Przegląd okresowy 60 000 km
- Thomaster
- Expert
- Posty: 1469
- Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
- Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, XXL - very limited ;)
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Mój Sportek właśnie został przeglądnięty. Koszty z tym związane (brutto):
- przegląd: 295,20zł
- filtr oleju: 43,65zł
- przegląd lakieru: 61,50zł
- materiały dodatkowe: 18,45zł
- ozonowanie klimatyzacji: 100zł
Całość dla ASO: 518,80zł
Do tego olej Millersa mój 4 x 1l - 160zł
Filtr powietrza i kabinowy wymieniałem sam na początku lata więc nie wymieniali.
Do tego jeszcze kilka wymian gwarancyjnych.
Całość szybko i sprawnie w KIA "Makarewicz" w Bydgoszczy. Polecam!
- przegląd: 295,20zł
- filtr oleju: 43,65zł
- przegląd lakieru: 61,50zł
- materiały dodatkowe: 18,45zł
- ozonowanie klimatyzacji: 100zł
Całość dla ASO: 518,80zł
Do tego olej Millersa mój 4 x 1l - 160zł
Filtr powietrza i kabinowy wymieniałem sam na początku lata więc nie wymieniali.
Do tego jeszcze kilka wymian gwarancyjnych.
Całość szybko i sprawnie w KIA "Makarewicz" w Bydgoszczy. Polecam!
- puder12
- MODERATOR
- Posty: 2195
- Rejestracja: 16 mar 2012, 11:03
- Czym jeżdzę: 1.7 CRDI XL
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Thomaster pisze:Do tego jeszcze kilka wymian gwarancyjnych.
Jakich wymian?
- Thomaster
- Expert
- Posty: 1469
- Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
- Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, XXL - very limited ;)
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Wymiana poszycia i wypełnienia siedzenia pasażera i tylnej kanapy ze względu na wychodzące białe plamy, wymiana lamp w zderzaku (ze względu na łuszczenie powłoki).
- puder12
- MODERATOR
- Posty: 2195
- Rejestracja: 16 mar 2012, 11:03
- Czym jeżdzę: 1.7 CRDI XL
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Ja też mam na tapicerce (czarnej) mnóstwo plam, które wyglądają jak zacieki, mimo że nikt niczego nie rozlał. Muszę spróbować to zareklamować.
-
- Bywalec
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 wrz 2015, 10:48
- Czym jeżdzę: 2.0 DOHC 163 KM AWD :)
- Lokalizacja: Kraków
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Heloo.
Ponieważ pierwszy raz jadę na przegląd i chcę samodzielnie kupić filtry oraz oleje chciałbym się upewnić czy ten zestaw będzie ok.
Bo nie chcę przepłacać, ale i niepotrzebnie zaoszczędzić kosztem jakości
Sportage 2.0 GDI 2012 r., AWD, 70 000 km, 3 przegląd dla autka)
olej silnikowy 135 zł - Motul 8100 X-clean C3 5W30 5l
płyn hamulcowy 25 zł Brembo premium brake fluid DOT4 1l
A jeszcze zapytam, bo może ktoś wie, czy gdzieś w Krakowie lub niedaleko zrobię taki przegląd taniej niż za 500 zł?
Z góry dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam!
Ponieważ pierwszy raz jadę na przegląd i chcę samodzielnie kupić filtry oraz oleje chciałbym się upewnić czy ten zestaw będzie ok.
Bo nie chcę przepłacać, ale i niepotrzebnie zaoszczędzić kosztem jakości
Sportage 2.0 GDI 2012 r., AWD, 70 000 km, 3 przegląd dla autka)
olej silnikowy 135 zł - Motul 8100 X-clean C3 5W30 5l
płyn hamulcowy 25 zł Brembo premium brake fluid DOT4 1l
A jeszcze zapytam, bo może ktoś wie, czy gdzieś w Krakowie lub niedaleko zrobię taki przegląd taniej niż za 500 zł?
Z góry dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam!
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 458
- Rejestracja: 30 paź 2014, 12:56
- Czym jeżdzę: Kia Proceed GT 1.6T 204 KM Full :|
- Gadu Gadu: 2382783
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
A za darmo sie nie da?:-)
Jest: Kia Proceed 1.6T 204 KM FULL
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
- Kwarcu
- Nasz Człowiek
- Posty: 747
- Rejestracja: 11 sie 2010, 14:23
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE FL 1.6 GDI LIMITOWANA XL
- Lokalizacja: GOTENHAFEN :)
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Homer pisze:(...) Sportage 2.0 GDI 2012 r., AWD (...)
Uważaj przy zakupie części na własną rękę, bo jak masz 2012 r. to na pewno nie masz 2.0 GDI. Ten silnik wszedł wraz z liftingiem w 2014 r. Twój silnik to 2.0 MPI.
-
- Bywalec
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 wrz 2015, 10:48
- Czym jeżdzę: 2.0 DOHC 163 KM AWD :)
- Lokalizacja: Kraków
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
wow - geegles - wiele wniosłeś do pytania dzięki
Wiesz, myślę, że jeśli chwila klikania pozwala zaoszczędzić dniówkę, dwie, trzy ... to chyba warto zapytać? Poza tym z pewnością zauważyłeś, że sugeruję, że jeśli ktoś doradzi droższe części za które warto zapłacić to chętnie je wybiorę.
Kwarcu - dzięki za uwagę! Chciałem napisać DOHC, a nie GDI
Wiesz, myślę, że jeśli chwila klikania pozwala zaoszczędzić dniówkę, dwie, trzy ... to chyba warto zapytać? Poza tym z pewnością zauważyłeś, że sugeruję, że jeśli ktoś doradzi droższe części za które warto zapłacić to chętnie je wybiorę.
Kwarcu - dzięki za uwagę! Chciałem napisać DOHC, a nie GDI
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 458
- Rejestracja: 30 paź 2014, 12:56
- Czym jeżdzę: Kia Proceed GT 1.6T 204 KM Full :|
- Gadu Gadu: 2382783
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Luz, ja po prostu zalamuje rece, ze jezdzimy autami po 100 i wiecej tysiecy, a szukamy kilku zlotych oszczednosci na serwisie. A potem placz, ze te klocki w Sportkach to na 8 tys km wystarczaja, ale co ja tam wiem...
Jest: Kia Proceed 1.6T 204 KM FULL
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
- 11201mariusz
- Nasz Człowiek
- Posty: 575
- Rejestracja: 05 lut 2013, 20:25
- Czym jeżdzę: 1.6 GDI L Bialutka Dama
- Lokalizacja: Sopot
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Ja dałem 72 tyś i też szukam oszczędności
-
- Bywalec
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 wrz 2015, 10:48
- Czym jeżdzę: 2.0 DOHC 163 KM AWD :)
- Lokalizacja: Kraków
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
geegles pisze:Luz, ja po prostu zalamuje rece, ze jezdzimy autami po 100 i wiecej tysiecy, a szukamy kilku zlotych oszczednosci na serwisie. A potem placz, ze te klocki w Sportkach to na 8 tys km wystarczaja, ale co ja tam wiem...
moje auto jest warte zdecydowanie mniej.
Nie płaczę
Ale nie lubię przepłacać. Tym bardziej, że to są setki złotych a nie kilka.
No i nie lubię ASO - zwykle jakość nie jest warta pieniędzy, które się płaci.
Myślę, że twoje "załamywanie rąk" raczej nikogo nie obchodzi - więc możesz sobie darować.
Forum jest po to żeby pytać. Kto chce, i ma coś do powiedzenia w temacie, odpowiada. Kto nie ma nic wartościowego, a koniecznie chce się wypowiedzieć, to powinien założyć sobie wątek w odpowiednim miejscu.
Luz.
- Thomaster
- Expert
- Posty: 1469
- Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
- Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, XXL - very limited ;)
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Każdy ma tak jak chce. Jak ktos dal 100k i więcej za auto i do tego nie rusza go to czy da za przegląd 700zl czy 1200 to spoko - nawet bardziej: też bym tak chciał
Ja z jednej strony w mojego Sportage'a wpakowalem juz tyle kasy i czasu, ze ciężko znaleźć drugiego takiego, z drugiej strony nie lubię wydawać kasy bez sensu. Jak już pisalem wczesniej - przegląd okresowy to nie jest jakiś mityczny stwór czy wymysł za który trzeba wyścielić kasę ktorej wysokość uzależniona jest od czyjegoś humoru. To poprostu suma kilku składników, ktore powiększone o koszt materiałów tworzą całość kwoty.
Chcecie porównać koszty serwisów - sprawdźcie koszt roboczogodziny. Nie wiem czy KIA ma to jakoś ujednolicone. W moim ASO na dziale serwisu wisi wielka tablica z kosztami i wszystko jasne - roboczogodzina to dokładnie 184,5zł. Godzina jest dzielona na jednostki, a każda czynnosc ma przypisaną ilość jednostek czasowych. To dlatego np. jeżeli sam zmienisz filtry powietrza to przegląd wychodzi taniej. Sprawdzenie filtra jest wliczone w czas jednostek czasowych przeglądu, wymiana jednak to kolejne doliczane jednostki czasowe.
Podsumowując - każdy ma tak jak lubi. Z jednej strony nie piętnujmy tych którzy chcą przyoszczędzić, z drugiej nie zadawajmy pytań jak wyżej : "gdzie taniej niż 500zł?" bo takiej odpowiedzi nie idzie udzielić. Skąd mamy wiedzieć w jakim stanie masz klocki, tarcze, filtry itp. a to wszystko ma wpływ na wysokość kosztów.
Najsensowniej byłoby gdyby każdy robiący przegląd spisał sobie podstawowe części przeglądu takie jak - koszt roboczogodziny, koszt przeglądu powłoki lakierniczej, cena litra oleju, ceny filtrów itp. i umieszczał tą wiedzę na forum. Możnaby stworzyć fajną bazę kosztów poszczególnych ASO. Spotkałem się już z przypadkami ASO, które bardzo niechętnie dzieliły się tą wiedzą i uparcie podawały łączny koszt przegladu - właśnie w ten sposób rosną mity na temat przeglądów okresowych...
Ja z jednej strony w mojego Sportage'a wpakowalem juz tyle kasy i czasu, ze ciężko znaleźć drugiego takiego, z drugiej strony nie lubię wydawać kasy bez sensu. Jak już pisalem wczesniej - przegląd okresowy to nie jest jakiś mityczny stwór czy wymysł za który trzeba wyścielić kasę ktorej wysokość uzależniona jest od czyjegoś humoru. To poprostu suma kilku składników, ktore powiększone o koszt materiałów tworzą całość kwoty.
Chcecie porównać koszty serwisów - sprawdźcie koszt roboczogodziny. Nie wiem czy KIA ma to jakoś ujednolicone. W moim ASO na dziale serwisu wisi wielka tablica z kosztami i wszystko jasne - roboczogodzina to dokładnie 184,5zł. Godzina jest dzielona na jednostki, a każda czynnosc ma przypisaną ilość jednostek czasowych. To dlatego np. jeżeli sam zmienisz filtry powietrza to przegląd wychodzi taniej. Sprawdzenie filtra jest wliczone w czas jednostek czasowych przeglądu, wymiana jednak to kolejne doliczane jednostki czasowe.
Podsumowując - każdy ma tak jak lubi. Z jednej strony nie piętnujmy tych którzy chcą przyoszczędzić, z drugiej nie zadawajmy pytań jak wyżej : "gdzie taniej niż 500zł?" bo takiej odpowiedzi nie idzie udzielić. Skąd mamy wiedzieć w jakim stanie masz klocki, tarcze, filtry itp. a to wszystko ma wpływ na wysokość kosztów.
Najsensowniej byłoby gdyby każdy robiący przegląd spisał sobie podstawowe części przeglądu takie jak - koszt roboczogodziny, koszt przeglądu powłoki lakierniczej, cena litra oleju, ceny filtrów itp. i umieszczał tą wiedzę na forum. Możnaby stworzyć fajną bazę kosztów poszczególnych ASO. Spotkałem się już z przypadkami ASO, które bardzo niechętnie dzieliły się tą wiedzą i uparcie podawały łączny koszt przegladu - właśnie w ten sposób rosną mity na temat przeglądów okresowych...
- listomek2014
- Expert
- Posty: 916
- Rejestracja: 07 sty 2015, 19:50
- Czym jeżdzę: KS FL 1.6 L BL
KS IV L BL 1.6 T
Toyota cross - Lokalizacja: Mrągowo
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Thomaster Masz rację każdy niech robi jak uważa filtr kabinowy można kupić już od 20zł do nawet 200zł tyle że tak jak geegles napisał jakość tego może być nie wystarczające, faktycznie takie coś jak podawanie co było robione ew.koszt i gdzie to mogło by pomóc z wyborem właściwego dla siebie aso .Podałem wcześniej propozycję do admina aby założyć oddzielne temat odnośnie uznanych lub nie uznanych napraw wymian na gwarancji ale widocznie uznano to za niepotrzebne Pozdrawiam
W krwi benzyna zamiast Serca turbina
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 458
- Rejestracja: 30 paź 2014, 12:56
- Czym jeżdzę: Kia Proceed GT 1.6T 204 KM Full :|
- Gadu Gadu: 2382783
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
listomek2014 pisze:Podałem wcześniej propozycję do admina aby założyć oddzielne temat odnośnie uznanych lub nie uznanych napraw wymian na gwarancji ale widocznie uznano to za niepotrzebne Pozdrawiam
Jak zresztą kilka innych tematów dotyczących forum.
Jest: Kia Proceed 1.6T 204 KM FULL
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
- Thomaster
- Expert
- Posty: 1469
- Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
- Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, XXL - very limited ;)
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
No z tym kabinowym to bym nie przesadzał - chyba jakiś platynowy żeby 200zł kosztował
NIe zmienia to jednak faktu, że z tego co pamiętam KIA na jego wymianę przeznacza czas 10 minut. Jak łatwo policzyć 10 minut przy stawce 184,50zł to ponad 30zł - do tego cena jest netto. Kto sam wymieniał filtr kabinowy ten wie, że czynność ta nie jest skomplikowana. 10 minut zajmuje chyba tylko wtedy gdy przez 6 minut opróżniamy schowek, a żeby coś spierdzielić przy wymianie to trzeba być naprawdę mistrzem. Poświęcając chwilę możemy w prosty sposób zaoszczędzić 40zł - dla jednych dużo dla drugich mało. Dodajcie taki sam nakład pracy przy wymianie filtra powietrza i macie prawie 80zł oszczędności. A jeżeli ktoś upiera się przy oryginalnych częściach to przecież można je kupić w ASO i samemu założyć...
NIe zmienia to jednak faktu, że z tego co pamiętam KIA na jego wymianę przeznacza czas 10 minut. Jak łatwo policzyć 10 minut przy stawce 184,50zł to ponad 30zł - do tego cena jest netto. Kto sam wymieniał filtr kabinowy ten wie, że czynność ta nie jest skomplikowana. 10 minut zajmuje chyba tylko wtedy gdy przez 6 minut opróżniamy schowek, a żeby coś spierdzielić przy wymianie to trzeba być naprawdę mistrzem. Poświęcając chwilę możemy w prosty sposób zaoszczędzić 40zł - dla jednych dużo dla drugich mało. Dodajcie taki sam nakład pracy przy wymianie filtra powietrza i macie prawie 80zł oszczędności. A jeżeli ktoś upiera się przy oryginalnych częściach to przecież można je kupić w ASO i samemu założyć...
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Tutaj 20 zł tam 10 zł itd suma oszczędności może okazać się dość pokaźna a co za tym idzie można się pokusić o jakiś "bajer" do auta nie obciążając domowe budżetu albo mieć bak paliwa za free.
Co do nowych tematów to jest coś takiego jak Hyde park i tam założyć stosowny temat - jak się przyjmie to go będą musieli przypiąć na stałe w stosownym miejscu
Sponsorem wiadomości jest firma S... Tapa talk i odrobina internetu
Co do nowych tematów to jest coś takiego jak Hyde park i tam założyć stosowny temat - jak się przyjmie to go będą musieli przypiąć na stałe w stosownym miejscu
Sponsorem wiadomości jest firma S... Tapa talk i odrobina internetu
- puder12
- MODERATOR
- Posty: 2195
- Rejestracja: 16 mar 2012, 11:03
- Czym jeżdzę: 1.7 CRDI XL
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
dyskusja robi się bardzo poboczna - wątek jest o przeglądach po 60 000 km.
-
- Bywalec
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 wrz 2015, 10:48
- Czym jeżdzę: 2.0 DOHC 163 KM AWD :)
- Lokalizacja: Kraków
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
puder12 pisze:dyskusja robi się bardzo poboczna
zgadzam się, może mod powywala nasze śmieci
A już bardziej w temacie:
No i wygląda na to, że dobrze, że zapytałem w sklepie, bo namieszałem
Ze sklepu mi odpisali, że dla mnie to powinien być olej Motul 8100 X-cess 5W40 5l (a nie Motul 8100 X-clean C3 5W30 5l).
W poprzednich postach pisaliście o Millers Oils ee longlife eco 5w30 - będzie pasował do mojego i czy Waszym zdaniem jest lepszy od Motula?
I jeszcze zapytam, jak to możliwe, że na poprzednich wymianach oleju wlali najpierw 5,5 l, 5,5 l a potem 6,5 l? To ile trzeba zamówić?
I filtr oleju też chciałem kupić do dizla A powinien być ten - http://www.sklep-kia.pl/filtr-oleju-carens-iv-ceed-iii-iv-rio-iv-v-sorento-iv-v-soul-ii-sportage-iv-v-i30-ii-iii-i40-ix20getz-ix35-i-ii-santa-fe-iv-tucson-i-p-2183.html
- bykman
- Uzależniony
- Posty: 355
- Rejestracja: 16 paź 2014, 14:25
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE XL 205KM
Opel Zafira C Cosmo 2.0 CDTI 200KM - Lokalizacja: PIENINY
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Poza lepkością różnią się klasą jakości X-cess to ACEA A3/B4 a X-CLEAN to niskopopiołowy C3
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
KIA SPORTAGE XL Limitowana 2.0 CRDI AWD MT 205KM 447Nm Sand Track
- 11201mariusz
- Nasz Człowiek
- Posty: 575
- Rejestracja: 05 lut 2013, 20:25
- Czym jeżdzę: 1.6 GDI L Bialutka Dama
- Lokalizacja: Sopot
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Przyszła kolej na przegląd 60 tyś. km - zrobiłem przy 58800 km bo czeka mnie wyjazd na narty a przy okazji chciałem zrobić przegląd hamulców przed drogą i odświeżyć klimę
ASO K&K Wojtanowicz Gdynia:
- przegląd 60 tyś/4 lata: 319,92 zł
- przegląd lakieru: 94,10 zł
- materiały dodatkowe ASO: 6,71 zł
- dezynfekcja klimatyzacji: 94,10 zł
- czyszczenie i konserwacji układu hamulcowego 150,55 zł
Wszystkie ceny zawierają już rabat 10 % za kartę KIA SUVivals - więc warto było ją wyrobić / rabat 73,93 zł od całości /
razem na fakturze 665,38 zł - przed rabatem 738 zł
Mój:
- olej Motul 8100 Eco-nergy 5W30 - zostało mi 2,5 l. z poprzedniej wymiany i dokupiłem 1 l - 42 zł
- zestaw filtrów - 100 zł - kabinowy, oleju i powietrza - ten ostatni dodatkowo wymieniono bo ten przegląd nie obejmuje jego wymiany
- płyn hamulcowy DOT-4 Brembo 1 l.- 25 zł
Razem ze wszystkim 832 zł z materiałami plus dwie czynności extra - klima i hamulce - były już rzekomo " spalone " z tyłu
Po odbiorze - 2 godziny wymyte na zewnątrz, wymyte dywaniki i odkurzone - generalnie ok.
Do wymiany gwarancyjnej tylne kierunki - złuszczone i wymiana kloszy oświetlenia tablicy - popękane przy wkrętach.
Miło, szybko i rzeczowo, zobaczymy jak pójdzie wymiana na gwarancji.
Ja polecam K&K zarówno Wejherowo jak i Gdynia - teraz mam bliżej
Przy okazji obejrzałem ASX Mitsubishi - brzydal . . . . . .
ASO K&K Wojtanowicz Gdynia:
- przegląd 60 tyś/4 lata: 319,92 zł
- przegląd lakieru: 94,10 zł
- materiały dodatkowe ASO: 6,71 zł
- dezynfekcja klimatyzacji: 94,10 zł
- czyszczenie i konserwacji układu hamulcowego 150,55 zł
Wszystkie ceny zawierają już rabat 10 % za kartę KIA SUVivals - więc warto było ją wyrobić / rabat 73,93 zł od całości /
razem na fakturze 665,38 zł - przed rabatem 738 zł
Mój:
- olej Motul 8100 Eco-nergy 5W30 - zostało mi 2,5 l. z poprzedniej wymiany i dokupiłem 1 l - 42 zł
- zestaw filtrów - 100 zł - kabinowy, oleju i powietrza - ten ostatni dodatkowo wymieniono bo ten przegląd nie obejmuje jego wymiany
- płyn hamulcowy DOT-4 Brembo 1 l.- 25 zł
Razem ze wszystkim 832 zł z materiałami plus dwie czynności extra - klima i hamulce - były już rzekomo " spalone " z tyłu
Po odbiorze - 2 godziny wymyte na zewnątrz, wymyte dywaniki i odkurzone - generalnie ok.
Do wymiany gwarancyjnej tylne kierunki - złuszczone i wymiana kloszy oświetlenia tablicy - popękane przy wkrętach.
Miło, szybko i rzeczowo, zobaczymy jak pójdzie wymiana na gwarancji.
Ja polecam K&K zarówno Wejherowo jak i Gdynia - teraz mam bliżej
Przy okazji obejrzałem ASX Mitsubishi - brzydal . . . . . .
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 458
- Rejestracja: 30 paź 2014, 12:56
- Czym jeżdzę: Kia Proceed GT 1.6T 204 KM Full :|
- Gadu Gadu: 2382783
Re: Przegląd okresowy 60 000 km
Do restauracji tez chodzisz z wlasnym sztuccami ?;-)
Jest: Kia Proceed 1.6T 204 KM FULL
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika