Witam wszystkich,
Nie wiem czy w dobrym dziale otwieram temat, ale poniekąd to też jest związane z elektryką, ale do rzeczy,
mam pewien problem, a mianowicie lampa świateł przeciwmgielnych (prawy przód) jakby wypięła się z zatrzasków i nie mogę jej zamocować. Stało się tak po delikatnym puknięciu prze zemnie w zderzak innego auta.
Jeśli ktoś może pomóc to bardzo proszę.
pozdrawiam
Jak się dostać do lampy świateł przeciwmgielnych?
- cisco
- Nasz Człowiek
- Posty: 805
- Rejestracja: 27 paź 2011, 00:11
- Czym jeżdzę: Sorento XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD Black Pearl
- Lokalizacja: okolice Warszawy
Re: Jak się dostać do lampy świateł przeciwmgielnych?
Witaj,
w tym wątku masz trochę informacji http://www.mojasportage.pl/viewtopic.php?f=11&t=109&start=40
ogólnie trzeba zdemontować osłonę silnika i dobrać się tam od strony nadkola
pozdrawiam
w tym wątku masz trochę informacji http://www.mojasportage.pl/viewtopic.php?f=11&t=109&start=40
ogólnie trzeba zdemontować osłonę silnika i dobrać się tam od strony nadkola
pozdrawiam
SORENTO XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD, SunRoof, Black Pearl
-
- Profesor od "silnikuf"
- Posty: 1311
- Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
- Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
- Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar
Re: Jak się dostać do lampy świateł przeciwmgielnych?
Do przeciwmgielnych jest w sumie łatwy dostęp.
1) Skręcamy kierownicę do oporu w stronę przeciwną do tej z której strony będziemy dłubać.
2) Odkręcamy łączenie nadkola ze zderzakiem i osłoną pod silnikiem
3) wyrywamy zderzak z górnego mocowania (ten fragment między kołem, błotnikiem i reflektorem)
4) Odchylamy zderzak i nadkole - powstaje szpara ok 15cm przez którą można dostać się do żarówek p. mgielnych i doświetlaczy.
W wersji z ksenonami mocno utrudnia spryskiwacz reflektorów.
Wymiana ORI żarówek na 50W dramatycznie poprawia działanie ww świateł.
1) Skręcamy kierownicę do oporu w stronę przeciwną do tej z której strony będziemy dłubać.
2) Odkręcamy łączenie nadkola ze zderzakiem i osłoną pod silnikiem
3) wyrywamy zderzak z górnego mocowania (ten fragment między kołem, błotnikiem i reflektorem)
4) Odchylamy zderzak i nadkole - powstaje szpara ok 15cm przez którą można dostać się do żarówek p. mgielnych i doświetlaczy.
W wersji z ksenonami mocno utrudnia spryskiwacz reflektorów.
Wymiana ORI żarówek na 50W dramatycznie poprawia działanie ww świateł.
pozdrawiam
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika