„Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Tu możesz zamieścić opinie o ASO i Salonach KIA. Pamiętaj, że opinia musi być rzetelna i pełna. Dochowaj szczególnej staranności, Twoja opinia może zaważyć na tym, czy inni skorzystają z danego ASO czy Salonu KIA. Bądź obiektywny.
Bialastrzala
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 07 sty 2013, 19:07
Czym jeżdzę: CRDI 2.0

„Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: Bialastrzala » 10 wrz 2016, 11:33

Zaczęło się zupełnie „normalnie”
ASO podczas przeglądu popełniło błąd zalewając silnik nieodpowiednim olejem na którym z różnymi perypetiami przejechałem 30tys km. Ponieważ ASO z początku „szło w zaparte”, spokojny iż oto czuwa nade mną parasol KIA MOTORS POLSKA i magiczna siedmioletnia gwarancja ze spokojem skontaktowałem się z „naszą” firmą. W końcu samochód mam od nowości z salonu i nikt poza ASO nigdy go nie dotykał. – Można by rzec wzorowy klient!

Przemiła pani na infolini z troską w głosie, poprosiła mnie bym wszystko dokładnie opisał i przesłał do KIA MOTORS POLAND – dział serwisowy na pewno „zajmie się sprawą!” W związku z powyższą prośbą zmarnowałem 2 godziny mojego cennego czasu na „płodzenie” opisu dołączając korespondencje miedzy ASO – mną i producentem oleju. Wciąż spokojny iż KIA MOTORS POLSKA czuwa…

Odpowiedź na dwustronicowego maila przyszła dwuzdaniowa:

"Naprawy Pańskiego samochodu zrealizowane przez Autoryzowaną Stację Obsługi Kia CARSERWIS SP. Z O.O.objęte są rękojmią tej firmy. Oznacza to, że odpowiedzialność za wykonaną usługę ponosi ASO CARSERWIS SP. Z O.O. , nie Kia Motors Polska.
Wszelkie zastrzeżenia odnośnie wykonanych napraw i ewentualne roszczenia należy kierować bezpośrednio do wykonawcy usługi i tylko wykonawca, czyli ASO Kia CARSERWIS SP. Z O.O. może je spełnić."
Z wyrazami szacunku
Anna Brzozowska

Innymi słowy – „bujaj się kliencie z ASO – nas działąnia ASO nie obchodzą” – my tylko działania ASO autoryzujemy. Można wnioskować więc iż ASO może na przykład zastosować nieoryginalne części lać nieodpowiednie płyny czy wykonywać niewłaściwie naprawy – KIA MOTORS POLSKA tym fatkem się specjalnie nie interesuje - to już sprawa klienta. Oczywistym jest iż to ASO odpowiada za swoje usługi – ale oczywistym mógłby się wydawać fakt że KIA MOTORS sprawuje kontrole jakościową nad ASO.

Lekko „zaskoczony" tonem i treścią postanowiłem zadzwonić na infolinie. Tam równie miły Pan po krótkiej rozmowie skwitował: ” jężli nie ma Pan nic więcej do dodania to możemy kończyć rozmowę – dostał pan oficjalne stanowisko KIA na piśmie.”

Tu już ciśnienie poważnie skoczyło! Nagle okazuje się że firma która dzwoni do mnie po każdym przeglądzie pytając czy wszystko jest w porządku i czy mam jakieś uwagi, ma mnie w całkowitym poważaniu jeżeli w porządku nie jest i uwagi mam.

Wystosowałem kolejne zapytanie które pozwolę sobie przytoczyć w całości:

Szanowna Pani

1. Dzis rano zostałem poproszony przez waszą konsultantkę o dokładne opisanie całej zaistniałej sytuacji - co też uczyniłem. Zostałem zapewniony iż KIA service skontaktuje się z odpowiednim ASO. Jeżeli celem owej prośby było tylko wysłanie dwu zdaniowej odpowiedzi informującej iż sprawy serwisu w ASO nie są waszą sprawą - dlaczego zawracaliście mi tym głowę.

2. Po każdym przeglądzie otrzymuje telefon od państwa pytający czy jestem zadowolony z usługi z szeregiem pytań. Rozumiem iż owe telefony mają się nijak do troski o klienta. Jeżeli pojawia się rzeczywisty problem związany z wadliwą usługą serwisową w ASO - KIA jest tym nie zainteresowana.

3. Czy w związku z otrzymaną odpowiedzią mam rozumieć iż ASO mają prawo do wszelkich działań na szkodę klienta i tym samym na szkodę marki KIA bez jakiekolwiek kontroli ze strony KIA MOTORS POLSKA. Innymi słowy mutowane podzespoły, płyny oleje mogą nie spełniać norm wyznaczonych przez KIA - przy czym ASO nie ponosi za to żadnych konsekwencji? Wręcz przeciwnie owe działanie jest aprobowane przez KIA MOTORS POLSKA. Jeżeli tak - jak mają się do tego moje warunki siedmioletniej gwarancji?

4. Czy wreszcie ktokolwiek z państwa strony skontaktował się z ASO by sprawdzić zaistniałą sytuację?


Z czterech pytań przemiła Pani Ania wylosowała jedno na które zdecydowała odpowiedzieć: to dotyczące kontaktów z ASO: Dowiedziałem się iż KIA owszem kontaktowała z ASO i planuje zrobić kontrole by uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. – jakieś wnioski dla mnie – żadne.


Po kolejnych rozmowach z ASO, znów skontaktowałem się z KIA MOTORS POLAND by upewnić się iż warunki gwarancji pozostają nienaruszone. I tu moi drodzy, otrzymałem odpowiedz która wasze marzenia o siedmioletniej gwarancji pogrzebie raz na zawsze:

"Uprzejmie informujemy, że Autoryzowana Stacja Obsługi Kia Carsewis jest niezależnym od KIA Motors Polska Sp. z o.o. podmiotem gospodarczym i samodzielnie ponosi odpowiedzialność z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.Prosimy więc wszelkie roszczenia w tej sprawie kierować bezpośrednio do firmy Carserwis." – Tak to już wiem.

Natomiast wisienką na torcie jest:

"Pragniemy również poinformować, że gwarancja polega tylko i wyłącznie na bezpłatnej naprawie lub wymianie niesprawnego elementu lub podzespołu pojazdu, którego niesprawność wynika z wady wykonawczej lub montażowej w procesie produkcyjnym."
Anna Brzozowska Kia Motors Polska.


Innymi słowy- Wszystko co się wydarzy po wyjeździe z fabryki w tym także na skutek błędów ASO gwarancji nie podlega! Niemniej jednak do ASO macie obowiązek jeździć by gwarancje utrzymać a ASO no cóż - może robić co zechce…

Awatar użytkownika
paolo82
Uzależniony
Posty: 298
Rejestracja: 06 kwie 2011, 22:09
Czym jeżdzę: Kia Sportage XL+ 2.0 DOHC, techno orange, limited edition
Lokalizacja: dolnoślaskie

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: paolo82 » 10 wrz 2016, 12:57

Witam

Tego typu temat nadaje się do tvn turbo kamera. Oni z takimi problemami szybko działają. I robią robotę. Może tam przedstaw sytuację? Bo skoro aso i kia polska tak podchodzi do sprawy. To na pewno tvn turbo ta sprawa się zajmie i ci sprawę załatwi.

Awatar użytkownika
color1
MODERATOR
Posty: 413
Rejestracja: 13 sie 2010, 00:21
Czym jeżdzę: Kia Sportage 2.0 DOHC (L ; D5U ; Alpine Grey)
Lokalizacja: Wawa

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: color1 » 10 wrz 2016, 13:10

no ale zaraz... jakie konkretnie jest twoje roszczenie ?
czy aso coś zepsuło ? jeśli tak, to czy nie poczuwają się do naprawienia szkody ? jaka konkretnie jest to szkoda ?

w sumie racje, że "Naprawy Pańskiego samochodu zrealizowane przez Autoryzowaną Stację Obsługi Kia CARSERWIS SP. Z O.O.objęte są rękojmią tej firmy. Oznacza to, że odpowiedzialność za wykonaną usługę ponosi ASO CARSERWIS SP. Z O.O. , nie Kia Motors Polska"
Kia Sportage 2.0 DOHC (L ; D5U ; Alpine Grey)

Bialastrzala
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 07 sty 2013, 19:07
Czym jeżdzę: CRDI 2.0

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: Bialastrzala » 10 wrz 2016, 15:33

Jeżeli pytasz mnie czy wybuchł mi silnik - to nie nie wybuchł. Jeżeli zalejesz rafinowany olej rzepakowy to też ci sie może nic od razu nie popsuje. Tak samo jeżeli zastąpisz oryginalne części, częsciami klepanymi w garażu. Samochód będzie gorzej jezdził, gorzej zapalał, tracił moc, DPF padnie ci nie po 200tys a po 50ciu a turbina po dwudziestu ale nic się od razu nie popsuje. Ale chyba nie o to chodzi oddając samochód do ASO.
Dlatego o roszczeniach względem ASO jest inny wątek żeby nie mieszać tej kwestii z kwestią gwarancji i podejścia do klienta jaką KIA MOTORS POLSKA prezentuje względem nas.

bodziok27
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2016, 16:59
Czym jeżdzę: rio 1.2

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: bodziok27 » 10 wrz 2016, 17:15

Zgadzam sie gwarancja w kia nie istnieje. Przekonalismy sie o tym przy wymianie odplatnej sprzegla na gwarancji. Winni wymienic lozysko oporowe na gwarancji nieodplatnie a wcisli caly zestaw z kolem zamachowym za 2000 zł. Totalny brak kompetencji serwisu Kia Soley Radlin,oszolomstwo i [wyedytowano], same gwiazdeczki w warunkach gwarancji,w sumie zawsze wina u użytkownika. Naklejke zerwałem z klapy bo 7 lat gwarancji w kia to nieprawda, auto 2-letnie. Przestrzegam przed oszustami w salonie Soley i serwisie, dowiedziałem się, że kia polska cofa im autoryzację i bardzo dobrze.

Bialastrzala
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 07 sty 2013, 19:07
Czym jeżdzę: CRDI 2.0

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: Bialastrzala » 10 wrz 2016, 18:22

Panowie jeszcze raz: oficjalna definicja gwarancji KIA POLSKA to:

"Pragniemy również poinformować, że gwarancja polega tylko i wyłącznie na bezpłatnej naprawie lub wymianie niesprawnego elementu lub podzespołu pojazdu, którego niesprawność wynika z wady wykonawczej lub montażowej w procesie produkcyjnym."

Przecież to jest zwykłe [wyedytowano]. Właściwie wszystko co wydarzy się w trakcie eksploatacji nie jest już "niesprawnością wynikającą z wady wykonawczej lub montażowej w procesie produkcyjnym".

Awatar użytkownika
Kwarcu
Nasz Człowiek
Posty: 747
Rejestracja: 11 sie 2010, 14:23
Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE FL 1.6 GDI LIMITOWANA XL
Lokalizacja: GOTENHAFEN :)

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: Kwarcu » 10 wrz 2016, 18:56

No, ale przecież Twoje żale co do gwarancji są niesłuszne i pani z infolinii KMP ma rację. Czy jak "polewacz" na stacji benzynowej zatankuje Ci nie to paliwo co trzeba to też będziesz chciał korzystać z gwarancji KMP? Nie, będziesz miał pretensje do stacji i z nimi się możesz szarpać o naprawę szkód. Tutaj masz to samo, ASO Ci wlało olej nie taki jak trzeba i to ASO zawaliło, więc ASO odpowiada i z nimi się musisz dogadywać/szarpać o swoje. Co ma do tego gwarancja? Gwarancja dotyczy wad ukrytych pojazdu a nie wad powstałych z winy użytkownika czy osoby serwisującej auto w ASO. Za to drugie odpowiada ASO i tyle. KMP w takiej sytuacji powinna być jedynie zainteresowana jak najszybszym wyprostowaniem sprawy, żeby nie odbiło się to negatywnie na marce, więc powinni Ci jedynie pomóc wymuszając na ASO jak najlepsze rozwiązanie sprawy. A w sytuacji, gdy to ASO będzie notorycznie partaczyć to powinni być zainteresowani odebraniem autoryzacji. KMP czy jakikolwiek inny importer innej marki nie odpowiada za szkody, które wyrządzi ASO, ale niewątpliwie od strony PR i marketingowej na pewno powinno im zależeć na polubownym rozwiązaniu sprawy.

Awatar użytkownika
listomek2014
Expert
Posty: 914
Rejestracja: 07 sty 2015, 19:50
Czym jeżdzę: KS FL 1.6 L BL
KS IV L BL 1.6 T
Toyota cross
Lokalizacja: Mrągowo

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: listomek2014 » 10 wrz 2016, 20:34

I tu kolego Kwarcu muszę ci przyznać kolejny raz rację nic dodać nic ująć wypowiedzi 100%
W krwi benzyna zamiast Serca turbina

Bialastrzala
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 07 sty 2013, 19:07
Czym jeżdzę: CRDI 2.0

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: Bialastrzala » 10 wrz 2016, 21:45

Kwarcu pisze:No, ale przecież Twoje żale co do gwarancji są niesłuszne i pani z infolinii KMP ma rację. Czy jak "polewacz" na stacji benzynowej zatankuje Ci nie to paliwo co trzeba to też będziesz chciał korzystać z gwarancji KMP? Nie, będziesz miał pretensje do stacji i z nimi się możesz szarpać o naprawę szkód. ..

-Zgoda - dlatego napisałem iż "jasne jest iż (PRAWNIE) to ASO jest odpowiedzialne za usługę niemniej jednak - ASO ma autoryzacje KIA więc KIA Polska sprawuje nadzór nad tym w jaki sposób ASO dokonuje napraw - na tym polega autoryzacja.
- Twój przykład ze stacją nietrafiony - jeżeli uważasz że stacja benzynowa i Autoryzowana Stacja Obsługi to to samo względem KIA MOTORS to brniemy w absurd - owszem to samo z punktu widzenia prawnego.
-
Gwarancja dotyczy wad ukrytych pojazdu a nie wad powstałych z winy użytkownika czy osoby serwisującej auto w ASO. Za to drugie odpowiada ASO i tyle.
- a no właśnie - otóż zgodnie z warunkami gwarancji ponieważ przeglądy okresowe w ASO są warunkiem utrzymania gwarancji to raczej trudno sobie wyobrazić iż przez przegląd w ASO można gwarancje stracić - otóż najwyrazniej można.
-
KMP w takiej sytuacji powinna być jedynie zainteresowana jak najszybszym wyprostowaniem sprawy, żeby nie odbiło się to negatywnie na marce, więc powinni Ci jedynie pomóc wymuszając na ASO jak najlepsze rozwiązanie sprawy.
Pełna zgoda- i o to "jedynie" mi chodziło tyle że nie pomogli.

geegles
Nasz Człowiek
Posty: 457
Rejestracja: 30 paź 2014, 12:56
Czym jeżdzę: Kia Proceed GT 1.6T 204 KM Full :|
Gadu Gadu: 2382783

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: geegles » 10 wrz 2016, 22:37

Tak czytam i czytam i zastanawiam się o co chodzi? Zły olej Ci nalali? Jakie tego konsekwencje poniosłeś? Jakie sa Twoje roszczenia? Na przeglądzie bykes z własnymi częściami czy kupionymi w ASO?
A odnośnie gwarancji KIA to można by książkę napisać, nie ma bardziej liberalnej pod tym względem marki na rynku. Pójdź ze złuszczającym się chromem do VW czy Opla to padna ze smiechu, a z KIA nie ma takich problemów (to jest przykład).
Jest: Kia Proceed 1.6T 204 KM FULL
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI

Awatar użytkownika
Kwarcu
Nasz Człowiek
Posty: 747
Rejestracja: 11 sie 2010, 14:23
Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE FL 1.6 GDI LIMITOWANA XL
Lokalizacja: GOTENHAFEN :)

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: Kwarcu » 10 wrz 2016, 22:56

@Bialastrzala Nie wiem czy tak napisałeś, bo przyznam w 100% szczerze, że nie czytałem całościowo Twojego pierwszego postu i nie przykładałem aż takiej uwagi, bo kojarzę Twoją sprawę z innego tematu, że zalali Ci nie ten olej i widziałem o co chodzi w tym temacie. Jeśli jesteś świadom kto prawnie odpowiada to okej.

To, że ASO ma autoryzację KMP to nie znaczy, że KMP odpowiada za szkody wyrządzone przez ASO a to że KMP sprawuje nadzór to napisałem i napisałem też, że gdyby ASO dalej coś partaczyło to powinni zabrać im autoryzację. Natomiast niestety z racji, że tak wygląda organizacja od strony prawnej w takich układach to oni nie będą odpowiadać za szkody wyrządzone przez ASO, dlatego nie możesz się od nich domagać tego typu cudów. Oczywiście jak pisałem od strony PR i marketingu powinno im zależeć na imieniu marki, itd. więc powinni wspomóc wyprostowanie tego szamba. Ale pamiętaj, że nikt kasą dobroczynnie nie sypie, więc skoro nie są odpowiedzialni za szkodę to z jakiej racji mają płacić?

Przykład ze stacją jest jak najbardziej trafiony. Cokolwiek by nie przyrównać, dopóki masz do czynienia z innymi podmiotami które tylko pracują pod marką/dla wielkiego X to ciężko żeby prawnie odpowiadał ten wielki X za szkody wyrządzone przez jakiś tam podmiot. Co innego z punktu moralnego i marketingowego, bo to wiadomo że takie szamba nieciekawie wpływają na klientów. Inna sprawa poniekąd przykład ze stacją może być trafiony, bo KMP ma chyba nadal umowę z Lotos i zalecają ich oleje silnikowe (co jest wydrukowane w instrukcji). Także tankując na Lotos współpracującego z KMP, jak poszczególne ASO KIA, Twoja logika by wyznaczała współodpowiedzialność KMP.

Gwarancji jako takiej zabrać Ci nie zabiorą, co najwyżej wykluczą elementy, na które miałby wpływ niewłaściwy olej. Ale tak prawdę mówiąc wątpię, aby zależało im na takim dymie wokół siebie. Inna sprawa, że na DPF to i tak już nie masz gwarancji producenta (a tak naprawdę głównie o to się rozchodzi w przypadku tych olejów). Pamiętaj, że cokolwiek się stanie z samochodem i uznasz, że przysługuje Ci na to gwarancja (bo wiek/przebieg pojazdu nie wyklucza tego elementu z gwarancji) to i tak masz prawo z niej korzystać a w przypadku kiedy odmówią, bo zwalą winę na Ciebie to i tak każdy przypadek będzie badany pod tym kątem. W Twojej sytuacji żądaj wszystkiego co się da od ASO i niech Ci dadzą na piśmie, że po płukaniu silnika, czyszczeniu DPF, itd. wszystko będzie cacy i nie wpłynie na żywotność jakiegokolwiek elementu (zwłaszcza DPF). A jak nie spełnią Twoich oczekiwań to masz prawo dochodzić swoich racji przed sądem i możesz powoływać rzeczoznawców i biegłych.

W każdym razie ja jak najbardziej Ciebie rozumiem i sam bym pewnie się ostro "wqrwił". Ale walczyć to Ci pozostaje jedynie z ASO. Życzę Ci jak najlepiej i mam nadzieję, że sprawa zostanie załatwiona profesjonalnie i będziesz zadowolony.

mint
Nasz Człowiek
Posty: 898
Rejestracja: 05 kwie 2011, 17:56
Czym jeżdzę: Sportek 1.6 Biała xl
Lokalizacja: wawa

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: mint » 11 wrz 2016, 07:58

Nie do końca jest tak że gwarancja nie istnieje bo my nie mieliśmy jak do tej pory żadnych problemów żeby z niej korzystać, a w listopadzie minie 5 lat. Wiele zależy od ASO. Jak dla mnie carserwis to totalne dno! Miałem z nimi do czynienia w czasach fiata bravo. Z Cardroom od 5 lat nie ma żadnych problemów.
Zamówiona 12 marca 1.6 xl biała a odebrana 07 listopada.

Awatar użytkownika
puder12
MODERATOR
Posty: 2195
Rejestracja: 16 mar 2012, 11:03
Czym jeżdzę: 1.7 CRDI XL
Lokalizacja: 3miasto

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: puder12 » 11 wrz 2016, 11:31

Osobiście mam bardzo dobre doświadczenie jeśli chodzi o korzystanie z gwarancji. W jej ramach w moim aucie zostały wymienione poniższe elementy:
łącznik stabilizatora; tempomat; sprężyny tylne; kamera cofania; tapicerka fotela kierowcy; wkład lewego lusterka; przyciski sterowania tempomatem, przyciski sterowania radiem w kierownicy; połamane kluczyki; gałka zmiany biegów (wytarta); amortyzator klapy bagażnika; emblematy KIA (przód i tył); poduszka powietrzna w kierownicy; lampy kierunkowskazów tylnych (prawa i lewa); czujnik temperatury kompresora klimy.

Sporo tego, ale wcale nie uważam, że KIA to badziewny samochód. to najlepsze auto jakie do tej pory miałem. Żadne nie dotrwało u mnie do 100 tys km (wcześniej zostały sprzedane), a moja kijanka ma już 130 000 i nadal jestem nią zachwycony. MA oczywiście wady mniejsze i większe, ale ciągle jazda nią mnie cieszy.

@Bialastrzala - zażądaj wymiany oleju z płukaniem silnika na koszt ASO. Chyba nie będzie z tym problemów. A poza tym lej paliwo i ciesz się jazdą.

Bialastrzala
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 07 sty 2013, 19:07
Czym jeżdzę: CRDI 2.0

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: Bialastrzala » 11 wrz 2016, 21:11

Genrealnie ASO zgadza się na wymianę oleju po ich kosztach oraz czyszenie profilaktycznie DPF preparatem TUNAP też po ich kosztach.
http://www.tunap.com/en/tunap-automotive/assortment/diesel-particulate-filter/
Na płukanie - czyli w ich rozumieniu zalanie olejem dwukrotnie. Gdzie pierwszy spuszcza się po ok pół godz pracy już nie idą - no chyba że za ten drugi olej zapłace - co w tym przypadku trąci dziadostwem ale cóż. Jak sie uprą że nie to nie. Właściwie to powinienem tam stać i na ręce im patrzyć.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2016, 21:19 przez Bialastrzala, łącznie zmieniany 1 raz.

geegles
Nasz Człowiek
Posty: 457
Rejestracja: 30 paź 2014, 12:56
Czym jeżdzę: Kia Proceed GT 1.6T 204 KM Full :|
Gadu Gadu: 2382783

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: geegles » 11 wrz 2016, 21:17

No to się w porządku zachowali, a czego więcej oczekujesz?
Jest: Kia Proceed 1.6T 204 KM FULL
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI

Bialastrzala
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 07 sty 2013, 19:07
Czym jeżdzę: CRDI 2.0

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: Bialastrzala » 11 wrz 2016, 21:27

Kolega Kwarcu odpowiedział właściwie to czego oczekuje. Takie też było moje początkowe roszczenie. Wymiana oleju i czyszczenie DPF-a to w tym przypadku minimum co mogli zaproponować.

geegles
Nasz Człowiek
Posty: 457
Rejestracja: 30 paź 2014, 12:56
Czym jeżdzę: Kia Proceed GT 1.6T 204 KM Full :|
Gadu Gadu: 2382783

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: geegles » 11 wrz 2016, 21:49

No to idąc dalej, dalej uważasz, ze 7 lat gwarancji KIA to fikcja?
Jest: Kia Proceed 1.6T 204 KM FULL
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI

Bialastrzala
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 07 sty 2013, 19:07
Czym jeżdzę: CRDI 2.0

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: Bialastrzala » 14 wrz 2016, 22:12

Ok podsumowując: rzeczywiście ASO popełniło na początku błąd zarówno na przeglądzie jak i potem - poprzez pracownika który starał się mnie przekonać iż wszystko jest super. Natomiast rozwiązanie sprawy Carserwis przeprowadził wzorowo. Wszystko zostało należycie sprawdzone i oczyszczone, wymiana oleju w ramach przeglądu oraz dodatkowe czynności również na koszt ASO w dodatku rabaty na całość przeglądu.
Poprosiłem dodatkowo o zdjęcie i oczyszczenie miski olejowej- gdyż tam najczęściej gromadzi się po większych przebiegach typowy "szlam" z oleju i spodziewałem się że w tym przypadku będzie podobnie. Również zostało to wykonane. Widocznych śladów podobno nie było. Oczywiście na czas przeglądu samochód zastępczy kontakt telefoniczny itd.. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony postawą działu serwisowego Carserwisu!
Odezwała się też KIA MOTORS podsumowując działania ASO oraz przepraszając za niedogodności - właśnie o to mi chodziło od samego początku - nie było by tego wątku jeżeli od razu otrzymałbym informacje iż KIA kontaktuje się z ASO by wyjaśnić sprawę. Także temat uważam za zamknięty z bardzo pozytywnym zaskoczeniem zarówno ze strony ASO jak i finalnie KIA MOTORS.

prawoimotoryzacja
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 kwie 2017, 12:46
Czym jeżdzę: Golf 6

Re: „Moja KIA ma 7 lat gwarancji” – reklama a rzeczywistość.

Postautor: prawoimotoryzacja » 21 kwie 2017, 13:47

Pamiętajcie o tym, że rękojmia a gwarancja to dwie różne sprawy.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na portalu Facebook oraz na Blogspocie, gdzie umieszczam testy najnowszych samochodów oraz artykuły prawne powiązane ze światem motoryzacji.
Pozdrawiam, prawoimotoryzacja


Wróć do „OPINIE O ASO I SALONACH SPRZEDAŻY KIA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap