Warszawa

Tu możesz zamieścić opinie o ASO i Salonach KIA. Pamiętaj, że opinia musi być rzetelna i pełna. Dochowaj szczególnej staranności, Twoja opinia może zaważyć na tym, czy inni skorzystają z danego ASO czy Salonu KIA. Bądź obiektywny.
Awatar użytkownika
adams20go
Bywalec
Posty: 53
Rejestracja: 06 kwie 2019, 10:06
Czym jeżdzę: 1.6 T-GDI BL + FN1

Re: Warszawa

Postautor: adams20go » 12 lip 2022, 19:38

Ja korzystam z Dynamica na Płowieckiej. Do tej pory nie miałem zastrzeżeń. Zobaczymy jak podejdą teraz do reklamacji zaparowanej listwy na bagażniku (między lampami).

LooKatME
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 02 kwie 2023, 22:26
Czym jeżdzę: NQ5 HEV

Re: Warszawa

Postautor: LooKatME » 02 kwie 2023, 22:32

Skuszony szczątkowymi, aczkolwiek średnio-pozytywnymi opiniami serwisów Cardroom oraz Malibu (pozostałe mają głównie negatywne opinie) w Warszawie, z braku większego wyboru zdecydowałem się na Malibu przy Morelowej w W-wie.

Przegląd po 15kkm na podstawie wcześniej przedstawionej oferty (wyższej od Cardroom o 100 zł na samej robociźnie; 200 netto vs 300 netto).
Przy przekazaniu auta zgłosiłem trzeszczenie zawieszenia z tyłu przy pokonywaniu ostrych zakrętów oraz zapytałem czy będę mógł obejrzeć spód samochodu jak już go podniosą - odpowiedź doradcy: oczywiście.

Finał jest taki:

Doradca: ojej, mechanik już opuścił samochód, ale powiedział, że spód jest ok... I tyle obejrzałem zawieszenie. Dla serwisu stanowi problem podnieś auto ponownie pomimo, że stoi wciąż na podnośniku.

Pod koniec trwającego przeglądu zauważyłem, że mechanik w swych roboczych ubraniach siedzi za kierownicą auta - wyjaśnienie doradcy - no musi wsiąść, żeby podpiąć terminal diagnostyczny.
Kurde, terminal jest bezprzewodowy - pierwszy raz się z tym spotkałem, że gość, który wymienia olej ładuje się na fotele. Te folie ochronne na siedzeniu gówno dają - boczki nie są chronione - jak typ wsiada to większość się ściąga.
We wszystkich dotychczasowych serwisach (Mazda, Seat) do auta wsiadał wyłączanie doradca - aby wstawić do warsztatu lub wykonać jazdę próbną.

Jaki jest efekt: Smród smarów/olejów w aucie tak jak po Warsztacie u Kazia oraz wybrudzona olejem wycieraczka kierowcy, uszczelka drzwi oraz ZARYSOWANY LAKIER na progu - zauważyłem to dopiero w domu!

Do tego na rachunku 330 netto za robociznę i 1,1rg podczas gdy serwis trwał 50 minut od przyjęcia do oddania i nie miało dla nich znaczenia, że na ofercie, którą przedstawili, cena robocizny wynosiła 300 netto (przypomnę, że to i tak o 100 zł netto więcej niż w cardroom).

W trakcie trwania serwisu mogłem podziwiać poczekalnie nadgryzioną już zębem czasu. Fotele w niej wyglądają tak jakby żul na nich siedział pod śmietnikiem ze dwa sezony.

Po przekazaniu im samochodu pomyślałem sobie, że wygląd poczekalni nie jest najważniejszy, liczy się jakość po drugiej stronie - na warsztacie.
Niestety jakość obsługi jest tożsama ze stanem poczekalni i jej wyposażenia.


Wróć do „OPINIE O ASO I SALONACH SPRZEDAŻY KIA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap