Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
- kasia_mm
- MODERATOR
- Posty: 1542
- Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
- Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wybieranie głosowe
odpowiedz na mojego maila z wczoraj:
Szanowna Pani,
Uprzejmie informujemy, że w ocenie Kia Motors Polska nie ma podstaw do spełnienia Pani roszczeń.
Sposób funkcjonowania systemu audio w Pani samochodzie nie jest przejawem usterki, ani niezgodności towaru z umową.
Z wyrazami szacunku
powstaje pytanie czym jest sposób funkcjonowania systemu audio w moim samochodzie w ocenie KMP? Nie działa w sposób do jakiego jest przeznaczony ale nie - działa w porządku, nikt nam nie wmówi, ze białe jest białe a czarne jest czarne?
Szanowna Pani,
Uprzejmie informujemy, że w ocenie Kia Motors Polska nie ma podstaw do spełnienia Pani roszczeń.
Sposób funkcjonowania systemu audio w Pani samochodzie nie jest przejawem usterki, ani niezgodności towaru z umową.
Z wyrazami szacunku
powstaje pytanie czym jest sposób funkcjonowania systemu audio w moim samochodzie w ocenie KMP? Nie działa w sposób do jakiego jest przeznaczony ale nie - działa w porządku, nikt nam nie wmówi, ze białe jest białe a czarne jest czarne?
- puder12
- MODERATOR
- Posty: 2195
- Rejestracja: 16 mar 2012, 11:03
- Czym jeżdzę: 1.7 CRDI XL
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Wybieranie głosowe
Problem mnie nie dotyczy, ale całkowici Was popieram. Jako klienci (nieważne jakiej firmy) jesteśmy traktowani "per noga". Wystarczy poczytać co zrobiła KIA w USA, gdy klienci zgłosili że auta palą więcej niż deklaruje producent. Każdy otrzymał odszkodowanie i jakieś tam jeszcze bonusy. A w Europie nawet się nie zająknęli, że jest problem i chcą go jakoś zrekompensować. No ale wszyscy do USA nie wyemigrujemy.
Sądzę że chyba warto zainteresować tematem TVN Turbo.
Sądzę że chyba warto zainteresować tematem TVN Turbo.
Re: Wybieranie głosowe
Przejrzałem wątek bo też mnie interesuje kwestia sterowania głosowego. I to nawet nie dlatego, że chciałbym z tego korzystać, ale dlatego, że skoro mam, to może bym chciał użyć - a nie mogę.
Nie zgadzam się co do jednego, że wyciągamy sprawę zestawu głośnomówiącego opisanego w katalogu. Otóż nasze zestawy głośnomówiące działają. Nie działa natomiast wybieranie głosowe, które - jak sądzę - nie jest integralnym elementem każdego zestawu głośnomówiącego. Może się mylę, ale uważam, że - biorąc pod uwagę pozyższe - musimy przyjąć inną linię ataku.
Może po prostu zgłaszać reklamacje na niedziałający przycisk wybierania głosowego a nie na sam system? Skoro po wciśnięciu przycisku system nie działa to znaczy, że tu coś jest nie tak. My nie musimy się na tym znać i łopatologicznie podchodzimy do sprawy - naciskamy, nie działa - reklamacja.
Sądzę, że dobrze byłoby się podeprzeć opinią rzecznika praw konsumentów, ale ja mam auto na firmę, a rzecznik działa jedynie w relacjach - osoba - firma, a nie firma - firma.
Nie zgadzam się co do jednego, że wyciągamy sprawę zestawu głośnomówiącego opisanego w katalogu. Otóż nasze zestawy głośnomówiące działają. Nie działa natomiast wybieranie głosowe, które - jak sądzę - nie jest integralnym elementem każdego zestawu głośnomówiącego. Może się mylę, ale uważam, że - biorąc pod uwagę pozyższe - musimy przyjąć inną linię ataku.
Może po prostu zgłaszać reklamacje na niedziałający przycisk wybierania głosowego a nie na sam system? Skoro po wciśnięciu przycisku system nie działa to znaczy, że tu coś jest nie tak. My nie musimy się na tym znać i łopatologicznie podchodzimy do sprawy - naciskamy, nie działa - reklamacja.
Sądzę, że dobrze byłoby się podeprzeć opinią rzecznika praw konsumentów, ale ja mam auto na firmę, a rzecznik działa jedynie w relacjach - osoba - firma, a nie firma - firma.
- kasia_mm
- MODERATOR
- Posty: 1542
- Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
- Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wybieranie głosowe
ciąg dalszy mojej przemiłej korespondencji z KMP
Proszę więc o sprecyzowanie czym jest posiadanie i działanie zestawu głośnomówiącego który nie działa w prawidłowy, opisywany w folderach reklamowych, cennikach sposób? W żadnym miejscu wspomnianych materiałów reklamowych nie ma wzmianki, ze system sterowania z kierownicy/zestaw głośnomówiący działa wyłącznie w języku angielskim lub że nie działa w języku polskim. Gdyby taka wzmianka była - owszem można uznać, ze klient poinformowany o braku funkcji.
Opisujecie w folderze bluetooth:
Dzięki możliwości bezpośredniego parowania telefonu komórkowego z jednostką multimedialną można nie tylko korzystać z wybierania głosowego i zestawu głośnomówiącego, ale także odtwarzać muzykę
I tu jest niezgodność towaru z umową ponieważ nie można korzystać z wybierania głosowego i zestawu głośnomówiącego.
Cennik z katalogiem wyposażenia mówi zaś, iż auto posiada:
wielofunkcyjną kierownicę: system audio, Bluetooth z zestawem głośnomówiącym
Jest to kolejna informacja o czymś co de facto nie działa, jest to kolejna niezgodność towaru z umową.
Nie ma więc podstaw aby sposób funkcjonowania tych opcji (a raczej nie funkcjonowania jak powinno) uznawać za prawidłowe jak to Państwo czynicie.
Pragnę nadmienić, że przez 3 lata byłam posiadaczem Kia Sportage 2.0 DOHC XL z rocznika 2011 bez nawigacji fabrycznej - w tym aucie funkcjonowało wybieranie głosowe z kierownicy bez żadnego problemu. Dlatego też kupując kolejne auto i dokładając pieniądze za nawigację, naprawdę nie mogłam się spodziewać, że tak podstawowa funkcja nie działa jak w poprzednim aucie. Oczywiście nikt w ASO przed zakupem mnie o tym nie poinformował, wyszło to podczas użytkowania. Na pewno nie zdecydowałabym się na wykładanie dodatkowych pieniędzy na coś co nie będzie funkcjonowało jak w poprzednim, gorzej pod tym względem wyposażonym aucie! Po zgłoszeniu tej wady w ASO (podczas pierwszej nieobowiązkowej wymiany oleju) dowiedziałam się, że pewnie niedługo aktualizacja będzie - minęło pół roku a KMP uprzejmie mnie informuje, że nie przewiduje aktualizacji.
Czy ta sytuacja w ogóle coś znaczy dla producenta auta, które kupiłam? Z całym szacunkiem ale lakoniczne odpowiedzi z Państwa strony, wklejane z szablonu, są odpowiedzią samą w sobie jaki stosunek do swoich klientów ma KMP.
pozdrawiam
do kolegi stankry - właśnie katalog opisuje iż auto ma funkcję wybierania głosowego a de facto nie ma bo jak piszesz - nie działa guzik z kierownicy ...
Proszę więc o sprecyzowanie czym jest posiadanie i działanie zestawu głośnomówiącego który nie działa w prawidłowy, opisywany w folderach reklamowych, cennikach sposób? W żadnym miejscu wspomnianych materiałów reklamowych nie ma wzmianki, ze system sterowania z kierownicy/zestaw głośnomówiący działa wyłącznie w języku angielskim lub że nie działa w języku polskim. Gdyby taka wzmianka była - owszem można uznać, ze klient poinformowany o braku funkcji.
Opisujecie w folderze bluetooth:
Dzięki możliwości bezpośredniego parowania telefonu komórkowego z jednostką multimedialną można nie tylko korzystać z wybierania głosowego i zestawu głośnomówiącego, ale także odtwarzać muzykę
I tu jest niezgodność towaru z umową ponieważ nie można korzystać z wybierania głosowego i zestawu głośnomówiącego.
Cennik z katalogiem wyposażenia mówi zaś, iż auto posiada:
wielofunkcyjną kierownicę: system audio, Bluetooth z zestawem głośnomówiącym
Jest to kolejna informacja o czymś co de facto nie działa, jest to kolejna niezgodność towaru z umową.
Nie ma więc podstaw aby sposób funkcjonowania tych opcji (a raczej nie funkcjonowania jak powinno) uznawać za prawidłowe jak to Państwo czynicie.
Pragnę nadmienić, że przez 3 lata byłam posiadaczem Kia Sportage 2.0 DOHC XL z rocznika 2011 bez nawigacji fabrycznej - w tym aucie funkcjonowało wybieranie głosowe z kierownicy bez żadnego problemu. Dlatego też kupując kolejne auto i dokładając pieniądze za nawigację, naprawdę nie mogłam się spodziewać, że tak podstawowa funkcja nie działa jak w poprzednim aucie. Oczywiście nikt w ASO przed zakupem mnie o tym nie poinformował, wyszło to podczas użytkowania. Na pewno nie zdecydowałabym się na wykładanie dodatkowych pieniędzy na coś co nie będzie funkcjonowało jak w poprzednim, gorzej pod tym względem wyposażonym aucie! Po zgłoszeniu tej wady w ASO (podczas pierwszej nieobowiązkowej wymiany oleju) dowiedziałam się, że pewnie niedługo aktualizacja będzie - minęło pół roku a KMP uprzejmie mnie informuje, że nie przewiduje aktualizacji.
Czy ta sytuacja w ogóle coś znaczy dla producenta auta, które kupiłam? Z całym szacunkiem ale lakoniczne odpowiedzi z Państwa strony, wklejane z szablonu, są odpowiedzią samą w sobie jaki stosunek do swoich klientów ma KMP.
pozdrawiam
do kolegi stankry - właśnie katalog opisuje iż auto ma funkcję wybierania głosowego a de facto nie ma bo jak piszesz - nie działa guzik z kierownicy ...
Re: Wybieranie głosowe
No właśnie nie.
Przycisk nie powoduje włączenia opcji wybierania głosowego w moim rodzimym języku - czyli coś nie działa.
Działa natomiast wybieranie głosowe - tylko nie w moim języku.
Reasumując.
Jeśli będziemy składać reklamację na niedziałające wybieranie głowowe, zawsze każda osoba z KIA odpisze, że wybieranie działa, ale nie obsługuje naszego języka. Argument o tym, że w folderach nie ma informacji, że nie działa w języku polskim jest słaby, bo przecież nie było napisane, że w polskim działa. System jest sprawny, broszura nie okłamała nikogo. A że Polski nie działa - a kto mówił, że ma działać? Ja wiem, że to słabe, ale z doświadczenia wiem, że tak to pewnie będzie przebiegało.
Dlatego właśnie odpuściłbym reklamowanie systemu głosowego.
A teraz przycisk. Załóżmy, że palimy głupa i masowo piszemy o niedziałającym przycisku. Nie będziemy domagać się naprawy systemu, tylko przycisku który ma go włączyć. A, że go nie włącza - to już nie nasz problem. Proszę zrobić tak, żeby działało. I to po Polsku. Nie powołując się na broszurę (bo to argument do zbicia) można wówczas dochodzić naprawienia usterki w postaci niedziałającego (po użyciu przycisku) systemu wybierania głosowego.
Poddaję koncepcję przy której się nie upieram, jednak wg mnie warto zastanowić sie nad inna drogą niż obrana w dyskusji.
Przycisk nie powoduje włączenia opcji wybierania głosowego w moim rodzimym języku - czyli coś nie działa.
Działa natomiast wybieranie głosowe - tylko nie w moim języku.
Reasumując.
Jeśli będziemy składać reklamację na niedziałające wybieranie głowowe, zawsze każda osoba z KIA odpisze, że wybieranie działa, ale nie obsługuje naszego języka. Argument o tym, że w folderach nie ma informacji, że nie działa w języku polskim jest słaby, bo przecież nie było napisane, że w polskim działa. System jest sprawny, broszura nie okłamała nikogo. A że Polski nie działa - a kto mówił, że ma działać? Ja wiem, że to słabe, ale z doświadczenia wiem, że tak to pewnie będzie przebiegało.
Dlatego właśnie odpuściłbym reklamowanie systemu głosowego.
A teraz przycisk. Załóżmy, że palimy głupa i masowo piszemy o niedziałającym przycisku. Nie będziemy domagać się naprawy systemu, tylko przycisku który ma go włączyć. A, że go nie włącza - to już nie nasz problem. Proszę zrobić tak, żeby działało. I to po Polsku. Nie powołując się na broszurę (bo to argument do zbicia) można wówczas dochodzić naprawienia usterki w postaci niedziałającego (po użyciu przycisku) systemu wybierania głosowego.
Poddaję koncepcję przy której się nie upieram, jednak wg mnie warto zastanowić sie nad inna drogą niż obrana w dyskusji.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2016, 17:32 przez stankry, łącznie zmieniany 1 raz.
- michal55yh
- MODERATOR
- Posty: 887
- Rejestracja: 17 mar 2012, 18:19
- Czym jeżdzę: 1.6 MHEV GT-Line
- Lokalizacja: Lubań
Re: Wybieranie głosowe
kasia_mm pisze:Michał możesz w Optimie zobaczyć jaki to jest dokładnie model nawigacji u Ciebie? czy to wogóle inny producent/model niż my mamy? bo jeśli coś zbliżonego (wersją np) to mozę pokusić się o wgranie softu z takiej Optimy?
Szukałem kto jest producentem urządzenia ale nie znalazłem takiej informacji. Dostawcą map jest HERE. Informacje systemowe na zdjęciu poniżej:
Kia Sportage 1.6 MHEV DCT FWD GT-Line
Skradziona Kia Stinger GT-Line
EX Kia Optima 1.7 CRDI AT XL
EX Kia cee'd 1.4 CRDI M
EX KS 1.7 CRDI M
Skradziona Kia Stinger GT-Line
EX Kia Optima 1.7 CRDI AT XL
EX Kia cee'd 1.4 CRDI M
EX KS 1.7 CRDI M
- marcin_open
- Uzależniony
- Posty: 166
- Rejestracja: 25 sty 2014, 10:20
- Czym jeżdzę: na razie bez
Re: Wybieranie głosowe
Skandaliczne to jest , wczoraj bedą na pierwszym przeglądzie miałem 3h czasu by poruszyć problem ale na serwisie nawet nie wiedzieli ze problem taki istnieje jak by co ja też jest za pozwem zbiorowym
odebrana 08.05.2014r. Kia Sportage 2.0 GDi XL
- kasia_mm
- MODERATOR
- Posty: 1542
- Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
- Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
nie wiem jak u Was - mi się przelało, oto ostatnia odpowiedź z KMP, z dzisiaj
Szanowna Pani,
Uprzejmie informujemy, że urządzenie działa zgodnie z przeznaczeniem. Jest możliwe skorzystanie z wybierania głosowego w języku angielskim.
Katalogi i cenniki nie informują o obsłudze głosowej w języku polskim, dlatego nie ma podstaw do stwierdzenia niezgodności towaru z umową.
Z wyrazami szacunku
i moja odpowiedz
Szanowny Panie,
proszę o wskazanie gdzie w instrukcji obsługi samochodu jest wzmianka, że wybieranie głosowe działa wyłącznie w języku angielskim? Katalogi i cenniki nie informują też że obsługa głosowa jest w języku angielskim i brak jej w języku polskim, zaś sprzedawcy z autoryzowanych salonów proponując zakup auta informują, że system sterowania jest w języku polskim. Każdemu potencjalnemu klientowi daje to do zrozumienia, że wszystko w tym samochodzie działa w jego ojczystym języku a ponadto nikt (ani ulotka ani katalog ani sprzedawca) nie wyprowadza kupującego z błędu. To właśnie jest wprowadzanie klienta w błąd i doskonale o tym wiecie a teraz udajecie, że nic się nie stało i nie ma problemu.
Skoro tak wszystko działa zgodnie z przeznaczeniem bardzo proszę o wskazanie mi na terenie Warszawy autoryzowanego serwisu, który zreperuje mój niedziałający przycisk na kierownicy, przycisk wybierania głosowego. Nie interesuje mnie wersja, aktualizacja, soft - mam zepsuty ten guzik, ponieważ po naciśnięciu uzyskuję komunikat iż połączenie jest niemożliwe.
z poważaniem
ponieważ teraz siedzę z grypą w domu - muszę odpuścić prawnika, ale przygotuję pismo do rzecznika praw konsumenta i TVN Turbo, mam dość traktowania mnie jak debilnej blondynki, której się wmawia że białe jest czarne a czarne jest białe
Szanowna Pani,
Uprzejmie informujemy, że urządzenie działa zgodnie z przeznaczeniem. Jest możliwe skorzystanie z wybierania głosowego w języku angielskim.
Katalogi i cenniki nie informują o obsłudze głosowej w języku polskim, dlatego nie ma podstaw do stwierdzenia niezgodności towaru z umową.
Z wyrazami szacunku
i moja odpowiedz
Szanowny Panie,
proszę o wskazanie gdzie w instrukcji obsługi samochodu jest wzmianka, że wybieranie głosowe działa wyłącznie w języku angielskim? Katalogi i cenniki nie informują też że obsługa głosowa jest w języku angielskim i brak jej w języku polskim, zaś sprzedawcy z autoryzowanych salonów proponując zakup auta informują, że system sterowania jest w języku polskim. Każdemu potencjalnemu klientowi daje to do zrozumienia, że wszystko w tym samochodzie działa w jego ojczystym języku a ponadto nikt (ani ulotka ani katalog ani sprzedawca) nie wyprowadza kupującego z błędu. To właśnie jest wprowadzanie klienta w błąd i doskonale o tym wiecie a teraz udajecie, że nic się nie stało i nie ma problemu.
Skoro tak wszystko działa zgodnie z przeznaczeniem bardzo proszę o wskazanie mi na terenie Warszawy autoryzowanego serwisu, który zreperuje mój niedziałający przycisk na kierownicy, przycisk wybierania głosowego. Nie interesuje mnie wersja, aktualizacja, soft - mam zepsuty ten guzik, ponieważ po naciśnięciu uzyskuję komunikat iż połączenie jest niemożliwe.
z poważaniem
ponieważ teraz siedzę z grypą w domu - muszę odpuścić prawnika, ale przygotuję pismo do rzecznika praw konsumenta i TVN Turbo, mam dość traktowania mnie jak debilnej blondynki, której się wmawia że białe jest czarne a czarne jest białe
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
A nie mówiłem ... .
Wiedziałem, że tak odpiszą. Kolejna sprawa to trzymanie się argumentu, że nigdzie nie było napisane, że działa tylko po angielsku.
Brak takiej informacji nie jest wprowadzeniem w błąd.
Faktycznie - wydaje mi się - że zgodnie z polskim prawem i prawem UE urządzenia sprzedawane na terytorium PL i UE powinny obsługiwać język kraju dystrybucji. Jednak nasze navi obsługują polski i są w języku polskim. NIe działa jednak funkcja - rozumienia polskiego.
Dlatego też raczej bym się trzymał pomysłu z reklamacją guziczka lub może wymyślimy coś innego niż szedł w zaparte co do reklamowania niedziałającego systemu lub umyślnego wprowadzenia w błąd.
I wracając do sedna. System jest i działa. Nie działa po polsku. To że kupując auto myśleliśmy inaczej to już kwestia naszej interpretacji. Wg mnie to też nie uczciwe i też chcę coś z tym zrobić, ale staram się podejść do sprawy jak ludzie po drugiej stronie.
Dla przykładu. Redbull też nie dodaje skrzydeł dosłownie. Działa, ale nie na każego tak samo a już na pewno nie rosną od tego skrzydła. W Polsce nic z tym nie zrobisz.
W USA podobno zapłacili wiele mln dolarów bo ktoś ich pozwał, że nie wyrosły mu skrzydła. Od tego czasu reklamują się w inny sposób również u nas ... . Jednak PL to nie USA
Wiedziałem, że tak odpiszą. Kolejna sprawa to trzymanie się argumentu, że nigdzie nie było napisane, że działa tylko po angielsku.
Brak takiej informacji nie jest wprowadzeniem w błąd.
Faktycznie - wydaje mi się - że zgodnie z polskim prawem i prawem UE urządzenia sprzedawane na terytorium PL i UE powinny obsługiwać język kraju dystrybucji. Jednak nasze navi obsługują polski i są w języku polskim. NIe działa jednak funkcja - rozumienia polskiego.
Dlatego też raczej bym się trzymał pomysłu z reklamacją guziczka lub może wymyślimy coś innego niż szedł w zaparte co do reklamowania niedziałającego systemu lub umyślnego wprowadzenia w błąd.
I wracając do sedna. System jest i działa. Nie działa po polsku. To że kupując auto myśleliśmy inaczej to już kwestia naszej interpretacji. Wg mnie to też nie uczciwe i też chcę coś z tym zrobić, ale staram się podejść do sprawy jak ludzie po drugiej stronie.
Dla przykładu. Redbull też nie dodaje skrzydeł dosłownie. Działa, ale nie na każego tak samo a już na pewno nie rosną od tego skrzydła. W Polsce nic z tym nie zrobisz.
W USA podobno zapłacili wiele mln dolarów bo ktoś ich pozwał, że nie wyrosły mu skrzydła. Od tego czasu reklamują się w inny sposób również u nas ... . Jednak PL to nie USA
- kasia_mm
- MODERATOR
- Posty: 1542
- Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
- Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
dlatego też zmieniłam front i zareklamowałam nie działający guzik na kierownicy
ciekawe co teraz wymyślą:)
ciekawe co teraz wymyślą:)
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
Może zróbmy elektroniczna zbiórkę podpisów czy coś. Na pewno moznaby to jakoś ugryźć grupowo
- kasia_mm
- MODERATOR
- Posty: 1542
- Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
- Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
jestem za
niestety jako zwykły moderator nie mam takich uprawnień - tu potrzebna już pomoc admina qbassa naszego głównego wodza - zrobienie ankiety i odnośnik do listu otwartego do KMP z opcją podpisów przez net
niestety jako zwykły moderator nie mam takich uprawnień - tu potrzebna już pomoc admina qbassa naszego głównego wodza - zrobienie ankiety i odnośnik do listu otwartego do KMP z opcją podpisów przez net
-
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 sty 2016, 18:51
- Czym jeżdzę: 1,6 GDI Bussines L
- Gadu Gadu: 8232267
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
Oczywiście ja się dołączam do zbiorówki do KMP.
Ale mam jeszcze pytanie - czy nie warto napisać do Korei?? Pytam poważnie. Może wtedy coś się ruszy.
Ale mam jeszcze pytanie - czy nie warto napisać do Korei?? Pytam poważnie. Może wtedy coś się ruszy.
- tabazagt
- Detektyw Inwektyw
- Posty: 614
- Rejestracja: 31 gru 2012, 14:07
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE XL 1.6GDI
- Gadu Gadu: 3960879
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
W cenniku i katalogu jest napisane, że nawigacja działa w języku Polskim.
Kiedy używamy takiej konfiguracji, nie możemy wybrać numeru telefonu głosowo.
Musimy ręcznie szukać w kontaktach lub zmienić na jez. angielski. ( telefonu nie możemy dotykać bo złamiemy prawo.)
Czyli używanie produktu, może zagrażać bezpieczeństwu.
Używając navi w jęz. angielskim nie przeczytamy komunikatu który ostrzega podczas uruchomienia navi
Czyli jak działa mordka na kierownicy, możemy nie przeczytać ostrzeżenia.
Kiedy używamy takiej konfiguracji, nie możemy wybrać numeru telefonu głosowo.
Musimy ręcznie szukać w kontaktach lub zmienić na jez. angielski. ( telefonu nie możemy dotykać bo złamiemy prawo.)
Czyli używanie produktu, może zagrażać bezpieczeństwu.
Używając navi w jęz. angielskim nie przeczytamy komunikatu który ostrzega podczas uruchomienia navi
Czyli jak działa mordka na kierownicy, możemy nie przeczytać ostrzeżenia.
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
Dobre.
Może zróbmy najpierw właśnie zbiór takich dedukcji a potem... .
Może zróbmy najpierw właśnie zbiór takich dedukcji a potem... .
- kasia_mm
- MODERATOR
- Posty: 1542
- Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
- Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
Na pewno zbiorówka do KMP musi posiadać numery VIN naszych aut, aby nikt nie zarzucił, że ktoś ma auto bez navi w którym występuje usterka a podpisuje się pod listem zbiorowym.
Mądrej głowy teraz trzeba, która w słowa ubierze list do KMP.
Mądrej głowy teraz trzeba, która w słowa ubierze list do KMP.
-
- Uzależniony
- Posty: 341
- Rejestracja: 28 cze 2013, 14:26
- Czym jeżdzę: Sorento 2016 2.0 XL AWD,
była Sportage III 1,6 GDI L - Lokalizacja: Katowice
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
kasia_mm. Twoje słowa w listach do KMP są jak najbardziej na miejscu tyle że KMP zlewa temat bo nie mają możliwości zadośćuczynienia w naprawie, a pozbyć się $$ nikt nie chce. A i w dalszym ciągu nie złożyłaś oficjalnej reklamcji. Prawnik napisze coś w stylu £ ale to i tak dobrze bo trafi potem na wokande. Słuszna twoja droga do UOKiK. Chętnym na zbiorowy proponuję składkę na rzeczoznawcę -najlepiej biegłego.
- tabazagt
- Detektyw Inwektyw
- Posty: 614
- Rejestracja: 31 gru 2012, 14:07
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE XL 1.6GDI
- Gadu Gadu: 3960879
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
Ważną sprawą jest dodanie, że w zwykłym radiu działa wybieranie głosowe.
Nie ma problemu z działaniem mordki w kierownicy.
Czyli dopłacając za navi, nie zostaliśmy poinformowani o utracie możliwości korzystania z opisywanej funkcji.
Nie ma problemu z działaniem mordki w kierownicy.
Czyli dopłacając za navi, nie zostaliśmy poinformowani o utracie możliwości korzystania z opisywanej funkcji.
- kasia_mm
- MODERATOR
- Posty: 1542
- Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
- Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
dokładnie o to chodzi tabazagt! nasze wybieranie głosowe jest jak Pszczółka Maja - jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie...
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
Drodzy koledzy i koleżanki.
Również się przyłączam do pozwu zbiorowego do KMP lub UOKiK w celu naprawy wybierania głosowego. Jeśli owe instytucje nie pomogą sądzę, że warto zainteresować stację TVN i program Turbo kamera.
Pozdrawiam serdecznie.
Również się przyłączam do pozwu zbiorowego do KMP lub UOKiK w celu naprawy wybierania głosowego. Jeśli owe instytucje nie pomogą sądzę, że warto zainteresować stację TVN i program Turbo kamera.
Pozdrawiam serdecznie.
-
- Bywalec
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 wrz 2015, 10:48
- Czym jeżdzę: 2.0 DOHC 163 KM AWD :)
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wybieranie głosowe przy fabrycznej navi
Popieram Was! - choć nie mam navi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika