KS3 Thomastera

Zdjęcia, filmy z KIA Sportge
Awatar użytkownika
Owca007
Kia Masta
Posty: 2923
Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
Czym jeżdzę: Kia Sportage 2.0 CRDI XL + OWCA LIMITED EDITION :)
Gadu Gadu: 1487770
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Owca007 » 25 cze 2017, 01:28

Też to chciałem ale nie zrerezygnuję z pełno wymiarowego koła zapasowego- w sumie można kupić opony runflat. Mówiłem Pawłowi, że nie wejdzie ale się uparł i przekonał hehe tak czy siak kawałek styropianu, a robi robotę. Powiedz jak to się wyciąga- łatwo czy ciężko?
Super wygląda i widzę jak u siebie podstawowy zestaw narzędzi musi być :).
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji :)

Awatar użytkownika
Thomaster
Expert
Posty: 1320
Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, L - very limited ;)
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Thomaster » 25 cze 2017, 08:35

Wyciąga sie dość łatwo. Jedyne co bede chyba musiał zrobić to oklejenie rantu plastiku bagażnika jakimś materiałem bo czasami trzeszczy na wybojach. Pod spodem zostało jeszcze troche miejsca wiec zmieścily sie rzadziej uzywane przedmioty.
Odnośnie narzędzi to poprostu lubię jak są pod ręką ;)

Awatar użytkownika
paolo82
Uzależniony
Posty: 343
Rejestracja: 06 kwie 2011, 22:09
Czym jeżdzę: Kia Sportage XL+ 2.0 DOHC, techno orange, limited edition
Lokalizacja: dolnoślaskie

Re: KS3 Thomastera

Postautor: paolo82 » 25 cze 2017, 12:28

Elegancko to wyglada. Tomek po prostu to miało trafić do Ciebie. Tak miało być.

Zajacnm
Bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 31 maja 2016, 00:38
Czym jeżdzę: Sportage III 1,7 crdi
Optima 1,7 crdi
Lokalizacja: Nowe Miasto nad Pilicą

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Zajacnm » 25 cze 2017, 12:50

Bardzo praktyczna rzecz. Ja mam głęboki organizer, z racji braku koła zapasowego.

Awatar użytkownika
Thomaster
Expert
Posty: 1320
Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, L - very limited ;)
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Thomaster » 18 lip 2017, 13:51

Miesiąc bez Sportka trwa. Moje auto stoi na parkingu, a ja przez ten czas jeżedżę takim oto wynalazkiem:

Tah1.jpg


Tah2.jpg


Chevy Tahoe V8 5,3l. Wczoraj zalałem do pełna - weszło w przeliczeniu z galonów prawie 100 litrów benzyny. Zasięg do zrobienia na baku ok. 700km [zdziwiony]
Obawiam się, że po miesiącu wsiadając do Sportage'a będę miał klaustrofobię [hihihi]

Awatar użytkownika
Owca007
Kia Masta
Posty: 2923
Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
Czym jeżdzę: Kia Sportage 2.0 CRDI XL + OWCA LIMITED EDITION :)
Gadu Gadu: 1487770
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Owca007 » 18 lip 2017, 22:31

Będziesz swoją chwalił, że nic nie pali :).
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji :)

Awatar użytkownika
Thomaster
Expert
Posty: 1320
Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, L - very limited ;)
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Thomaster » 18 lip 2017, 23:32

Tahoe spija służbowe paliwo więc spalanie nie jest przerażające ;)

Awatar użytkownika
czyzyk64
Expert
Posty: 1175
Rejestracja: 16 sie 2013, 06:45
Czym jeżdzę: kia sportage III
Lokalizacja: 3 miasto

Re: KS3 Thomastera

Postautor: czyzyk64 » 19 lip 2017, 07:59

Fajny czołg, ale tylne lampy to mógłbyś im przerobić....... [papa]

Awatar użytkownika
11201mariusz
Nasz Człowiek
Posty: 707
Rejestracja: 05 lut 2013, 20:25
Czym jeżdzę: 1.6 GDI L Bialutka Dama
Lokalizacja: Sopot

Re: KS3 Thomastera

Postautor: 11201mariusz » 19 lip 2017, 10:23

U nas OC pewnie pięcio cyfrowe za tego maluszka :-)

piotrb007
Uzależniony
Posty: 181
Rejestracja: 20 sie 2013, 21:01
Czym jeżdzę: 1.6 GDI 135 KM Techno Orange
Lokalizacja: Oswiecim

Re: KS3 Thomastera

Postautor: piotrb007 » 19 lip 2017, 12:35

Niezła fura troche będzie żal przesiąść się z powrotem do kijanki [papa]

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1225
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Jeep Renegade 170KM 9AT AWD; KIA Sedona 3,8V6 250KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: KS3 Thomastera

Postautor: ZygJe » 20 lip 2017, 08:03

Ja po podobnej przesiadce wymieniłem Sportage na Amerykańskie Sorento. Po prostu przed wyjazdem Sportek był duży i dobrze przyśpieszał, a po powrocie był klaustrofobicznym mułem...
Kiedyś w którymś z samochodów też dokupiłem dojazdówkę i wszystko było OK dopóki nie musiałem jej założyć w zimie na śniegu. Z powodu jej mniejszej średnicy ABS niemal całkowicie wyłączył hamulce...
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna......

Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

Awatar użytkownika
Thomaster
Expert
Posty: 1320
Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, L - very limited ;)
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Thomaster » 23 gru 2017, 17:29

Wesołych Świąt :D

ezgif.com-optimize (1).gif
ezgif.com-optimize (1).gif (828.34 KiB) Przejrzano 4190 razy

Awatar użytkownika
11201mariusz
Nasz Człowiek
Posty: 707
Rejestracja: 05 lut 2013, 20:25
Czym jeżdzę: 1.6 GDI L Bialutka Dama
Lokalizacja: Sopot

Re: KS3 Thomastera

Postautor: 11201mariusz » 23 gru 2017, 17:47

Magik :-)

Awatar użytkownika
listomek2014
Nasz Człowiek
Posty: 714
Rejestracja: 07 sty 2015, 19:50
Czym jeżdzę: KS FL 1.6 L Planet blue
KS IV L BL 1.6 T- Gdi Infra Red
Lokalizacja: Mrągowo

Re: KS3 Thomastera

Postautor: listomek2014 » 23 gru 2017, 21:19

Ładna sztuka .Zdrowych i Wesołych Świąt

Awatar użytkownika
Owca007
Kia Masta
Posty: 2923
Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
Czym jeżdzę: Kia Sportage 2.0 CRDI XL + OWCA LIMITED EDITION :)
Gadu Gadu: 1487770
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Owca007 » 23 gru 2017, 21:33

Nie szpanuj zegarami bo choinka zwiędnie [hihihi].
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji :)

Awatar użytkownika
Thomaster
Expert
Posty: 1320
Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, L - very limited ;)
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Thomaster » 15 sty 2018, 22:48

Co by tu porzeźbić w długie zimowe wieczory... :?: :?:
Może coś w kierownicy :?: 8-)

kieraaa.jpg

Awatar użytkownika
Owca007
Kia Masta
Posty: 2923
Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
Czym jeżdzę: Kia Sportage 2.0 CRDI XL + OWCA LIMITED EDITION :)
Gadu Gadu: 1487770
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Owca007 » 15 sty 2018, 23:26

Zrób diody obrotomierza jak to miałem w BMW. Ładnie rosły z obrotami, a przed odcinką mrugały :).
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji :)

Awatar użytkownika
Thomaster
Expert
Posty: 1320
Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, L - very limited ;)
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Thomaster » 16 sty 2018, 01:01

No i wyrzeźbiłem [hihihi]
Jako że w przedlifcie nie idzie uruchomić flex steering (nawet z supervision - sprawdziłem) możnaby wykorzystać nieużywany przełącznik na grzanej kierownicy. Oczywiście o ile ktoś posiada tego typu wersję. Było troche zabawy z dodaniem diody bo miejsca mega mało, ale się udało [zlosnikok]

Całe sterowanie jest w kierownicy. Wystarczy więc zmienić taśmę na grzaną, podpiąć do niej dodatkowo tylko czerwoną wtyczkę z +12V i masą i działa :bigok:

Krótki filmik jak to wygląda:

Awatar użytkownika
czyzyk64
Expert
Posty: 1175
Rejestracja: 16 sie 2013, 06:45
Czym jeżdzę: kia sportage III
Lokalizacja: 3 miasto

Re: KS3 Thomastera

Postautor: czyzyk64 » 16 sty 2018, 07:08

:oki:

Awatar użytkownika
Thomaster
Expert
Posty: 1320
Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, L - very limited ;)
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Thomaster » 12 lut 2018, 22:56

hehe... skąd wiedziałeś, że kupiłem inteligentne LED'y WS2812B? [hihihi]
Muszę znaleźć czas żeby jakiś sterownik do tego zbudować i nauczyć się pisać pod to soft, ale chyba bardziej w formie ciekawostki niż montażu w aucie bo raz, że trzebaby lampy rozklejać, a dwa, że to nie do końca legalne...

Awatar użytkownika
Owca007
Kia Masta
Posty: 2923
Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
Czym jeżdzę: Kia Sportage 2.0 CRDI XL + OWCA LIMITED EDITION :)
Gadu Gadu: 1487770
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Re: KS3 Thomastera

Postautor: Owca007 » 12 lut 2018, 23:31

Są u czajnika gotowe zestawy dwa paski plus moduły dałem jakieś 27 dolców ale montaż znaczy dewastacja lamp mnie trochę hamuje i też odpuściłem.
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji :)


Wróć do „FOTO GALERIA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap