Po raz kolejny pojechałem do Cardroom i ponownie jestem ogólnie zadowolony.
Powód wizyty - przegląd 24 m-ce/30 tkm.
Obsługiwał mnie Pan Konrad - bardzo sympatyczny i spostrzegawczy.
Termin umówiony przez telefon. Odbiór samochodu punktualnie, wszystko omówione przy zleceniu, zapisane wszystkie sensowne - zgłaszane przeze mnie uwagi (z wyjątkiem skrzypienia hamulców, co się zdarza w końcowej fazie hamowania lub przy lekkim popuszczeniu na pochyłości. Nie usłyszałem jednak TTM - a zamias tego - "niestety nic na to nie poradzimy").
W związku z tym, że oświadczyłem, że zaczekam na zakończenie przeglądu, zostałem zaproszony do poczęstowania się kawą i skorzystania z miejsca dla oczekujących.
Olej silnikowy i filtr węglowy klimatyzacji miałem własne.
Zgłosiłem korozję śrub osłony tłumika - niestety nie mieli nierdzewnych ale wymienili na "czarne" - mam wrażenie, że "regenerowane" - gotowane w oleju, nie koniecznie wszystkie są takie same
- cóż w tym przypadku zadowolenie na 3/4 - kupię sobie te śruby i sam wymienię, ale doceniam starania.
Filtr powietrza był OK więc nie wymieniono.
Wymieniono natomiast płyn hamulcowy, płyn chłodniczy i filtr oleju. Wykonano diagnostykę komputerową samochodu, test akumulatora i przegląd lakieru, pomierzono tarcze, klocki, głębokość bieżnika opon. Samochód odebrałem umyty i odkurzony wewnątrz.
Oprócz faktury z rabatem dla członków forum, dostałem ksero diagnostyki elektroniki samochodu, i przewodnika warsztatowego - załącznika do zlecenia, który zawiera opis moich uwag i check listę wykonanych czynności. Podczas przekazywania samochodu Pan Konrad omówił wyniki przeglądu i przypomniał o kolejnym terminie za 24 miesiące lub kolejne 30 tkm. Zasugerował także rozważenie wymiany oleju po 12 miesiącach - zaznaczając, że to sugestia a nie obowiązkowa wymiana.
Oczywiście po wszystkim zajrzałem tu i tam - zwłaszcza sprawdzając czy olej udało się wymienić bez oblewania silnika jak to w niektórych serwisach bywa. Pod pokrywą wszystko OK
Koszt całości z rabatem - 620 zł.
Jak na warunki Warszawskie wg mnie rozsądnie.
Następnym razem znów pojadę do Cardroom, mimo że mam do nich dosyć daleko. Idealnie byłoby gdyby zaczęli jeszcze odpowiadać na próby umówienia wizyty mailowo, bo to mi się nie udało po raz drugi