Strona 2 z 3

Re: Warszawa

: 30 sie 2012, 12:28
autor: arko_w
Ja na razie jestem zadowolony z obsługi w Malibu. 2-krotna wizyta zawsze na umówiona godzinę, dzieki czemu nie ma problemu z obsługą. Wadę stukania opisana w tym poście http://www.mojasportage.pl/viewtopic.php?f=9&t=212&p=21822#p21822
została usunięta bezproblemowo. Za kazdym razem zlecenie zostaje otwarte jeżeli problem by powrócił nie muszę ponownie się umawiać. Po z tym milo i kulturalnie.

Re: Warszawa

: 07 wrz 2012, 21:51
autor: color1
Niestety muszę zganić Malibu, a to z tego względu, że nie dotrzymuje uzgodnień dot. rabatów dla członków naszego forum.
Tutaj: http://www.mojasportage.pl/viewtopic.php?f=55&t=780&hilit=upusty zostały podane informacje na temat wynegocjowanych opustów, niestety nagle (tzn. już po wykonaniu przeglądu) się okazało, że rabaty wynoszą tylko 5% na robociznę i części. Próbowałem wyjaśnić sytuację z osobą, która wówczas złożyła ofertę opustów, ta niestety odsyła teraz do serwisu, a serwis twierdzi że w NASZYM regulaminie kart członkowskich nie są określone żadne rabaty...

Tak się nie robi ! Dlatego wielki minus dla kierownictwa serwisu Malibu.

Re: Warszawa

: 30 gru 2012, 21:27
autor: arko_w
A ja mam kolejne plusy dla AS Motors - Nadarzyn. Dostałem na Święta kartkę z życzeniami i kuponem rabatowym na mycie zewnątrz i w środku za 30 PLN w iWash.pl przy Grójeckiej 194 w Warszawie. (kupon ważny do końca marca 2013 i chyba skorzystam :))

Re: Warszawa

: 30 gru 2012, 22:42
autor: Zibi70
Potwierdzam - ja także dostałem taki miły prezent. :aha:

Przyjemny gest - nie ulega kwestii.

Co do myjni - nie wiem czy skorzystam - to mycie bezwodne - zapewne parowe. Pomijam, że do tej przyjemności, oprócz tych 3 dyszek rabatu będzie trzeba dołożyć 60 peelenów [hihihi]

Przy okazji założyłem wątek na temat myjni parowych - ciekaw jestem Waszej opinii.

http://www.mojasportage.pl/viewtopic.php?f=57&t=1970

Re: Warszawa

: 30 gru 2012, 22:51
autor: cisco
Zibi, za 30 zł masz full opcje, mycie zewnętrzne i czyszczenie wnętrza :D
Jeszcze nie korzystałem z takiej myjni ale może warto spróbować ;)

Re: Warszawa

: 30 gru 2012, 22:55
autor: Zibi70
Full opcję masz za 90 zł - 30 zł rabatu z kuponu.
Za samo 30 zł z kuponu to oni Ci co najwyżej ładnie powiedzą "dzień dobry" [hihihi] - cennik jest na stronie. http://iwash.pl/

Re: Warszawa

: 30 gru 2012, 23:05
autor: cisco
Zibi [zdziwko]
Przeczytaj uważnie zieloną część kuponu :D

Re: Warszawa

: 30 gru 2012, 23:16
autor: Zibi70
A to będzie trudne, bo nie mam go ze sobą ale skoro mówisz, że tak napisali to miło - oby to nie był tylko "chłyt marketingowy" :)

Re: Warszawa

: 30 gru 2012, 23:25
autor: cisco
Wygląda to tak :D
Nie wiem jak Wy, ale ja rozumiem to tak że za 30 PLN masz całość :)

Re: Warszawa

: 31 gru 2012, 03:03
autor: Zibi70
No to galanto :)

Jak wspomniałem - dostałem ten upominek ale "jak zwykle" 8-) został wysłany nie na ten adres, co trzeba stąd wiem o kuponiku tylko z relacji telefonicznej, która jak widać była nieprecyzyjna. :D

Re: Warszawa

: 31 gru 2012, 10:48
autor: arko_w
cisco pisze:Nie wiem jak Wy, ale ja rozumiem to tak że za 30 PLN masz całość :)


Dokładnie też tak to rozumiem i mam taki sam kupon, nie pozostaje nic innego jak pojechać i się przekonać, tylko nie wiem czy nie warto pczekać do zakończenia zimy :)

Re: Warszawa

: 31 gru 2012, 10:57
autor: arko_w
Czyszczenie wnętrza to i tak 60 PLN więc można darować sobie mycie a skorzystać tylko z wypucowania w środku.

Re: Warszawa

: 16 maja 2013, 09:10
autor: franki
A co powiecie o salonie na Połczyńskiej?

Re: Warszawa

: 26 wrz 2013, 09:43
autor: pawelkuczm
Panowie,

Miał ktoś styczność z serwisem na Warszawskich Bielanach?

http://www.krzewscy.pl/

Mieszkam niedaleko i zastanawiam się czy to dobry pomysł serwisować u nich...

Pozdrawiam

Re: Warszawa

: 12 paź 2013, 20:38
autor: szpakulos
KIA Krzewscy? Nie polecam. Stanowczo odradzam. Serwisowałem tam poprzednie dwie KIAnki, bo miałem ich pod nosem. Owszem są bardzo mili, ale do momentu jak nie zgłasza się uwag. Powiem w ten sposób - klient nie ma prawa mieć jakichkolwiek uwag co do wykonanej roboty, ma zapłacić i zabrać samochód. Wszystko. Ostatnio odbierałem nowe auto, które miało wady fabryczne. Najpierw wmawiano mi że tak ma być, następnie zgodzono się usunąć zgłoszone wady, ale cały czas traktowano mnie jak ... kretyna, któremu można wmówić dowolne brednie. O innych "nieporozumieniach" nawet nie chce mi się pisać, a było ich wiele. Podsumowując - moim zdaniem salon KIA Krzewscy zatrzymał się w latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia - i to zarówno jeśli chodzi o podejście do klienta oraz jakość serwisu. Trzeciej kijanki na pewno nie będę tam serwisował.

Re: Warszawa

: 12 paź 2013, 22:40
autor: cisco
Jakie były te fabryczne wady?
Takie małe info dla potomnych 8-)

Re: Warszawa

: 22 paź 2013, 13:16
autor: patriot
Orion66 pisze:JACEK BALLAUN
ul. Białowieska 6
04-063 Warszawa

HA! Byłem i jeździłem tam autem testowym. Sprzedawca - dokładnie kierownik salonu - dramat. Ten gość powinien sprzedawać w mięsnym. Zniechęcający, brak wiedzy, nieodpowiedzialny (dał nam samochód do własnej dyspozycji).


Od tamtej pory chyba wiele się zmieniło, auto zamówione, odebrane i jako jedyny salon sprzedał mi auto bez VAT na wywóz z kraju, w innych twierdzili, że jako detaliczny nabywca nie mam takiego prawa. Jednym słowem na Białowieskiej Pan zainteresował się ciekawym przypadkiem i po długich negocjacjach ma się to, co się chciało :)

Re: Warszawa

: 28 paź 2013, 10:33
autor: pawelkuczm
@szapkulos: dzięki! mam ten serwis podobnie jak ty "pod nosem" i planowałem tam serwisować swoje auto. w takim razie zdecyduje się chyba na serwis przy Połczyńskiej.

szpakulos pisze:KIA Krzewscy? Nie polecam. Stanowczo odradzam. Serwisowałem tam poprzednie dwie KIAnki, bo miałem ich pod nosem. Owszem są bardzo mili, ale do momentu jak nie zgłasza się uwag. Powiem w ten sposób - klient nie ma prawa mieć jakichkolwiek uwag co do wykonanej roboty, ma zapłacić i zabrać samochód. Wszystko. Ostatnio odbierałem nowe auto, które miało wady fabryczne. Najpierw wmawiano mi że tak ma być, następnie zgodzono się usunąć zgłoszone wady, ale cały czas traktowano mnie jak ... kretyna, któremu można wmówić dowolne brednie. O innych "nieporozumieniach" nawet nie chce mi się pisać, a było ich wiele. Podsumowując - moim zdaniem salon KIA Krzewscy zatrzymał się w latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia - i to zarówno jeśli chodzi o podejście do klienta oraz jakość serwisu. Trzeciej kijanki na pewno nie będę tam serwisował.

Re: Warszawa

: 29 paź 2013, 18:49
autor: szpakulos
do cisco:
Wada fabryczna: źle polakierowana tylna klapa (cytuję "lakier położony na zważony podkład" - od wewnętrznej strony widoczne były zacieki i burchle). Kierownik serwisu wmawiał mi że wszystko jest o.k. Wadę naprawiono w ciągu jednego dnia - wymieniono tylną klapę z innego samochodu w tym samym kolorze który czekał na odbiór klienta. Czyli ktoś pewnie odebrał felerny towar z "moją" starą klapą. Może ktoś sprawdzi swoją kijankę: odbierałem u Krzewskich trzy tygodnie temu, kolor biały, wersja do której wmontowano felerną klapę to CRDI.
Pozdrawiam.

Re: Warszawa

: 18 lut 2022, 12:46
autor: Mundek28
Koledzy odświeżę temat. Które ASO Kia w Warszawie / chodzi o serwis nie salon/ polecacie . Jakie macie uwagi i podobne informacje.

Re: Warszawa

: 12 lip 2022, 19:27
autor: Zibi70
Heloł ewrybady ;)
Drugie podejście do odświeżenia tematu - przymierzam się do jakiegoś salonu KIA w Warszawie lub niedalekiej okolicy. Ktoś może coś polecić?