś nie zrobili jednej ze zgłoszonych usterek, ale na parkingu, zaraz jak się zorientowałem wróciłem i poprawili (każdemu się może zdarzyć, szczególnie że moją usterkę-piski przy hamowaniu, zgłosiłem w trakcie naprawy innej). Co do czujnika, jeżeli był urwany to przecież sam się nie urwał-myślę że jak byś poszedł do P.Ariela (zawsze mnie obsługuje) to jakoś by pomógł. Nie wiem zbytnio o którym czujniku mówisz ale jak by kabel był za długi i ocierał to usterka powinna występować w każdym modelu?
Sorry że bronie tego serwisu ale byłem u nich już kilka razy i nigdy nie miałem problemów.
Sorry że bronie tego serwisu ale byłem u nich już kilka razy i nigdy nie miałem problemów.
Re: Serwis SOLEY Radlin
Axl2 pisze:Nie rozumie kilku kwestii, z jednej strony piszesz że ustawili auto tak że go nie widać z drugiej że widziałeś iż przy nim nie robią?
Pierwsza wizyta serwisowa po1500km wjechali od tyłu. mieli wymienić olej i filtr oleju (NIC NIE WIDAĆ).
Druga wizyta po roku od zakupu wjechali od przodu, to wtedy było widać, że robią niezbędne minimum, kasują za przegląd to wtedy było widać co i ile robili przy moim aucie. Nawet auta nie umyli i nie wpisali przeglądu nadwozia, lakieru i zabezpieczeń antykorozyjnego. Wpis zrobili na drugi dzień.
Axl2 pisze:Rozumie że nie wyregulowanie świateł i wycieraczek jest niedotrzymaniem zgłoszonych usterek jednak czemu po wyjechaniu z serwisu się nie upomniałeś? Też mi kiedyś nie zrobili jednej ze zgłoszonych usterek, ale na parkingu, zaraz jak się zorientowałem wróciłem i poprawili (każdemu się może zdarzyć, szczególnie że moją usterkę-piski przy hamowaniu, zgłosiłem w trakcie naprawy innej).
Ja w dzień nie widzę czy światła świecą nie równo i tak jak pisałem na drugi dzień przy reklamacji parowania szyb to zgłosiłem i NIC Z TYM NIE ZROBILI. tak tam napisałem.
Axl2 pisze: Co do czujnika, jeżeli był urwany to przecież sam się nie urwał-myślę że jak byś poszedł do P.Ariela (zawsze mnie obsługuje) to jakoś by pomógł. Nie wiem zbytnio o którym czujniku mówisz ale jak by kabel był za długi i ocierał to usterka powinna występować w każdym modelu?
A o czujniku to napisałem dokładnie! ON NIE BYŁ URWANY. To serwisanci mi wmawiali, że go urwałem i jak najszybciej muszę go wymienić na nowy! tak tam pisze! . A czy występuje ten czujnik w każdym modelu to ja nie wiem. W sportage występuje bo ma on FILTR CZĄSTEK STAŁYCH tzw. DPF
Axl2 pisze:Sorry że bronie tego serwisu ale byłem u nich już kilka razy i nigdy nie miałem problemów.
Masz takie prawo. ja byłem w sumie 3 razy i o 3 za dużo.
-
- Bywalec
- Posty: 92
- Rejestracja: 07 wrz 2010, 11:02
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 1.6 GDI Black Metalick ( S )
Re: Serwis SOLEY Radlin
Jestem po pierwszym przeglądzie i jestem zadowolony oprócz tego robione były szkody (lakierowanie )oraz naprawy gwarancyjne [ wszystko zostało załatwione szybko solidnie i w miłej atmosferze
Kia Sportage 1.6 GDI Black
Re: Serwis SOLEY Radlin
Jesli płacisz i niczego od koch nie chcesz to są mili i jest ok. Z nimi problem jest jak sie cos spir.... Oszusci w Soley serwis Radlin i tyle naciagacze....... tyle w temacie
Re: Serwis SOLEY Radlin
Panie bodziok27 sądząc po Pana odpowiedzi mogę się domyśleć że każde ASO w którym ponosi Pan koszt związany np z wymianą podzespołów
uszkodzonych z Pana winy to każde ASO jest oszustem i naciągaczem ? sądzę że po prostu nie naprawili Panu uszkodzenia za które spowodowane jest odpowiedzialny tylko Pan nadto dodam że ja nie mogę nic złego powiedzieć o aso w kia gdyż serwisuje tam samochód od paru dobrych lat
i nigdy nie miałem kłopotów z wymianami gdyż 7 lat gwarancji nie jest na wszystko i jest to opisane w książce na co jest do kiedy a na co nie jest tylko pewnie nikt jej nie czyta
i potem wielkie halo.... pozdrawiam
uszkodzonych z Pana winy to każde ASO jest oszustem i naciągaczem ? sądzę że po prostu nie naprawili Panu uszkodzenia za które spowodowane jest odpowiedzialny tylko Pan nadto dodam że ja nie mogę nic złego powiedzieć o aso w kia gdyż serwisuje tam samochód od paru dobrych lat
i nigdy nie miałem kłopotów z wymianami gdyż 7 lat gwarancji nie jest na wszystko i jest to opisane w książce na co jest do kiedy a na co nie jest tylko pewnie nikt jej nie czyta
i potem wielkie halo.... pozdrawiam
- Thomaster
- Expert
- Posty: 1471
- Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
- Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, XXL - very limited ;)
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Serwis SOLEY Radlin
Panie kickvtecx - chyba zapomniał Pan napisać z której strony biurka siedzi Pan przebywając w tym ASO
Wróć do „OPINIE O ASO I SALONACH SPRZEDAŻY KIA”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika