Sand Track z Seulu

Zdjęcia, filmy z KIA Sportge
Awatar użytkownika
kijaS
MODERATOR
Posty: 438
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:39
Czym jeżdzę: Zależy do czego wsiądę

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: kijaS » 17 kwie 2012, 22:28

Ad 1. Nie da się. Tak myślę. Chyba lepiej kupić europejskie i założyć. Choć nie wiadomo jak tam wiązka wygląda. Obawiam się, że nie jest taka jak w europejskich. A czy mają w ogóle te Twoje europejską homologację?
I tak samo będziesz miał z tyłem. Też trzeba będzie dołożyć w jakiś sposób p/mgielne. Jest wymagane. Bez niego nie przejdzie Ci przeglądu. Znaczy pewnie możesz pomóc aby przeszło, tylko potem jeszcze problem "miśków" gdyby się dopatrzyli.
Ad 3. W polskiej wersji jest możliwość regulacji zagłówka przód-tył. A dokładniej to jego dolnej części.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------kijaSPORTAŻ------

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: gasewo » 18 kwie 2012, 02:44

Dzięki za odpowiedź :) Po przeczytaniu twojego posta zacząłem sie nad tym zastanawiać i doszedłem do wniosku, że może nie będzie potrzeby wymieniać niczego ani kupować. ż tego co sprawdziłem światła postojowe w mojej kijance świecą się w każdym położeniu dźwigni od świateł oprócz położenia "auto". Więc może to jest "tylko" kwestia podpięcia ich dodatkowo za pomoca kabelka do tej pozycji "auto" :?: Co o tym sądzisz, bo ja jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o elektrykę w samochodach :?

Jeżeli chodzi o zagłówek to mam prośbe, abyś zrobił zdjęcie, w wolnej chwili oczywiście, twojego zagłówka i wysłał mi bo chciałbym porównać ich wygląd. Z góry dzięki :pub:
Between two evils, I always pick the one I never tried before

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: gasewo » 19 kwie 2012, 08:09

Jutro odbieram po baaaaaaardzo dłużącym sie tygodniu normalne tablice rejestracyjne [ura] i od razu lecę na autostradę, żeby przeczyścić zawory i różne inne rzeczy [zlosnik2] :kierownik: No i zrobię w sobotę albo niedzielę te obiecane fotki gdzieś w plenerze i oczywiście nie omieszkam sie nimi podzielić z wami ;)
Between two evils, I always pick the one I never tried before

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: gasewo » 22 kwie 2012, 08:12

Mogę podać pierwsze statystyki spalania :D Podczas pierwszego niepełnego tankowania weszło 41 l, na których udało mi się przejechać 327 km (w proporcjach 60% autostrada, 40% miasto, cały czas w trybie "active eco", a komputer pokazywał, że teoretycznie mogę przejechać jeszcze 51 km, kontrolka rezerwy zaświeciła się gdy komp. pokazywał 65 km do przejechania), co przy początkowych wskazaniach komp., że mogę przejechać 496 km nie jest złym wynikiem [rotfl1] . Średnie spalanie wyszło 12,5 l/100km :lol: Przed chwilą wróciłem z drugiego tankowania, przed którym myślałem że będzie to tankowanie bliskie pełnemu i teraz to już wleję ponad 50 l (w końcu rezerwa się już świeciła jakiś czas), a tu ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że weszło tylko 45 l i komputer pokazuje, że teoretycznie mogę przejechać 523 km, więc jest tendencja zwyżkowa :D . Obecnie mam przejechane 352 km.
Between two evils, I always pick the one I never tried before

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1312
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: ZygJe » 23 kwie 2012, 21:15

Dżyzas :) nie morduj go w ActivEko. To nic nie daje (przy najmniej u mnie) a odbiera całą radość z jazdy!
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: gasewo » 24 kwie 2012, 01:48

Używałem tego ActiveEco z dwóch powodów. Pierwszy to taki, że chciałem jeden bak przejeździć z wł. AE a teraz drugi bak będę jeździł bez i chcę sprawdzić czy jest jakaś różnica (w spalaniu oczywiście :D ) a drugi powód to taki, że znając swoje upodobania co do jazdy nie chciałem od razu tak bardzo katować silnika tak jak w Bravo, które całą drogę od Płocka, gdzie go odbierałem, do Wawy pokonało w trybie Sport :roll: Zresztą zawsze jak lecialem gdzieś w trasę to cały czas na sporcie :rotfl2: Ach..... szczerze mówiąć to brakuje mi czasami mojego bravolocika :cry: Niestety na starość człowiek sentymentalny sie robi :( :) Wiem, wiem mam teraz Eleanor, która jest rewelacyjna i nie zmieniłbym jej na inny. No chyba, że z mocniejszym silnikiem :) :kierownik: [zlosnik2]
Between two evils, I always pick the one I never tried before

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1312
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: ZygJe » 24 kwie 2012, 07:27

Acha, rozumieć :) też mi się czasami tęskni za bravolotem....
Przy tankowaniu sprubój "dociurkać" z wpisów tu na forum sprawdzonych w praktyce :) wynika, że od pierwszego "odbicia" wchodzi jeszcze 10-12l.... U mnie równo 12.
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

Awatar użytkownika
Johny-m
Bywalec
Posty: 144
Rejestracja: 24 maja 2011, 07:05
Czym jeżdzę: Kia Sportage 2.0 CRDI kolor DARKGUN METAL AWD AT
Lokalizacja: Kraków

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: Johny-m » 24 kwie 2012, 07:42

ZygJe ActivEco daje różnicę i to wyraźną, a jak pociśniesz to i tak nie działa, co do radości z jazdy to można ją doznawać w różnych stylach przemieszczania się.
Co do "dociurkania" to potwierdzam a nawet powiem, że udało się mi dolać 14l.

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: gasewo » 24 kwie 2012, 08:29

ZygJe pisze:Acha, rozumieć :) też mi się czasami tęskni za bravolotem....
Przy tankowaniu sprubój "dociurkać" z wpisów tu na forum sprawdzonych w praktyce :) wynika, że od pierwszego "odbicia" wchodzi jeszcze 10-12l.... U mnie równo 12.


Johny-m pisze:co do radości z jazdy to można ją doznawać w różnych stylach przemieszczania się.
Co do "dociurkania" to potwierdzam a nawet powiem, że udało się mi dolać 14l.


W temacie przyjemność z jazdy... Nie dość, że nie mogę się doczekać kiedy będę znowu gdzieś jechał, to jeszcze jak jadę czuję się szczęśliwy bez względu na inne rzeczy :D
Jeżeli chodzi o "dociurkanie" to niestety chyba nie da rady, ponieważ tutaj na każdej stacji są ludzie, którzy Cie obsługują i u których płacisz więc z samochodu nawet nie musisz wysiadać :D Oczywiście jakbym znał koreański, to powiedziałbym gościowi żeby "dociurkał" ale na razie muszę poczekać do następnego tankowania i wziąć ze sobą koreańskiego kolegę ;) Znaczy ludzie z obsługi też ciurkają po pierwszym odbiciu ale tylko do pierwszej pełnej liczby litrów (czyli np. jak odbije przy 40,3 l to dociurka do 41 etc.) Poza tym sądzę, że przed tankowaniem było w baku jeszcze ok. 7 l paliwa i dlatego odbił przy ok. 44 a on "dociurkał" do 45 :lol: Natomiast napisałem o tym, ponieważ w bravolocie jak miałem podoną sytuację to podczas tankowania wchodził praktycznie cały bak, więc wnioskuję teraz że od momentu zaświecenia się rezerwy moge przejechać więcej km sportkiem niż fiatem :)
Between two evils, I always pick the one I never tried before

Awatar użytkownika
Johny-m
Bywalec
Posty: 144
Rejestracja: 24 maja 2011, 07:05
Czym jeżdzę: Kia Sportage 2.0 CRDI kolor DARKGUN METAL AWD AT
Lokalizacja: Kraków

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: Johny-m » 24 kwie 2012, 10:08

ja bym z tym "więcej" nie przesadzał chyba, że masz ze sobą kanister paliwa :hihi:

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: gasewo » 19 cze 2012, 08:22

W tym tygodniu powinienem zrobić pierwsze 1.000 km więc podzielę sie z wami moimi spostrzeżeniami i nowymi zdjęciami :) . Natomiast dzisiaj zostałem miło zaskoczony przez KIA Motors Korea, ponieważ otrzymałem od nich paczkę, która zawierała nazwany przez nich "kia collection kit". Jego skład prezentuja poniższe zdjęcia:
IMG_1463.JPG
Organizer do bagażnika
IMG_1462.JPG
Odświeżacz samochodowy, ścierka i rękawica do czyszczenia
IMG_1461.JPG
Szerokiego zastosowania kocyk :)
IMG_1460.JPG
Wosk w płynie, płyn do szyb, szczotka do usuwania kurzu
IMG_1459.JPG
Torba na buty


Szczególnie ta torba na buty mi się przyda [zlosnik2] [rotfl1]
Between two evils, I always pick the one I never tried before

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1312
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: ZygJe » 19 cze 2012, 08:31

Ale tam pod każdym zdjęciem jest "nakrzaczkowane" - o ile oczywiście dobrze "rozumiem" :galy: "a żeby Cię tak obesrało!" [panna] czy jakoś tak :złosliwy:

To się nazywa dbanie o klienta .... a u nas.... wyjechałeś z salonu? To spadaj :killer:
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: gasewo » 19 cze 2012, 08:57

Jakbym się uparł to mógłbym zacząć narzekać, że dopiero po ponad 2 miesiącach przysłali, a mogli dać od razu itp ;) Oczywiście żartuję :) naprawdę nie spodziewałem się takiego czegoś. I to, przynajmniej dla mnie, nie są wcale jakieś upierdliwe gadżety tylko rzeczy, które naprawdę się przydadzą w praktyce (oczywiście torbę na buty zaklepała już moja narzeczona :roll: , a że nie lubi jak samochód w środku jest zakurzony itp. i zawsze sprząta deskę rozdzielczą to pewnie rękawicę też sobie przyswoi :lol: )
Between two evils, I always pick the one I never tried before

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: gasewo » 01 lip 2012, 06:22

No i mój pierwszy 1.000 km w KS zrobiony :D Cóż mogę powiedzieć (a właściwie napisać)? Auto rewelacyjne, nic się nie dzieje, silnik miodzio i ogólnie wrażenia bardzo, bardzo pozytywne. Nie będę jej zachwalał i pisał o pozytywach (no może trochę ;) ), ponieważ każdy kto pojeździł trochę KS wie o nich bardzo dobrze :) Natomiast napiszę co według mnie KIA powinna poprawić. I zaznaczam od razu, że nie są to rzeczy bez których nie można jeździć i gdybym nie spotkał się z nimi w innych samochodach (Fiat Bravo i KIA K5 (Optima)) nie zwróciłbym na nie uwagi.
Według mnie najsłabsza stroną KS są opony a mianowicie ich głośność, która jest po prostu masakryczna przy większych prędkościach. Kolejną rzeczą jest przedni podłokietnik, który nie ma możliwość regulacji podparcia przód - tył oraz nie ma mozliwości podniesienia go, a "wieczko" jest na tyle grube, że mozna by tam zrobić dodatkowy schowek na jakieś wąskie rzeczy, chusteczki itp. Tylny podłokietnik też bym troche inaczej zagospodarował, a mianowicie miejsce na kubki zrobiłbym wysuwane z dolnej części a w miejsce gdzie są teraz zrobiłbym scowek i dodałbym na zewnątrz coś co ułatwiłoby rozłożenie podłokietnika (mam na myśli kawałek paska czy coś takiego). Fajnie by było, gdyby rolety dachu szklanego były odsuwane automatycznie i zlikwidowałbym tą belkę poprzeczną. Co do samego dachu to brakuje mi funkcji uchylania. Z innych rzeczy, których mi brakuje: podświetlenie klamek wewnętrznych, automatycznie składane lusterka zewnętrzne, elektryczna regulacja fotela pasażera, wentylowany fotel pasażera, możlwość zapamiętywania ustawienia fotela i kierownicy, pneumatyczne wysięgniki od maski (rzeczy pogrubione, są to rzeczy, które są dostępne w K5 w tej samej wersji wyposażeniowej co moja KS, dlatego nie rozumiem za bardzo dlaczego nie mogli ich również dodać do KS).
Jeżeli chodzi o silnik to tak jak wspomniałem wyżej jest po prostu miodzio [zlosnik2] Praktycznie w całym zakresie obrotów przyspieszenie wgniata w fotel :lol: i wystarczy lekko wcisnąć pedał gazu a KS zamienia się z bulwarowego SUV'a w quasi-sportowe auto, które zaskoczy nie jednego kierowcę :lol: Jedyną rzeczą do której mógłbym się przyczepić to spalanie ale tak jak dyskutowaliśmy w innym temacie prawdopodobnie jest to spowodowane gorsza jakością a raczej kalorycznością tutejszego paliwa i mam nadzieję, że troche spadnie jak wrócę do Polski :D
Być może w tym miesiącu trochę poprzerabiam wnętrze i zewnętrzny wygląd, także po wszystkich zamieszczę fotki z opisem co pozmieniałem :)
Between two evils, I always pick the one I never tried before

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: gasewo » 03 sie 2012, 12:16

No i jestem po pierwszej dłuższej trasie wykonanej za jednym razem. Szczerze mówiąc bardziej chciałem sprawdzić możliwości ekonomiczne i wygodę podróżowania, więc nie cisnąłem w ogóle. Podsumowując: przejechane za jednym razem 326 km, przy Vśr 80,5 km/h (Vmax - 132,9 km/h), czas podróży 3:50 i najważniejszy parametr, czyli średnie spalanie - 9,09 l :shock: [zlosnik2] (w "najbardziej ekonomicznym" momencie było nawet 8,92 :lol: ) więc jestem ogólnie zadowolony. I muszę powiedzieć, że wcale jakoś nie męczyłem się jadąc z tempomatem ustawionym na 100 km/h. A i czasowo wcale nie jest dużo dłużej (szcerze mówiąc wydaje mi się, ze nawet krócej) niż pokonanie takiego samego odcinka w Polsce ;) Co do komfortu - mimo 36-38 st. C na zewnątrz komfort podróżowania rewelacyjny, klimatyzacja działa świetnie i szczerze mówiąc chciałem nawet odwołać rezerwację hotelu w jednym mieście i pojechać od razu do drugiego, żeby nie czekać do następnego dnia. Po prostu nie chciało mi się wysiadać. Jestem naprawdę zaj...iście zadowolony z kijanki. Jak do tej pory tylko Citroen C4 miał komfort podróżowania na tak samo wysokim poziomie.
Between two evils, I always pick the one I never tried before

Awatar użytkownika
kasia_mm
MODERATOR
Posty: 1542
Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: kasia_mm » 03 sie 2012, 15:54

no to jesli jechales 132 km/h tzn ze niezgodnie z koreanskimi przepisami o ktorych troche pisales:) ladnie to tak? ;)

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Sand Track z Seulu

Postautor: gasewo » 03 sie 2012, 17:18

Bo to słońce tak mocno świeciło na prędkościomierz i mi się wydawało ze jadę 102 km/h :-) ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Between two evils, I always pick the one I never tried before

Awatar użytkownika
Zibi70
Expert
Posty: 980
Rejestracja: 08 maja 2012, 13:58
Czym jeżdzę: Sportage 1.6 GDI XL SLS
Lokalizacja: Warszawa / Tarnowskie Góry (ale słoikiem nie jestem) ;-)

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: Zibi70 » 03 sie 2012, 18:26

gasewo pisze:Bo to słońce tak mocno świeciło na prędkościomierz i mi się wydawało ze jadę 102 km/h



...dooobre, dobre! [rotfl1]
Kiedyś miałem ładny podpis, ale dawno mnie nie było i se poszedł... pojechał. [zdziwko]

Kudec
Bywalec
Posty: 39
Rejestracja: 29 cze 2012, 19:37
Czym jeżdzę: CRDI 184KM, Awd, A/T, Sand Track
Gadu Gadu: 71407
Lokalizacja: Łódź/Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: Kudec » 10 sie 2012, 16:15

gasewo pisze:Jak do tej pory tylko Citroen C4 miał komfort podróżowania na tak samo wysokim poziomie.

Bardzo mnie cieszy to zdanie :galy:

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: gasewo » 10 sie 2012, 16:34

Widzę, że kolega też entuzjasta Cytrynki ;) i to jeszcze sygnowanej nazwiska najlepszego kierowcy WRC :D Jestem teraz właśnie na etapie szukania drugiego samochodu dla narzeczonej i zastanawiam się nad DS3 albo DS4. A wracając do tematu kijanek to tak sie patrzę i patrzę i ... napatrzyć się nie mogę. Takie piękne te nasze kijanki są :D
DSC02324.JPG
Between two evils, I always pick the one I never tried before

Awatar użytkownika
michal55yh
MODERATOR
Posty: 887
Rejestracja: 17 mar 2012, 18:19
Czym jeżdzę: 1.6 MHEV GT-Line
Lokalizacja: Lubań

Re: Sand Track z Seulu

Postautor: michal55yh » 10 sie 2012, 18:53

Ależ mi podoba się twój grill. Świetnie wygląda, dodaje smaczku.
U mnie niestety pasować nie będzie do reszty...
Kia Sportage 1.6 MHEV DCT FWD GT-Line
Skradziona :wmur: Kia Stinger GT-Line :niewiem:
EX Kia Optima 1.7 CRDI AT XL
EX Kia cee'd 1.4 CRDI M
EX KS 1.7 CRDI M


Wróć do „FOTO GALERIA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap