CZEŚĆ BYĆ MOŻE W PRZYSZŁOŚCI TEN POST KOMUŚ UŁATWI ŻYCIE PODCZAS NAGŁEJ AWARII W PODRÓŻY.
ZAŚWIECIŁY SIĘ BŁĘDY SPRAWDŹ SLIF SPRAWDŹ UKŁAD AEB SPRAWDŹ LDWS KIA SORENTO 2017 2,2 Diesel 60tys przebieg.
Podjechałem do serwisu KIA w Poznaniu. Podpięli pod komputer. Nic znaleźli przyczyn. Powiedziano mi, że najbliższy wolny termin jest za tydzień i mogę wtedy wstawić auto. Lub zostawić teraz, ale nie mają na stanie aut zastępczych.
I TERAZ RADA:
jeżeli auto jest na gwarancji, dzwonicie do KIA POMOC Telefon Kia Assistance: 801 542 542.
Oni zbierają wywiad, sprawdzają, czy gwarancja obejmuje lawetę i auto zastępcze.
Ja dostałem auto na 3 dni i laweta do salonu. Po 3 dniach przysługuje mi auto z autocasco na 5 dni i bez proszenia się serwisu mam czym jeździć podczas naprawy auta.
Co było przyczyną awarii - napiszę, jak ustali serwis. Ważniejsze jednak, abyście mieli w trasie czym jechać dalej i odstawili auto do serwisu.
Jeżeli macie auto po gwaranci, a macie AC - zgłaszając szkodę, mówicie że błędy wskazują, że auto nie nadaje się do dalszej bezpiecznej jazdy. Wtedy muszą Wam zapewnić lawetę, a czy auto zastępcze, zależy od Waszej opcji AC.
Komunikaty błędu SPRAWDŹ SLIF SPRAWDŹ UKŁAD AEB SPRAWDŹ LDWS
Re: Komunikaty błędu SPRAWDŹ SLIF SPRAWDŹ UKŁAD AEB SPRAWDŹ LDWS
Padła Kamera odpowiadająca za wszystkie układy. Koszt 5500 netto. Kia Polska tydzień czasu ryła historię auta, szkody, wszystko, aby udowodnić, że to z winy użytkownika. Nic nie znaleźli, uznali gwarancję. Auto po 2 tygodniach odebrałem. Działa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika