Kolego
Zajacnm,
Gratuluję osiągniętych efektów!!!
Jest jednak jedno "ALE": to schemat zamieszczony w moim poprzednim poście jest prawidłowy, a ten, który Ty zamieściłeś w swoim poście jest, niestety błędny.
To była pierwsza wersja mojego schematu, w którym popełniłem "czeski" błąd, ale go zaraz skorygowałem i na dysku Google, do którego otrzymałeś dostęp, znajdował się schemat prawidłowy. Dzisiaj jednak stwierdziłem, że i tam dokonałeś edycji i zmieniłeś na nieprawidłowy. W przyszłości ostrożniej będę rozdawał uprawnienia do edycji plików na moim dysku.
Teraz mam już jasność, dlaczego mieliśmy trudności z dogadywaniem szczegółów, przez telefon, w dniu wczorajszym.
Tak się składa, że układ połączony w/g każdego z tych schematów działa i lampy świecą prawidłowo, ale połączenia nie są zgodne ze schematem fabrycznym i skutkuje to tym, że po wyłączeniu stacyjki i zamknięciu auta, na moduł BCM podawany jest stały plus przez cewki przekaźników doświetlania zakrętów. Proponuję więc poprawić te połączenia, a będzie to tylko zamiana miejscami dwóch przewodów zasilających.
Mam nadzieję, że uda Ci się przeredagować swój ostatni post, a jeśli nie masz już takiej możliwości, to poproś o pomoc Moderatora.