michal55yh pisze:...Ale jeśli będziesz wylewał swoje żale w naszym kierunku to niestety nikt ci nie pomoże... Jak zapewne zdążyłeś się dowiedzieć nikt takiego problemu nie miał i nie ma prócz ciebie...
Nie wylewam żali w Waszym kierunku. Parę tygodni nie pisałem, postanowiłem dodać parę informacji odnośnie stanu sprawy. Być może ktoś uzna to za interesujące, nie ma obowiązku czytania czy też wypowiadania się na ten temat?
Nie przeczytałeś całego wątku i nie zauważyłeś, że nie tylko w moim samochodzie występuje problem. Nie wiem dlaczego właściciel czy też użytkownik bo ponąć było to auto służbowe nie został poinformowany czy też nie chciał rozmawiać na temat problemu, ale wiem, że moja Żona miałaby problem z wyjaśnieniem, co jest nie tak i opisaniem tego w przejrzysty sposób uznając, że sie nie zna. Nie zabierała by też dyskusji na ten temat, chyba że w obronie członka rodziny jeśli tym byłby dla niej samochód, jednak nie zauważyłem u niej takiego podejścia.
Ale jak wspomniałem wielokrotnie każda osoba z serwisu problem widziała i czuła. Tyle, że z racji wrodzonej i zrozumiałej jak wspomniałeś tendencji do spychologi i opowiadania bajek aby zbyć klienta czepili sie różnicy w wyposażeniu. Oczywiście tylko słownie, bo do dzisiaj nie ma mocnego w KIA Polska aby przełożyć tą spychologie na papier. Ja niestety z racji ufności w ludzką uczciwość nie mam w zwyczaju chodzić z dyktafonem, czego żałuję w kontekście kontaktów z KIA Polska.
Napisałem tutaj aby zwrócić uwagę na problem, mi udało się zauważyć problem zanim spowodował on nieprzyjemne i nieodwracalne konsekwencje.
Pozdrawiam
Ps. Doceniam jeśli szczere deklaracje z twojej strony, iż rozumiesz, że problem jest poważny. Dziękuję