Strona 1 z 1

CAR DROOM WARSZAWA

: 21 lip 2013, 11:33
autor: tabazagt
CAR DROOM WARSZAWA ul. WYSOCKIEGO 67
Polecam ASO, miła i fachowa obsługa.
Przy wymianie gwarancyjnej klamek, nie robili problemów.
Serwis otwarty w Sobotę

Re: CAR DROOM WARSZAWA

: 22 paź 2014, 23:11
autor: Zibi70
Po raz kolejny pojechałem do Cardroom i ponownie jestem ogólnie zadowolony.

Powód wizyty - przegląd 24 m-ce/30 tkm.
Obsługiwał mnie Pan Konrad - bardzo sympatyczny i spostrzegawczy.

Termin umówiony przez telefon. Odbiór samochodu punktualnie, wszystko omówione przy zleceniu, zapisane wszystkie sensowne - zgłaszane przeze mnie uwagi (z wyjątkiem skrzypienia hamulców, co się zdarza w końcowej fazie hamowania lub przy lekkim popuszczeniu na pochyłości. Nie usłyszałem jednak TTM - a zamias tego - "niestety nic na to nie poradzimy").

W związku z tym, że oświadczyłem, że zaczekam na zakończenie przeglądu, zostałem zaproszony do poczęstowania się kawą i skorzystania z miejsca dla oczekujących.
Olej silnikowy i filtr węglowy klimatyzacji miałem własne.
Zgłosiłem korozję śrub osłony tłumika - niestety nie mieli nierdzewnych ale wymienili na "czarne" - mam wrażenie, że "regenerowane" - gotowane w oleju, nie koniecznie wszystkie są takie same :shock: - cóż w tym przypadku zadowolenie na 3/4 - kupię sobie te śruby i sam wymienię, ale doceniam starania.
Filtr powietrza był OK więc nie wymieniono.
Wymieniono natomiast płyn hamulcowy, płyn chłodniczy i filtr oleju. Wykonano diagnostykę komputerową samochodu, test akumulatora i przegląd lakieru, pomierzono tarcze, klocki, głębokość bieżnika opon. Samochód odebrałem umyty i odkurzony wewnątrz.
Oprócz faktury z rabatem dla członków forum, dostałem ksero diagnostyki elektroniki samochodu, i przewodnika warsztatowego - załącznika do zlecenia, który zawiera opis moich uwag i check listę wykonanych czynności. Podczas przekazywania samochodu Pan Konrad omówił wyniki przeglądu i przypomniał o kolejnym terminie za 24 miesiące lub kolejne 30 tkm. Zasugerował także rozważenie wymiany oleju po 12 miesiącach - zaznaczając, że to sugestia a nie obowiązkowa wymiana. :brawo:

Oczywiście po wszystkim zajrzałem tu i tam - zwłaszcza sprawdzając czy olej udało się wymienić bez oblewania silnika jak to w niektórych serwisach bywa. Pod pokrywą wszystko OK :brawo:

Koszt całości z rabatem - 620 zł.
Jak na warunki Warszawskie wg mnie rozsądnie. :aha:

Następnym razem znów pojadę do Cardroom, mimo że mam do nich dosyć daleko. Idealnie byłoby gdyby zaczęli jeszcze odpowiadać na próby umówienia wizyty mailowo, bo to mi się nie udało po raz drugi ;)

Re: CAR DROOM WARSZAWA

: 07 wrz 2015, 12:35
autor: szybajker
Oddawałem auto służbowe do tego serwisu. Umówiony termin, auto przyjęto. Zgłosiłem dodatkowo zastrzeżenia dotyczące radioodbiornika (rozłączał po 15 minutach rozmowy przez bluetooth) oraz wskazałem na problem z lekko korodującym od wewnątrz progiem (wada powłoki lakierniczej). Powiedzieli, że nic teraz z tym nie zrobią (a nastawiłem się na to, że auto po prostu postoi parę dni - nie wymagałem broń Boże działań "od ręki") i że na to trzeba się dodatkowo specjalnie umówić. Na moją sugestię, że może wystarczy aktualizacja softu w radio (sugerował mi to sprzedawca w innym salonie) w ogóle nie zareagowali. Poczułem się olany, ale w większości ASO wiedzą lepiej od klienta... W efekcie odebrałem auto z przeglądu z ww. wadami. Auto umyli i odkurzyli trochę (niezbyt starannie, ale było mocno zabrudzone), ale to już gest dobrej woli z ich strony, więc nie oceniam negatywnie - na pewno po odbiorze było lepiej niż przed serwisem.
Co do czynności serwisowych się nie wypowiem - auto po odbiorze miało mieć nowe to, co planuje producent po 2 latach i przebiegu 30000 km.
Na nowy radioodbiornik i jego montaż czekałem blisko 2 tygodnie. Radioodbiornik założono, ale już nawet sobie nie zawracali głowy tym, żeby ustawić język polski (nie wymagam takich kosmosów jak przeniesienia wszystkich ustawień, czy nawet wgrania na nowo plików w "mojej muzyce" - bo nad tym nikt się nie rozwodzi, ale chociaż język mogli zmienić). Mocno się zdziwiłem wciskając polecenia głosowe i słysząc w odpowiedzi język (na szczęście) angielski. Na zostały wyświetlaczu ślady wycierania jakąś szmatką.
Na blacharnię trzeba było się umówić jeszcze raz, bo podobno nie mają jej na miejscu...
Z uwagi na to ja z serwisu jestem średnio zadowolony. Co do cen - jak na wawę to do przełknięcia. Moja ocena: 3/5.

Re: CAR DROOM WARSZAWA

: 06 lut 2016, 18:41
autor: stankry
Zibi70 pisze:Koszt całości z rabatem - 620 zł.

A jaka cena bez rabatu?

Re: CAR DROOM WARSZAWA

: 22 paź 2016, 14:50
autor: Zibi70
Zrobiło mi się trochę zaległości więc nadrabiam - w międzyczasie byłem w Cardroomie dwa razy - w maju na wymianie klocków zrobionej przy okazji usunięcia usterki klimatyzacji w ramach gwarancji - dostarczyłem własne klocki (Hi-Q - polecam), z racji naprawy gwarancyjnej dostałem samochód zastępczy a za wymianę klocków zapłaciłem 82 zł. Obsługa bez zastrzeżeń, usługa także - po kilku godzinach od odstawienia samochodu był telefon - wóz do odbioru - wszystko zrobione jak trzeba. Duży plus.
Wczoraj byłem na przeglądzie po 4 latach - Pan Konrad wysłuchał wszystkich uwag i odnotował przy przyjęciu samochodu. Dostarczyłem własne filtry, olej i świece. Zostawiłem samochód o 8.00 - był do odbioru po 12.00 - nawet Panowie dzwonili dwa razy kiedy się trochę spóźniałem. Przy odbiorze wszystko zostało omówione i zostałem zaproszony na inny dzień by poprawić tapicerkę na fotelu pasażera, która się trochę przemieściła względem poduszki siedziska - myślałem, że to oleją - ale nie. Podobnie myślałem w sprawie zgłoszenia stuków jakie czasem pojawiały się gdzieś z tyłu. Poszukali i znaleźli luźną wiązkę kabli pod osłoną w klapie - umocowali. Jestem pod wrażeniem - w innych serwisach raczej by olali.
Moja ocena - niezmiennie - BARDZO DOBRA. Znów tam pojadę.

Re: CAR DROOM WARSZAWA

: 13 cze 2017, 09:54
autor: Kieszko
Kupiłem u nich autko i jestem zadowolony z obsługi :winner: