Przy hamowaniu ściąga w prawo

Awarie, porady, opinie.
ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1311
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: ZygJe » 25 sty 2012, 22:22

Może i trafił Ci się "piątkowo popołudniowy" egzemplarz. Wydaje mi się, że niebagatelną rolę w Twoich problemach stanowi....ASO. Serwis ma gigantyczną rolę w budowaniu wizerunku marki, o czym u nas często się zapomina. Wszystkie samochody się psują. Wszystko sprowadza sie do tego, aby nawet jak awaria wystąpi, klient wyjechał z serwisu niemal tak samo zadowolony jak po kupnie z salonu :lol:
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

Awatar użytkownika
kasia_mm
MODERATOR
Posty: 1542
Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: kasia_mm » 25 sty 2012, 22:29

i tu się zgadzam w 100%

serwis KIA to zupelnie inna bajka niz serwis chociazby Toyoty, gdzie trzeba im przyznac maja tak wypracowane standardy ze az milo
dobrze trafić to połowa sukcesu tego naszego kochanego auta

a poza tym Jaro - przeciez mozesz sprzedac swoje okropne auto... ?

Awatar użytkownika
diselboy
Kia Masta
Posty: 1748
Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: diselboy » 25 sty 2012, 22:33

jaro, wiem co czujesz. tak miałem po odboirze Fiacika. całą górę usterek, w książce gwarancyjnej trzeba było dołożyć kartki przeznaczone na informacje o naprawach na szczęście usunietych na gwarancji. ale co ja przeszedłem z ASiO i FAP'em to moje.teraz trudno mi się rozstać z fiatem bo po tych naprawach jest naprawdę mało awaryjnym autem, nauczyłem się też jednego, nie bierz nigdy nowego auta w pierwszym roku produkcji i z samego jej poczatku, bo będziesz robił za testera usterek, przetarłem jednak trochę droge dla kolegów z forum, pokazałem co "boli" Stilo'na i jak się za usterki zabrać.na razie "ucze" sie Sportka i mam nadzieję że będę mógł służyć pomocą i wiedzą kolegom z forum KS.
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T :kierownik: "Śmigamy po okolicach Roztocza"

Awatar użytkownika
kasia_mm
MODERATOR
Posty: 1542
Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: kasia_mm » 25 sty 2012, 22:36

diselboy no ale w koncu wziales auto w pierwszym roku produkcji :) wyszedl w polowie 2010 a odebrales w 04.2011 wiec roku produkcji jeszcze nie bylo :) :roll:

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1311
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: ZygJe » 25 sty 2012, 23:00

Stilon na początku to faktycznie była makabra. natomiast ostatnie lata produkcji to auta niemal w 100% niezawodne. Szkoda tylko, że ustalonej opinii o tym na prawdę b. dobrym aucie nie dało się już odwrócić.
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

Awatar użytkownika
diselboy
Kia Masta
Posty: 1748
Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: diselboy » 25 sty 2012, 23:26

tak Kasiu zgadza sie, ale nie z poczatku produkcji. Stilo mam z końca grudnia 2001, a produkcję zaczęto w październiku 2001 jak dobrze pamiętam.
a poza tym nie mogłem sie oprzeć urokowi Sportka :zlosnik:

a, jeszcze jedno, poznacie mnie w drodze po srebrnym :zlosnik: w lewym dolnym rogu tylnej szyby.
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T :kierownik: "Śmigamy po okolicach Roztocza"

Awatar użytkownika
jaro
Uzależniony
Posty: 339
Rejestracja: 04 lis 2010, 19:58
Czym jeżdzę: Sportage 2,0 DOHC AWD XL,
Kia Pro_Ceed
Lokalizacja: Pruszków

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: jaro » 26 sty 2012, 12:03

Macie rację:
- Ty ZygJe pisząc o ASO, w moim przypadku ma to decydujący wpływ na opinię o KIA. Jeżeli ktoś jeszcze z forum korzystał wcześniej np. z ASO Hondy przy ul. Malowniczej w Warszawie to zrozumie moje rozczarowanie.
- Diselboy - masz rację z kupowaniem nowego modelu. Nigdy więcej tego nie zrobię, nie chcę być betatesterem. Za takie coś to mi powinna KIA płacić wynagrodzenie. Ale kiedyś kupiłem już zupełną nowość i byłem w 100% zadowolony - był to seat altea, całe szczęście, że z silnikiem benzynowym. Mimo, że była to nowość to nie miał wad wieku dziecięcego (poza wadliwym silnikiem 2.0 TDI).
Oj Kasiu, radzisz sprzedawać roczny samochód :?: ? Niezły z Ciebie doradca finansowy :lol: I stracić 20 tysięcy? Nie, dziękuję, mam nadzieję, że będzie tak jak u Dieselboy'a - po roku napraw usunęli mi w KS wszystkie usterki :brawo: , nareszcie jest sprawny. Mam nadzieję, że tak zostanie. A jeżeli nie, to trudno, obecnie są skuteczne leki przeciwdepresyjne :pub: .
czarna dwulitrowa benzynowa ikselka AWD

Awatar użytkownika
kasia_mm
MODERATOR
Posty: 1542
Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: kasia_mm » 26 sty 2012, 14:43

Jaro odniosłam wrażenie, ze po prostu nie lubisz swojego auta i jest Ci ono istną piętą achillesową... w takiej sytuacji lepiej się pozbyć niz spędzać czas na narzekaniu/czekaniu na nową usterkę:) tak sama zrobiłam z Xarą II którą (fakt ze stratą) opyliłam rok po zakupie... doszłam do wniosku, ze jak mam co tydzień latać do serwisu i się denerwować to wolę się raz zdenerwować, ze puścilam ją tanio byle puscić :)

mint
Nasz Człowiek
Posty: 898
Rejestracja: 05 kwie 2011, 17:56
Czym jeżdzę: Sportek 1.6 Biała xl
Lokalizacja: wawa

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: mint » 26 sty 2012, 16:58

Jaro musisz wolniej jeździć to przy hamowaniu nie będziesz lądować w rowie ;)
Zamówiona 12 marca 1.6 xl biała a odebrana 07 listopada.

Awatar użytkownika
soul
Administrator
Posty: 1224
Rejestracja: 04 kwie 2010, 22:00

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: soul » 26 sty 2012, 17:12

Ja kupiłem KIA SOUL jako jedna z pierwszych osób w Polsce przed oficjalną prezentacją bo jeszcze nie było aut w Polsce, dopiero płynęły statkiem.
Kupiłem nie siedząc i nie widząc auta na żywo. Nie zawiodłem się i spełniła moje oczekiwania jakie założyłem choć nie powiem obawy były przed samym odbiorem.
Nowy model , zero usterek, natomiast rozczarowanie pierwszym serwisem autoryzowanym z którym się spotkałem było pełne.
Zmieniłem serwis na normalny i nie mam powodów do narzekań jeśli zaczynam mieć to serwis skutecznie to zmienia na plus.
Jestem chodzącym przykładem , że nie zawsze pierwszy model produkcyjny z pierwszej partii ma wady i je mieć musi.
Tak jak to już zostało napisane odbiór marki zależy głównie od serwisu bo to on ma styczność na co dzień z właścicielem auta.
Obrazek

Awatar użytkownika
jaro
Uzależniony
Posty: 339
Rejestracja: 04 lis 2010, 19:58
Czym jeżdzę: Sportage 2,0 DOHC AWD XL,
Kia Pro_Ceed
Lokalizacja: Pruszków

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: jaro » 26 sty 2012, 19:50

kasia_mm pisze:Jaro odniosłam wrażenie, ze po prostu nie lubisz swojego auta i jest Ci ono istną piętą achillesową... w takiej sytuacji lepiej się pozbyć niz spędzać czas na narzekaniu/czekaniu na nową usterkę:) tak sama zrobiłam z Xarą II którą (fakt ze stratą) opyliłam rok po zakupie... doszłam do wniosku, ze jak mam co tydzień latać do serwisu i się denerwować to wolę się raz zdenerwować, ze puścilam ją tanio byle puscić :)


Ale może go znowu polubię, bo od bodajże 3.01.2012 roku, po ostatniej wizycie w ASO jest całkowicie sprawny :galy: !
Po ponad roku od odbioru z salonu nic nie ma do naprawy - jakoś tak nawet dziwnie się czuję, że w terminarzu nie mam żadnej pozycji: "wizyta w ASO KIA" ;) .
czarna dwulitrowa benzynowa ikselka AWD

rouman01
Uzależniony
Posty: 246
Rejestracja: 29 paź 2010, 18:28
Czym jeżdzę: KIA Sportage 1,6 GDI
Lokalizacja: Niemcy, Bawaria

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: rouman01 » 27 sty 2012, 23:57

Moja KIA-S jest fajowa!

Zwyczajnie lubię to auto. I nie tylko sam lubię.
Miałem delikatnie nim/nią jeździć delikatnie-benzynowo 15kkm na rok, a w pół roku trzasnąłem zakładany limit roczny.

Jadę do sklepu - mówię - dziecko krzyczy - jadę z tobą, tato, ale jedziemy KIA.

Kopnę się do Polski, bo mam kilka spraw do załatwienia, wezmę drugie auto, mówię - rodzina krzyczy - jedziemy z tobą, ale KIA-S.

Codziennie do dziecko do szkoły i do pracy też jakoś sam wolę jeździć KIA-S, to auto zwyczajnie cieszy.
Powyższe brzmi trochę jak tania reklama, ale nią nie jest. Nie chcę pisać jakiś laurek, zwyczajnie są auta kul, i inne.

Kombinuję, żeby kupić używaną, oldskulową starość z najsłabszym silnikiem 1,8 - BMW Z3 - strasznie mi sie zawsze to podobało, coś jak dzisiaj KIA-S.
Jednak mam dwa problemy - żona nie może zaakceptować dwuosobowego roadsteara, w którym cała rodzina się nie zmieści, a ja w takiej konfiguracji miałbym prawdziwy dylemat: które auto ma stać w garażu, a które na podjeździe obok garażu. Grzech byłoby trzymać staruszkę Z3 na zewnątrz, na śniegu i deszczu, a tym bardziej wygać kochaną, nową KIA Sportage z garażu...

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
jaro
Uzależniony
Posty: 339
Rejestracja: 04 lis 2010, 19:58
Czym jeżdzę: Sportage 2,0 DOHC AWD XL,
Kia Pro_Ceed
Lokalizacja: Pruszków

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: jaro » 28 sty 2012, 19:17

Z3 oldskulową starością? Ja miałem toyotę MR2 z 1991 roku, kilka dobrych lat nią pomykałem. Samochód z silnikiem położonym centralnie, tylny napęd, zdejmowany szklany dach - a jedyna elektronika to sterownik silnika - zero ABS, ESP i innych wspomagaczy. Tylko Twoje umiejętności i dziki samochód :kierownik: .
Niestety, życie zmusiło do jego sprzedaży.
Z garażowaniem zasada jest bardzo prosta - starsi mają pierwszeństwo, artretyzm, chory kręgosłup itd. wymagają wygrzewania w garażu. Młodziaki śpią na dworze.
Zachęcam do spełnienia marzenia :oki: !
czarna dwulitrowa benzynowa ikselka AWD


Wróć do „UKŁAD HAMULCOWY”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap