Przy hamowaniu ściąga w prawo

Awarie, porady, opinie.
Awatar użytkownika
jaro
Uzależniony
Posty: 339
Rejestracja: 04 lis 2010, 19:58
Czym jeżdzę: Sportage 2,0 DOHC AWD XL,
Kia Pro_Ceed
Lokalizacja: Pruszków

Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: jaro » 07 kwie 2011, 20:04

Od 2 tygodni taki objaw się pojawił. Nie jest stały, przy rozgrzanych hamulcach nie występuje wcale. Ale przy nagłym hamowaniu i zimnych hamulcach robi się niebezpiecznie - auto "nurkuje" w prawo, można wjechać do przydrożnego rowu.
Ma ktoś coś podobnego?
czarna dwulitrowa benzynowa ikselka AWD

Gregor76
Bywalec
Posty: 40
Rejestracja: 07 sty 2011, 00:35
Czym jeżdzę: Fiat Ducato 2.3 MJT i Opel Vectra 1.8 16V, Astra H 1,6 115km

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: Gregor76 » 18 kwie 2011, 22:45

Spróbuj odpowietrzyc lewe przednie kolo.

Ja tak zrobiłem przy moim Ducato tylko przeciwne kolo bo sciagał w lewo i ustapilo

Awatar użytkownika
jaro
Uzależniony
Posty: 339
Rejestracja: 04 lis 2010, 19:58
Czym jeżdzę: Sportage 2,0 DOHC AWD XL,
Kia Pro_Ceed
Lokalizacja: Pruszków

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: jaro » 30 kwie 2011, 20:47

Koło odpowietrzyłem, powietrza w układzie nie było żadnego. A ściąga coraz bardziej. Mam już dość tego auta. I beznadziejnego serwisu.
czarna dwulitrowa benzynowa ikselka AWD

skrzat_b5
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 31 gru 2011, 01:49
Czym jeżdzę: 1.7CRDI L

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: skrzat_b5 » 20 sty 2012, 14:08

Mam to samo!!! auto mam od 3-ech miesięcy 1.7crdi 2wd i objawy sa dokładnie takie same a zaczęła sie zima!!! żona mało w rowie nie wylądowała, 3 razy w serwisie w Łomży, wymienili tuleję tylną prawego przedniego wahacza bo niby była za miękka, ale guzik. Koreański złom!!! Nie wiem co robić, hamulce odpowietrzone na kompie niby skalibrowane a jak ciągnęło tak ciągnie do rowu! Pomocy! [angry]

Awatar użytkownika
mariuszeks
Bywalec
Posty: 141
Rejestracja: 21 lis 2011, 21:02
Czym jeżdzę: KS 1,6 GDI/L/D2A/SRK....
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: mariuszeks » 20 sty 2012, 14:36

Oho, robi się ciekawie - może będę musiał pomyśleć o rezygnacji z zamówienia na KS. Jeszcze troszkę poobserwuję (poczytam) opinie :niewiem: i zadecyduję.

Awatar użytkownika
jaro
Uzależniony
Posty: 339
Rejestracja: 04 lis 2010, 19:58
Czym jeżdzę: Sportage 2,0 DOHC AWD XL,
Kia Pro_Ceed
Lokalizacja: Pruszków

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: jaro » 20 sty 2012, 14:48

skrzat_b5 pisze:Mam to samo!!! auto mam od 3-ech miesięcy 1.7crdi 2wd i objawy sa dokładnie takie same a zaczęła sie zima!!! żona mało w rowie nie wylądowała, 3 razy w serwisie w Łomży, wymienili tuleję tylną prawego przedniego wahacza bo niby była za miękka, ale guzik. Koreański złom!!! Nie wiem co robić, hamulce odpowietrzone na kompie niby skalibrowane a jak ciągnęło tak ciągnie do rowu! Pomocy! [angry]


Usterka dotyczy modulatora ABS, coś co potocznie nazywamy pompą ABS-u. Pomimo prawidłowych parametrów pokazywanych podczas autodiagnostyki dziadostwo daje stale lub okresowo wyższe ciśnienie na któryś z zacisków - u mnie to był przedni prawy -efekt taki, jakby cały czas hamulec przyhamowywał koło.
Walczyłem z tym ze 2-3 m-ce ale jak wymienili modulator ABS to wszystko wróciło do normy. Niestety część jest dość droga, więc opór ASO (lub KMP) jest dość duży przy naprawie.
W celu sprawdzenia czy to to samo co u mnie, wykonaj prosty test - na mało uczęszczanej, prostej drodze jedź spokojnie około 10-15 km bez dotykania pedału hamulca, auto ma się zatrzymać też samo, hamulce nie mogą! być wykorzystane nawet przez ułamek sekundy. Wysiadasz i sprawdzasz ręką temp. tarcz hamulcowych - wszystkie powinny być chłodne, jeżeli któraś jest ciepła lub nawet gorąca (jak u mnie było) to znaczy, że znalazłeś przyczynę usterki.
czarna dwulitrowa benzynowa ikselka AWD

skrzat_b5
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 31 gru 2011, 01:49
Czym jeżdzę: 1.7CRDI L

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: skrzat_b5 » 20 sty 2012, 23:57

Ok jutro sprawdzę ale wygląda tak mniej więcej jak piszesz, wyglądało jakby na ten zacisk szło większe ciśnienie, myślałem że może lewy stoi albo zapieczony trochę ale tłoczek się cofa jak trzeba. Po śladach opon na gładkim betonie ewidentnie siła jest większa na prawym przednim kole, pyłu z klocków na feldze jest też dużo więcej po tej stronie. ABS pierwszy łapie też na tym kole więc wszystko wskazuje że to jest to. Jakbyś mógł napisac w której stacji serwisowałeś auto to przycisne moich mechaniorów żeby się ewentualnie skontaktowali z tamtymi. Dzięki za wskazówki. A dla tych którzy zamierzają kupić auto marki KIA model SPORTAGE III - tylko ładnie wygląda!!!

Awatar użytkownika
seth
Bywalec
Posty: 80
Rejestracja: 22 kwie 2011, 17:49
Czym jeżdzę: 2.0CRDI 184KM 4WD XL AT, dach kluczyk18-alu
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: seth » 21 sty 2012, 01:40

Rozumiem rozżalenie ale u mnie nie ma tego problemu, właściwie na razie żadnej usterki - ale zrobione dopiero 12000km

mint
Nasz Człowiek
Posty: 898
Rejestracja: 05 kwie 2011, 17:56
Czym jeżdzę: Sportek 1.6 Biała xl
Lokalizacja: wawa

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: mint » 21 sty 2012, 12:05

Nasz Sportek nie dość że ładnie wygląda, to jak narazie odpukać nic się z nim niedobrego nie dzieje. Skrzat może marnie opiłeś swoje auto, bo moje to nawet koła miało oblane piwem przez moją bratową, żeby dobrze się jeździło [rotfl1]
Zamówiona 12 marca 1.6 xl biała a odebrana 07 listopada.

Awatar użytkownika
jaro
Uzależniony
Posty: 339
Rejestracja: 04 lis 2010, 19:58
Czym jeżdzę: Sportage 2,0 DOHC AWD XL,
Kia Pro_Ceed
Lokalizacja: Pruszków

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: jaro » 22 sty 2012, 21:37

skrzat_b5 pisze:Ok jutro sprawdzę ale wygląda tak mniej więcej jak piszesz, wyglądało jakby na ten zacisk szło większe ciśnienie, myślałem że może lewy stoi albo zapieczony trochę ale tłoczek się cofa jak trzeba. Po śladach opon na gładkim betonie ewidentnie siła jest większa na prawym przednim kole, pyłu z klocków na feldze jest też dużo więcej po tej stronie. ABS pierwszy łapie też na tym kole więc wszystko wskazuje że to jest to. Jakbyś mógł napisac w której stacji serwisowałeś auto to przycisne moich mechaniorów żeby się ewentualnie skontaktowali z tamtymi. Dzięki za wskazówki. A dla tych którzy zamierzają kupić auto marki KIA model SPORTAGE III - tylko ładnie wygląda!!!


Wiesz, oni mają wgląd w bazę danych o wszystkich nietypowych usterkach ( i typowych też oczywiście) i na bieżąco mogą sprawdzić, co jest rozwiązaniem danego problemu. Tylko od ich "chciejstwa" zależy, by to zrobić i poszukać rozwiązania.

A z tym brakiem usterek jest tak, że mamy różny próg tolerancji na niektóre rzeczy. Moja koleżanka z pracy kupiła nowego fiata Punto. Słysząc o moich wizytach w ASO szczyciła się się absolutną bezawaryjnością fiata. Aż kiedyś pojechałem z nią w trasę i... po kilku km wymieniłem kilka rzeczy z którymi dawno trzeba było jechać do serwisu np. nie przeszkadzało jej, że jeden głośnik nie działał, schowek otwierał się na dziurach i coś tak waliło z przodu, że trupa by obudziło. Taki nowiutki, bezawaryjny fiacik :lol:
czarna dwulitrowa benzynowa ikselka AWD

Awatar użytkownika
seth
Bywalec
Posty: 80
Rejestracja: 22 kwie 2011, 17:49
Czym jeżdzę: 2.0CRDI 184KM 4WD XL AT, dach kluczyk18-alu
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: seth » 22 sty 2012, 23:06

no cóż jaro - ja mam bardzo mały próg tolerancji odnośnie wad - te o których piszesz to już są mega wady. Odpukać ale w moim egzemplarzu wada jest mówiąc szczerze jedna - z uwagi na xenony chleje za dużo płynu do spryskiwaczy. I mam nadzieję, że innych nie będzie. Jeżdżę dosyć sporo więc zobaczymy.

skrzat_b5
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 31 gru 2011, 01:49
Czym jeżdzę: 1.7CRDI L

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: skrzat_b5 » 22 sty 2012, 23:41

Jak się płaci prawie 100 tys za nowe auto to nie ma tolerancji...przynajmniej u mnie. Dla mnie nie do pomyślenia jest to jak ktoś może wypuścić z fabryki auto z taką wadą i powiedzieć bezczelnie, że daje Ci 7 lat gwarancji. Kupujesz auto za takie pieniądze i z 7-letnią gwarancją mając nadzieję na spokojne użytkowanie...właśnie: nadzieję... :(

Awatar użytkownika
jaro
Uzależniony
Posty: 339
Rejestracja: 04 lis 2010, 19:58
Czym jeżdzę: Sportage 2,0 DOHC AWD XL,
Kia Pro_Ceed
Lokalizacja: Pruszków

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: jaro » 23 sty 2012, 21:16

I co nam zostało z 7 letniej gwarancji? Zaledwie 2 lata. A Kia nadal reklamach pisze te głupoty o 7 letniej gwarancji.
Ja też dałem 100 tys i muszę przyznać, że były to jedne z najgorzej wydanych pieniędzy.
I jeszcze jak Ci przyjdzie do głowy coś się zapytać w KMP(np. o harmonogram przeglądów) to okazuje się, że dla niektórych nigdy PRL się nie zakończył.
Jedyne co zauważyłem na plus to, że w ASO zaczeli lepiej traktować klienta - może dlatego, że wieszają na lusterku takie zawieszki, które można odesłać ze swoją opinią na temat ASO do centrali.
Sorki za off topic :oops:
czarna dwulitrowa benzynowa ikselka AWD

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1311
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: ZygJe » 23 sty 2012, 22:30

To jest zupełnie nowy model. A od dawna wiadomo, że teraz nowe samochody testuje się na klientach.... Ile było wpadek z nowymi modelami aut nie po 100 ale po 200 czy 300tyś a nawet za milion (to się wycisza ale parę lat temu Bentley zaliczył wpadkę bodajże z ESP - samochód przestawał reagować na gaz i samoczynnie zwalniał do jakiejś prędkości i nagle wszystko wracało do normy - winny był układ wzięty "z półki" - dla plebsu a nie robiony na zamówienie. Wszyscy teraz oszczędzają).
Ogólnie jakość samochodów w ostatnich czasach nie jest stała. Coraz częściej można trafić na auto "poranno poniedziałkowe", lub "piątkowo popołudniowe". Z drugiej strony częściej zdarzają się auta całkowicie bezawaryjne. Kwestia szczęścia - jak w Polonezie normalnie....
Ciekawostką jest to, że auta na rynek USA/Kanada nie dość, że są tańsze, to jeszcze o niebo lepsze jakościowo (bezawaryjność).
Weźmy np. poprzedni model Carnival/Sedona. Carnival zamyka statystyki niezawodności i ma opinię, że zanim ruszy to już się zepsuje. natomiast Sedona uchodzi w USA za samochód nie do zaje... . Oczywiście czytając amerykańskie forum KIA też można spotkać ciekawe kwiatki ale ogólnie jest stawiana w jednym rzędzie z Toyotą czy Hondą. jako jeden z pierwszych samochodów w USA miała 10 lat gwarancji lub 100000 mil. Nowy model Sedony w pierwszym roku też cierpiał na choroby wieku dziecięcego - padały przepustnice, samoczynnie otwierały się elektryczne boczne drzwi, drżała kierownica (fabrycznie krzywe chińskie felgi). Tyle, ze tam podejście do klienta jest zgoła inne. Na wszystko były błyskawicznie ogłaszane akcje serwisowe, a jeśli klient miał dalej niż bodajże 200 mil do serwisu (to wg amerykańskich norm "całkiem blisko") to wysyłano serwisanta który dokonywał naprawy w lokalnym serwisie. Cóż tam nie można sobie pozwolić na zniechęcenie klienta. Ponieważ sieć serwisów KIA nie jest zbyt rozbudowana a odległości ogromne - przeglądy można wykonywać w dowolnym serwisie a olej można wymienić sobie samodzielnie - nie jest do tego potrzebny nawet kanał. Filtr jest na górze silnika a pod zderzakiem jest rurka spustowa....
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

rouman01
Uzależniony
Posty: 246
Rejestracja: 29 paź 2010, 18:28
Czym jeżdzę: KIA Sportage 1,6 GDI
Lokalizacja: Niemcy, Bawaria

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: rouman01 » 23 sty 2012, 23:19

Nie wiem czy czytaliście o najnowszych wynikach statystyk awaryjności DEKRA, pal sześć cały ranking i kto wygrał (metodologia DEKRA czy TÜV - jak już tutaj kiedyś była mowa - jest delikatnie mówiąc kontrowersyjna), ale jeden z generalnych wniosków był taki, że nowe auta są dzisiaj coraz bardziej awaryjne w porównaniu z poprzednimi dekadami.
I tutaj statystykom moża wierzyć bez problemów.

Auta są coraz bardziej wyrafinowane, mają być coraz tańsze w produkcji, no i producenci mają coraz mniej czasu na testy przed wypuszczeniem nowego modelu.

Co do "tolerancji" - szczególnie przy czytaniu tego forum - u mnie jest chyba niska.
Na szczęście - na razie nic mi się nie popsuło.
Na stuki za bardzo też nie narzekałem, ale w serwisie wymienili mi amortyzatory i stabilizatory, porobili updaty softu, a nawet naprawili owy opadający fotel kierowcy, który mi nie opadał, bo zwyczajnie jeżdżę na najniższej pozycji fotela, bo tak mi wygodnie.
Na razie jest wiec wszystko w porządku, a nawet mogę mówić o "satysfakcji z serwisu" KIA - choć to może właśnie dzięki temu forum wiedziałem o co pytać w serwisie, np.: "wydaje mi się, że mi stuka w zawieszeniu, co panowie na to?"

Rzeczywiście po wymianie uszczelki w szklanym dachu (zwrócilem na nią uwagę bo miała pęknięcie wzdłuż uszczelki tak 2 cm, nic nie ciekło, ale mi się to zwyczajnie nie podobało)- dach zrobił się naprawdę cichy też przy większych prędkościach. (Wcześniej myślałem, do wycia powyżej 140-150km/h trzeba się przyzwyczaić/stolerować - nie trzeba!)

Mam przejechane ponad 14kkm - na razie na awaryjność naprawdę nie mam prawa narzekać.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
jaro
Uzależniony
Posty: 339
Rejestracja: 04 lis 2010, 19:58
Czym jeżdzę: Sportage 2,0 DOHC AWD XL,
Kia Pro_Ceed
Lokalizacja: Pruszków

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: jaro » 24 sty 2012, 21:14

To prawda, widziałem również wypowiedź prezesa Dekra Polska, który stwierdził, że istotnie wzrosła awaryjność wszystkich nowych aut.
czarna dwulitrowa benzynowa ikselka AWD

Lorkovsky
Uzależniony
Posty: 288
Rejestracja: 03 lis 2010, 21:17
Czym jeżdzę: Kia Sportage 1,6 GDI Techno Orange XL

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: Lorkovsky » 25 sty 2012, 08:42

Panowie jeździłem wcześniej Astrą III, teraz Sportage 2011 i u mnie jest wszystko ok nic a nic nie szwankuje. Czytam forum i dziwię się temu co czytam że takie są awarie czy niedoróbki. U mnie nic takiego na razie się nie dzieje. Ale być może jestem za mało wrażliwy w porównaniu z innymi użytkownikami i nie zauważam rzeczy o których piszecie. Żadnych stuków, opadanie fotela, problemów z ESP czy ABS, ściągania przy jeżdżeniu, problemów z odpalaniem a mieszkam w górach i auto stoi na polu. Mógłbym wymieniać jeszcze inne problemy użytkowników ale nie ma sensu bo u mnie nic takiego się nie dzieje. Może to kwestia że mam dopiero 7tys. przejechane lub że jeździłem tylko Astrą III. Nie mam wymagań jak bym jeździł wcześniej Lexusem i ciągle porównywał jakość jednego z drugim. Więc albo jestem zbyt mało wymagający albo mój egzemplarz jest nadzwyczaj wyjątkowy unikatowy bo nie ma wyżej wspomnianych wad.

Awatar użytkownika
diselboy
Kia Masta
Posty: 1748
Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: diselboy » 25 sty 2012, 10:58

tak jak Kolega Lorkovsky niemoge dołączyć do narzekających, z wyjątkiem "wyperdaczonych" łączników stabilizatora (co przy ich konstrukcji jest niestety normą i nie tylko Sportki na to cierpią, we fiacie wymieniam z reguły raz na rok, zawsze po zimie) nic złego nie mogę powiedzieć na swojego Sportka, wręcz przeciwnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony apetytem na paliwo i dynamiką (Fiata mam o większej pojemności i identycznej mocy, lżejszego o cirka 200 kg a apetyt jego jest znaaaaacznie większy, i kupiony też jko nówka miał w ciągu roku sporo usterek na gwarancji zrobionych.) ogólnie jakość nowych aut (od 2000 roku ) jest tragiczna a KIA odstaje na duży + od normy o czym można poczytać jak się tytlko dobrze poszuka u "wójka
Googla"
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T :kierownik: "Śmigamy po okolicach Roztocza"

Awatar użytkownika
kasia_mm
MODERATOR
Posty: 1542
Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: kasia_mm » 25 sty 2012, 17:14

Ja się zgodzę, że nowe auta są robione coraz mniej starannie, zgodnie z zasadą, ze czym szybciej się zepsują tym szybciej użytkownik kupi następne (to samo co z tv, lodówkami, pralkami etc etc)

Jest jednak jedno "ale" - moim zdaniem właśnie dlatego warto inwestować w auta producentów np KIA, Hunday, Dacia - tych potężnie wchodzących na rynki opanowane przez wszechobecne WV, Fiaty, Fordy, Renault etc - bo tym "nowym" zależy na kliencie i tych niedoróbek, niedopracowań etc muszą mieć jak najmniej żeby powalczyć o klienta i zaistnieć. Tak więc moim zdaniem masówa i bylejakość idzie właśnie w uznanych markach, ktore latami wyrabialy sobie opinię, którą teraz lekko naciągną... wystarczy popatrzeć na fora użytkowników jakiegokolwiek Forda czy Passata - oczy z orbit wychodzą co ci ludzie mają za problemy... Nasze niedomykające się drzwi czy stuki w niektórych egzemplarzach to naprawdę pikuś... Użytkuję auto z logiem KIA już piąty rok (Ceed wlasnie kończy 4 lata lada moment a czarnula rok w marcu), znam wielu użytkowników innych kijanek i w porównaniu z autami z konkurencji to my mamy miód cud i zero problemów...

Wcześniej użytkowane Toyoty były bezawaryjne do momentu kiedy były robione w Japonii. Wszystkie (zawsze nowe) kupowane a robione juz w Turcji czy Anglii szlag trafiał w pierwszym roku (szlag w sensie usterek np. komputera wymienianego 4x w Corolli).

Tak więc ja tam nie narzekam. Wiem czego pilnowac (przegląd lakierniczy [zly2] ) wiem czego wysłuchiwać (stuki spod auta) i jeżdzę sobie do tego z bananem na gębusi, wygodnie, bezpiecznie wręcz komfortowo :). I feel good! rzec trzeba :)

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1311
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: ZygJe » 25 sty 2012, 19:48

Zgadzam się z Tobą Kasiu w pełnej rozciągłości.
od 3 lat obserwuję perypetie mojego pracownika który kupił 3 letniego kombi PASSATA za ponad 60kzł (na kredyt). To co on ma z ty szrotem w głowie się nie mieści. Tylko to co pamiętam z tego co mi mówił: klima 2x aktualnie zdechła od roku, alternator stanął dęba (w trasie na wakacje), 2 x robiony full zawias z przodu (wielowachacz), pompa wspomagania kierownicy, zamek maski przerdzewiał i się rozsypał a maska w czasie jazdy (na szczęście powoli) nakryła mu szybę, zdechł centralny zamek, 2 razy sprzęgło wentylatora chłodnicy, przepływomierz, z silnika leje się olej. mało? Wczoraj pękły mu OBIE sprężyny w zawiasie z przodu - były PRZERDZEWIAŁE w ok 80% (!). Niemiecka solidność, bez 2 zdań.....
Lat temu pewnie 20 kupiłem Mercedesa beczkę 230E z przebiegiem 320kkm. Zrobiłem nim prawie 100kkm a jedyną usterką było... koniec szczotek w alternatorze. dobre samochody już były.
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

Awatar użytkownika
jaro
Uzależniony
Posty: 339
Rejestracja: 04 lis 2010, 19:58
Czym jeżdzę: Sportage 2,0 DOHC AWD XL,
Kia Pro_Ceed
Lokalizacja: Pruszków

Re: Przy hamowaniu ściąga w prawo

Postautor: jaro » 25 sty 2012, 21:01

Wynika z tego, że ja mam wadliwy egzemplarz KIA Sportage :cry: . Bo jak wytłumaczycie 20 wizyt w ASO w celu napraw różnorodnych usterek, począwszy od banalnych typu opadania fotela po zagrażające życiu mojemu i mojej rodziny - auto wjeżdżało do rowu podczas hamowania.
Ale jak czyta się to forum, to inni też mają problemy np. jeżdżą po serwisach, bo ciągle coś wali w zawieszeniu (47 stron na forum!). I co, mają się cieszyć, że właściciel golfa przeklina wybór silnika 2.0 TDI, bo uwierzył w niemiecką solidność :shock: ?
Z tego wynika, że te wschodzące marki tylko częściowo walczą o klienta a w przypadku KIA wydaje mi się, że jest to wyłącznie zachęcanie atrakcyjnym design'em. Bo cała reszta niczym nie zachwyca. A pilnowanie przeglądów lakierniczych? Po co, wczytaliście się w warunki gwarancji na nadwozie? Chyba tylko po to warto, by późniejszy nabywca się nie czepiał :niewiem: .
Mam się z tego cieszyć, że inni mają gorzej? Ależ to polskie...
Nie lepiej porównywać się do tych, co nie mają problemów?
Jeżdżem bo muszem tą KIA - cytując klasyka. Banana na twarzy to ja mam, jak wsiadam na motocykl i te wszystkie auta stojące w korkach spokojnie mijam. Ale na to muszę czekać do wiosny ;) .
czarna dwulitrowa benzynowa ikselka AWD


Wróć do „UKŁAD HAMULCOWY”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap