Nie planowany romans, jeszcze w listopadzie nie myśleliśmy o zmianie samochodu. Potem były plany na coś niższego, a w końcu się okazało, że jedyny samochód dla nas w kategorii pojemność wnętrza/cena/design to Sportage V. Chcieliśmy zamówić nowy z 2023, ale nie było odpowiedniej specyfikacji w najbliższym salonie, tzn. L + kolor nie srebrny, nie biały. Zanim podzwoniłem w inne miejsca trafiliśmy na piękną, używaną Rudą i od połowy grudnia już nią śmigamy. A z salonu byśmy wyjechali nową, nudną Penta Metal. Czasami warto kupić używkę .
Historia zatacza koło, bo pierwszy samochód, którym jeździłem, to pomarańczowy Maluch rodziców.
Na jeździe próbnej nie zachwyciłem się, natomiast jak wracałem nią do domu, po trasie przejechanej dziesiątki razy KS IV, to się zakochałem. Skok w jakości prowadzenia jest jak dla mnie kosmiczny.
Lka z 1.6 T-GDI, bez elektrycznych wspomagaczy:
KSV Ruda
- michal55yh
- MODERATOR
- Posty: 888
- Rejestracja: 17 mar 2012, 18:19
- Czym jeżdzę: 1.6 MHEV GT-Line
- Lokalizacja: Lubań
Re: KSV Ruda
Gratuluję zakupu i życzę bezawaryjnej jazdy "marchewką" Bardzo ciekawy kolor.
Kia Sportage 1.6 MHEV DCT FWD GT-Line
Skradziona Kia Stinger GT-Line
EX Kia Optima 1.7 CRDI AT XL
EX Kia cee'd 1.4 CRDI M
EX KS 1.7 CRDI M
Skradziona Kia Stinger GT-Line
EX Kia Optima 1.7 CRDI AT XL
EX Kia cee'd 1.4 CRDI M
EX KS 1.7 CRDI M
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 mar 2024, 20:43
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 5 MHEV 1.6 150 KM
- Lokalizacja: Mysłowice
-
- Bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 sie 2018, 11:23
- Czym jeżdzę: Kia Sportage V 1.6 T-GDI L 2022
Re: KSV Ruda
Przy zakupie nie miałem letnich opon, więc założyłem najlepsze opony, które zawsze mi się sprawdzają, Nexeny, dla Sportka obowiązkowo wzmacniane, model - Nexen N'FERA PRIMUS 215/65R17 XL. Kupione jeszcze w grudniu za 1752 zł za komplet. Po zmianie (zaraz po Wielkanocy) z zimowych na letnie pierwsza rzecz, to znacząca poprawa przyczepności. Już nie muszę delikatnie dozować pedału gazu, co się depnie, to jest przeniesione na asfalt. Sportage niestety ma trochę przyciężki tyłek i zbyt duży profil opon, w szybkich zakrętach bez ESP czuć, jak zarzuca tyłem, ale ładnie wraca na swój tor jazdy. Nie jest przyjemnie, ale jest bezpiecznie.
Była też pierwsza przygoda - kuna weszła w szkodę. Wgryzła się w rurkę układu chłodzenia, koszt imprezy 320 zł. ASO Łomża bardzo pozytywne podejście do klienta, bez naciągania na koszty oraz sprawna naprawa. A Assistance Kii i samochód zastępczy uratowały nam wyjazdy majówkowe.
Była też pierwsza przygoda - kuna weszła w szkodę. Wgryzła się w rurkę układu chłodzenia, koszt imprezy 320 zł. ASO Łomża bardzo pozytywne podejście do klienta, bez naciągania na koszty oraz sprawna naprawa. A Assistance Kii i samochód zastępczy uratowały nam wyjazdy majówkowe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika