pilot - kluczyk sportage
Re: pilot - kluczyk sportage
Cześć, przerabiałem temat z Vectrą w serwisie(Opla), bez problemów, koszt chyba coś ok 450 zł. W każdym serwisie "kluczowym" też nie powinni mieć problemów.
Re: pilot - kluczyk sportage
cześć,
podepnę się pod temat. Zapasowy pilot leżał u rodziców jakiś czas i przestał działać. Wymieniłem w nim baterię i dalej nie działa. Potem jeszcze inna baterię założyłem i też nie otwiera ani nie zamyka. Dioda po naciśnięciu klawisza miga jak zwykle, ale auto nie reaguje. Gdy włożę go w schowek w to takie śmieszne gniazdo bezkluczykowe, to pilot tez jest niewykryty i ciągle pisze aby go włożyć w gnieździe.
Czy ktoś miał taki problem że kluczyk się "rozkodował" ? Można go jakoś spróbować "wkodować"?
podepnę się pod temat. Zapasowy pilot leżał u rodziców jakiś czas i przestał działać. Wymieniłem w nim baterię i dalej nie działa. Potem jeszcze inna baterię założyłem i też nie otwiera ani nie zamyka. Dioda po naciśnięciu klawisza miga jak zwykle, ale auto nie reaguje. Gdy włożę go w schowek w to takie śmieszne gniazdo bezkluczykowe, to pilot tez jest niewykryty i ciągle pisze aby go włożyć w gnieździe.
Czy ktoś miał taki problem że kluczyk się "rozkodował" ? Można go jakoś spróbować "wkodować"?
-
- Profesor od "silnikuf"
- Posty: 1312
- Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
- Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
- Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar
Re: pilot - kluczyk sportage
Jeśli kluczyk się rozkodował/uszkodził to kaplica )przynajmniej w ASO). W tym typie kluczyka "bezkluczykowego" wpisywany jest zarówno kluczyk do auta jak i auto do kluczyka. Kluczyka raz zaprogramowanego (oficjalnie) nie da się zaprogramować ponownie. Trzeba kluczyk skasować (tego ASO nie zrobi). Nie wiem jak z wersją EU ale wersji USA nikt w PL nie umie zresetować.
pozdrawiam
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
- puder12
- MODERATOR
- Posty: 2195
- Rejestracja: 16 mar 2012, 11:03
- Czym jeżdzę: 1.7 CRDI XL
- Lokalizacja: 3miasto
Re: pilot - kluczyk sportage
A takie rozkodowanie nie podlega pod naprawę gwarancyjną?
-
- Profesor od "silnikuf"
- Posty: 1312
- Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
- Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
- Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar
Re: pilot - kluczyk sportage
Moim zdaniem naprawa gwarancyjna, czyli po prostu wymiana kluczyka. Ciągle zapominam o gwarancji, bo zwyczajnie jej nie mam - choś w USA bym miał. Tam gwarancja jest 10lat lub 100000mil (160000km) - uwaga bez żadnych wyłączeń.
pozdrawiam
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
Re: pilot - kluczyk sportage
z gwarancją jest trochę lipa, bo rodzice kupili auto używane na gwarancji i zrobili tylko pierwszy przegląd zaraz po zakupie. Auto ma tam niby ileś tych lat gwarancji ale nie zrobiliśmy ostatniego przeglądu. Musiałbym zerknąć w książkę gwarancyjną jak to wygląda. Trudno wymagać jakiejkolwiek naprawy skoro zrezygnowaliśmy z przeglądów.
- puder12
- MODERATOR
- Posty: 2195
- Rejestracja: 16 mar 2012, 11:03
- Czym jeżdzę: 1.7 CRDI XL
- Lokalizacja: 3miasto
Re: pilot - kluczyk sportage
Przegląd co 2 lata albo 30 000 km. Minęło już tyle?
Re: pilot - kluczyk sportage
już ponad dwa lata od ostatniego przeglądu... Generalnie jeśli chodzi o dorobienie nowego kluczyka to cena to około 1000 zł. Bez względu czy w serwisie czy poza, bo podobno kluczyk i tak trzeba zamówić bezpośrednio w kia (tak mi powiedziano). Jeśli samo wkodowanie, to poza serwisem ceny zaczynają się od 300 zł. Chyba bardziej się opłaca szybko zrobić przegląd gwarancyjny, udawać frajera ze się przespało z terminem i próbować reklamować na gwarancji.
Czy ktoś z Was słyszał o podobnych problemach z kluczykiem? Były jakieś przypadki rozkodowania, w szczególności zapasowego kluczyka który leżał jakiś czas z wyczerpaną baterią? Jeśli te kluczyki miałby się rozkodowywać od wyczerpanej baterii to na pewno mój przypadek nie może być pierwszym. Wpisywałem w googlach i nie znalazłem podobnego problemu w żadnej kia.
Czy ktoś z Was słyszał o podobnych problemach z kluczykiem? Były jakieś przypadki rozkodowania, w szczególności zapasowego kluczyka który leżał jakiś czas z wyczerpaną baterią? Jeśli te kluczyki miałby się rozkodowywać od wyczerpanej baterii to na pewno mój przypadek nie może być pierwszym. Wpisywałem w googlach i nie znalazłem podobnego problemu w żadnej kia.
- listomek2014
- Expert
- Posty: 917
- Rejestracja: 07 sty 2015, 19:50
- Czym jeżdzę: KS FL 1.6 L BL
KS IV L BL 1.6 T
Toyota cross - Lokalizacja: Mrągowo
Re: pilot - kluczyk sportage
Witaj.Poszukaj na innych forach wiem że było coś o rozkodowanym kluczyku temat taki jak twój .Chyba na chevrolecie
W krwi benzyna zamiast Serca turbina
Re: pilot - kluczyk sportage
problem z kluczykiem który opisywałem został rozwiązany w ramach gwarancji. Kluczyk trzeba było ponownie wkodować, a jako problem ASO podało powód, iż pilot leżał zbyt długo z rozładowaną baterią.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika